Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega 6 - star Assorted

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Toch nog 2x6 verschillende, blij voor je dat het mooi is geregeld. Wellicht gooien ze die losse units nu wel voor een 10tje ofzo in de losse verkoop. Kom je dan prima vanaf

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
      Nou bij mooijvuurwerk Rijnsburg ben ik nu al 24 uur bezig met uitleggen dat er 6 verschillende zijn. Kreeg gister 3x2 cakes want de rest was afgekeurd hmm foto’s doorgestuurd van forum hier en uitgelegd. Wachten rustig af op antwoord...
      Dat ze zijn afgekeurd is gewoon een leugen. Kan je gerust tegen ze zeggen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
        Dat ze zijn afgekeurd is gewoon een leugen. Kan je gerust tegen ze zeggen.
        dat is echt bullshit

        Comment


          Heb vandaag 3x6 gekregen uitgepakt en al, idd wat aan de klamme kant dus ff voor de verwarming.
          Afkeur is idd koeiepoep want dat gebeurt landelijk en word dan niet meer vrij gegeven door de importeur en die van mij zijn vanochtend van de importeur gekomen en die gaan echt niet hun kostbare papiertjes/vergunningen etc etc op het spel zetten.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
            Toch nog 2x6 verschillende, blij voor je dat het mooi is geregeld. Wellicht gooien ze die losse units nu wel voor een 10tje ofzo in de losse verkoop. Kom je dan prima vanaf
            daar niet meer heengaan.

            Comment


              Gisteren nog 1 geprobeert. Mij betreft 1 van de beste nieuwkomers. En beste cake assortiment 2018/2019.. Voor 25mm tubes, echt super mooie effecten en goede burst.
              Echt top cakes

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
                Nou bij mooijvuurwerk Rijnsburg ben ik nu al 24 uur bezig met uitleggen dat er 6 verschillende zijn. Kreeg gister 3x2 cakes want de rest was afgekeurd hmm foto’s doorgestuurd van forum hier en uitgelegd. Wachten rustig af op antwoord...
                Hmmm mag je wat mij betreft ook in het winkeltopic van de mooij vuurwerk zeggen. Slaat echt nergens op.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Zie hier in zwolle een winkel die 1 cake uit dit assortiment (telesto star) op zn site heeft staan voor 25 euro Wist niet dat ze individueel verkocht werden, nogsteeds best prima maar als je weet dat je er 6 voor 60-75 had kunnen krijgen wel een flinke prijs

                  Comment


                    De Telesto Star was in de voorverkoop ook overal al voor 25 euro te koop.

                    Comment


                      Ah oke was me niet opgevallen, gek dat alleen deze van de 6 te koop is dan

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                        Zie hier in zwolle een winkel die 1 cake uit dit assortiment (telesto star) op zn site heeft staan voor 25 euro Wist niet dat ze individueel verkocht werden, nogsteeds best prima maar als je weet dat je er 6 voor 60-75 had kunnen krijgen wel een flinke prijs
                        Ze zijn niet de enige, zag het hier in Zoetermeer en omstreken ook al ergens voor bij komen

                        Zie foto, de naam van de winkel zie je staan. Tja, als het verkoopt ….

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Naamloos.png
Vertoningen:1
Grootte:502,0 KB
ID:	1570964
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          Whaha. Voor 6 van die Telesto Star had je bijna 3 van die assortimenten. Namelijk 55 euro geweest.

                          Comment


                            Gisterochtend ging ik de cakes ophalen, maar ze waren er niet. Zou rond 18u nageleverd worden. Gisteravond rond 19u teruggegaan, gelukkig waren ze er! Heb de cakes in een plastic Geisha tas meegekregen, gelukkig hier gewoon 6 verschillende, met voetje/plankje en in goede staat.

                            Comment


                              Zag net dat elke 17e tube een stuk minder gevuld is, is dit dan een mine? Het is bij alle 6 cakes. Mines waren me niet opgevallen in de filmpies.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181230_192451.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,2 KB
ID:	1571009
                              Edit: sorry voor de matige foto maar het gaat om die tube ongeveer in het midden die ook wat donkerder is

                              Comment


                                ik twijfel... of deze voor 55 of brasilian box voor 75.....

                                Comment

                                Working...
                                X