Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Haha uren zal je bedoelen Torrr

    Comment


      #17
      Ik zorg er voor dat al het grote vuurwerkafval netjes opgestapeld langs de weg staat, zodat ik het s ochtends makkelijker in vuilniszakken kan doen. Daarna pak ik een paar biertjes en dan ga ik rond een uur of vier slapen, om vervolgens na een kort nachtje alles te gaan opruimen

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
        Haha uren zal je bedoelen Torrr
        Hahaha inderdaad, dat zou wat zijn. Bij deze : 525.000 minuten
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          Moet helaas ook toegeven dat ik ook nog wel een uurtje extra doorga met stoken..het tempo word steeds lager maar het genieten ervan niet.

          Verder is het met vrienden en buurt genieten bij een kampvuurtje met een drankje de adrenaline langzaam laten zaken.

          uurtje of 5/6 weer moe, voldaan maar ook depri met een glimlach het bed in duiken om weer 525.000 minuten te wachten ;)

          Comment


            #20
            Zo goed als altijd ben ik nog aan het rondrijden (met auto of fiets) naar meldingen van de brandweer. Maar mochten deze er niet zijn zit ik achter mijn computer, alle foto's/video's van de dagen ervoor te verweken, excel financien/meldingen bij te werken, genieten van de muziek op de TV. En wachten tot ik moe genoeg ben om te slapen.
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
              (Ff checken of ik al multimiljonair ben geworden, meestal niet...).

              Meestal niet, soms dus wel?
              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Dat is de enige regel die ik wat betreft op vuurwerkgebied overtreed : ik stook gewoon nog wel een uur door en ben zeker niet de enige. Groot pluspunt : ik geniet nu veel meer van mijn cakes die ik schiet, het tempo is er uit en ze gaan nu niet meer elke minuut de lucht in
                Daar na drinken we en eten we nog wat, de oliebollen en wat drankjes en af en toe nog een cake de lucht in jagen. Om 4.00 is het hier dan wel stil en om 4.30 lig ik balend in mijn bed met de wetenschap dat ik weer 8750 minuten moet wachten tot het weer 31 december - 18.00 uur is tot ik weer mag stoken
                Als jij na 8 uur stoken nog vuurwerk hebt om een uur door te gaan gok ik dat de tijd toch niet de enige regel is die je overtreedt

                Comment


                  #23
                  Ik wil er nog niet aan denken! Maar 1 ding is zeker; nagenieten!

                  Comment


                    #24
                    Eten en drinken want de rest van de dag krijg ik weinig binnen.

                    Comment


                      #25
                      laatste jaren ging het altijd zo... stoken tot een uur of half twee, opruimen en rond een uur of twee zien we de vrienden weer.. ruim daarvoor eerst wel de grootste dingen van de straat, om vervolgens bij de vrienden de drankjes na te dien.. er gaat dan hier en daar nog een cake of eigenlijk voornamelijk pijlen de lucht in... niet zozeer door mij maar door mijn omgeving.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                        Als jij na 8 uur stoken nog vuurwerk hebt om een uur door te gaan gok ik dat de tijd toch niet de enige regel is die je overtreedt

                        Ik steek maar 4 cakes per uur af
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          Dan controleren we effe het afval, dat er niks tussen staat wat zit te branden of niet is afgegaan. Ik heb weleens een jaar al de straat geveegd omdat het in de nacht flink zou gaan regenen. Maar normaal is het dan tijd voor wat lekkers te eten / drinken. Ik controleer even snel de opnames. En dan gezellig naborrelen met vrienden. Vroeger tot een uur of 5.maar nu we allemaal kinderen hebben stoppen we iets eerder want die staan smorgens om 07.00 weer naast het bed.
                          #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

                          Comment


                            #28
                            Heel erg hyper napraten met ouders, familie of vrienden. De staatsloterij bekijken en de opnames van de camera bekijken. Ondertussen nog een pilsje en dan vervolgens balend naar bed...
                            Afgelopen jaar met wat pilsjes op vuurwerkcrew mijn ervaringen gedeeld, omdat ik oud- en nieuw ergens anders heb gevierd.

                            Comment


                              #29
                              De eerste dingen opruimen, boxen/cake's alvast aan de kant van de weg zetten. Verder lekker na genieten met de gene met wie je het viert en het gezin. Lekker rustig wat eten, zal op de dag zelf niet veel zijn en wat er in gaat is gehaast. Dus lekker rustig aan na genieten.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Rotste moment v'h jaar ! Heb meestal nog genoeg over ondanks ik altijd in een zwaar rap tempo stook. Vorig jaar was het zeikenat weer en ben ik om 02:00 maar naar binnen gegaan. Gekke tijden heb ik achter me gelaten dus komende jaarwisseling zal ik gewoon lekker slapen rond 04:00 ofzo.

                                Comment

                                Working...
                                X