Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oudejaarstrekking Staatsloterij.

    Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

    Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Als ik er al aan mee doe, eens per jaar ofzo, dan juist níet dan! VEel te veel deelnemers, nog heel veel kleinere winkans dan de normale 0,00032% (jackpot) en dan is het lot ook nog ns duurder dan normaal. Zonde van het geld, liever wat meer vuurwerk voor.
    Laatst aangepast door Richardus; 25 August 2018, 11:46.

    Comment


      #3
      Hier ieder jaar een straatje halve loten.

      Comment


        #4
        Heb 1 keer meegedaan maar niks gewonnen. Helaas, maar ik koop ze ook niet meer. De kans dat je wint is echt zo ontzettend klein. En als je wint is het vaak maar een klein bedrag. Geef het liever aan vuurwerk uit
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #5
          Hoort er zeker wel bij vind ik, kopen elk jaar wel een lot. Uiteraard is de kans zeer klein, maar het hoort er voor mij ook bij voor de beleving.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Tsja, ik vind zo'n loterij gewoon geldverspilling. Maar het idee zelf is wel leuk, en één keer per jaar moet het kunnen. Iedereen mag zo zijn guilty pleasures hebben. Ik verknal mijn geld liever aan vuurwerk, laat ik het zo maar zeggen
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #7
              Zo heel af en toe koop ik samen met mijn vriendin een lot, max 1 x per jaar, maar nooit op het moment dat juist extra veel mensen een lot kopen. Bovendien heb ik dan ook geen zin om 's avonds/'s nachts te gaan kijken of ik gewonnen heb, met een zeer grote kans om teleurgesteld te worden. Dus nee, Oudejaarsloten doe ik niet aan.

              Comment


                #8
                Ik speel altijd mee met 1 lot. Er is er toch maar 1 die de hoofdprijs kan winnen. Ik hecht er verder niet teveel waarde aan. Het is net als bij het vuurwerk iets wat niet moet, maar wel leuk is om aan mee te doen. Als het voorbij is en je hebt er niks meer van over dan is het niet erg. En heb je er wel wat aan over gehouden dan is het in het geval van de loterij best leuk! Ik speel gedurende het hele jaar sporadisch mee ik denk zo'n 5 a 6 keer per jaar. Naast oudjaar ook de koningsdag trekking etc.

                Comment


                  #9
                  Ik doe ook altijd wel mee, net zoals Anihalas niet teveel waarde aan hechten. Als je er vanuit gaat dat je een dikke prijs gaat winnen, dan word je teleurgesteld.
                  Ook vaste prik hier zijn de Decemberkalender krasloten, die horen er in december echt bij. Je krijgt daar ook altijd een vuurwerkbon bij, een mooi excuus om bij de lokale GBV-dealer nog wat klein spul bij te halen

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
                    Ik doe ook altijd wel mee, net zoals Anihalas niet teveel waarde aan hechten. Als je er vanuit gaat dat je een dikke prijs gaat winnen, dan word je teleurgesteld.
                    Ook vaste prik hier zijn de Decemberkalender krasloten, die horen er in december echt bij. Je krijgt daar ook altijd een vuurwerkbon bij, een mooi excuus om bij de lokale GBV-dealer nog wat klein spul bij te halen
                    Voor mij waren die kraskalenders echt een goed excuus om nog eens bij GBV te shoppen inderdaad. Met wat korting in de achterzak (een bon of 4) is het best leuk shoppen. Elk jaar vaste prik inderdaad.

                    Oudejaarsloten hecht ik geen waarde aan, maar vriendin vind het leuk. Onder het mom van, één keer moet kunnen, en daar blijft het ook altijd netjes bij. En soms pak je inderdaad een paar tientjes winst mee
                    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                    Comment


                      #11
                      En iedereen de loten alweer in huis ?
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        En iedereen de loten alweer in huis ?
                        Tuurlijk wij hebben met 4 vrienden 2 straatjes halve loten gekocht
                        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          En iedereen de loten alweer in huis ?
                          Hopelijk wel, want de winnende ligt nog in de winkel, die wil ik van de week nog ff halen, grotere kans dat ik hem krijg dus.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                            Hopelijk wel, want de winnende ligt nog in de winkel, die wil ik van de week nog ff halen, grotere kans dat ik hem krijg dus.
                            Haha het winnende lot is digitaal aan mij verkocht
                            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Hopelijk wel, want de winnende ligt nog in de winkel, die wil ik van de week nog ff halen, grotere kans dat ik hem krijg dus.
                              Ik heb even in mijn glazenbol gekeken en inderdaad je wint 15 euro
                              https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                              Comment

                              Working...
                              X