Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Als ik nou gewoon zeg dat ik nog 100 budget over heb em dat als mantra blijf herhalen, dan momt het goed toch?

    Zonder gekheid. Een paar jaar terug zat ik rond de 800, afgelopen jaar geloof ik rond de 600 en dit jaar tot nu toe rond de 350-400. Beetje afhankelijk van last minute aankopen waar het schip strand, want het is al een hele solide collectie.

    Verwachting is weer rond de 600 als eindbedrag, wat meer dan prima is. Vriendin gunt het mij, omdat ze weet dat ze een gelijk bedrag voor onze andere dure gemeenschappelijke hobby krijgt; het zee-aquarium.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      #32
      Voor dit jaar heb ik 4 projectjes gepland. Gestart met een budget, uiteindelijk met circa 20% overschreden, door het blijven sleutelen aan de projectjes en door de freakacties. Eigenlijk elk jaar hetzelfde verhaal.

      Comment


        #33
        rond de 700

        Comment


          #34
          Dit jaar was mijn doel om onder de €1500 te blijven. Tot nu toe staat de teller op €1499,59

          Het is meer dan ik uit wilde geven maar de freakacties waren te aantrekkelijk!!

          Comment


            #35
            Nee, budget doe ik niet aan. Op een gegeven moment in december denk ik, dit is genoeg... En ja dat stemmetje in je hoofd spreekt vaak "Je wilde eigenlijk nog dit en dat". Maar die weet ik over het algemeen redelijk te negeren.
            Seizoen 2016-2017 was het totale schadebedrag: € 535,29
            Seizoen 2017-2018 was het totale schadebedrag: € 658,02
            Seizoen 2018-2019 is het schadebedrag tot nu toe: € 605,57, met nog een behoorlijke wensenlijst van zo'n € 200 te gaan en dan nog wat klein spul voor de vooravond.

            Vermoedelijk zal het dus rond de € 900,- uitkomen.

            Comment


              #36
              €1000,- dit jaar. Ik zit nu op dik €700,-. Het zal lastig worden want ik wil nog één beste box er bij halen en nog wat losse cakes voor een project én nog een ritje Duitsland. Zoveel mogelijk het forum mijden want dat prikkelt te veel

              Comment


                #37
                Ik heb ook geen budget. Ik koop wat ik leuk vind. Maar ik ben me wel bewust met wat ik koop. Ik denk dit jaar dat het rond de €600,- zal zijn, waarvan er nu al rond de €200,- is besteld. Daar zal nog wat leuk spul uit Duitsland bij komen...
                Zo in mijn sas met sas..

                Comment


                  #38
                  Volgens vrouwlief té veel.
                  Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                  Comment


                    #39
                    Het hele jaar door zet ik kleine bedragen opzij. Rond de €500 is altijd het streven. Eroverheen ga ik eigenlijk nooit. Ook omdat ik best een aardig bedrag reserveer voor "overig".

                    Comment


                      #40
                      Rond de 1000 euro
                      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                      Comment


                        #41
                        Dit jaar ben ik zeer onzeker qua budget, maar ik ga er van uit rond de 250 euro.
                        Website: https://www.rfgfireworks.nl

                        Comment


                          #42
                          Veeeeeel minder dan voorgaande jaren. En dat zeg ik ook al jaren en elk jaar lukt het niet. Maar nu ik geen show meer schiet komt er ook geen geld meer voor binnen. De prioriteiten liggen anno 2018 ook op hele andere plekken dus dat vuurwerk kan me gestolen worden in dat opzicht. En heb nog wat over van de voorgaande jaarwisseling die in het water viel dus heb ook niet het gevoel dat ik veel moet gaan kopen voor deze jaarwisseling.

                          Comment


                            #43
                            normaal rond de 1200.
                            zit nu rond de 2000 en zal nog rond de 500 a 1000 bij komen.
                            speciale gelegenheid dit jaar ;)

                            Comment


                              #44
                              Ik hou het op 500 euro.......aan het eind van het jaar, dan vergeet ik alles wat ik door het jaar heen heb gekocht en het tripje naar de zuiderburen dan valt het alles mee. Maar als ik alles optel is het al snel een 1500 euro. Als je het snel mompelt lijkt het net of je 15 euro zegt.

                              Comment


                                #45
                                Dit jaar tegen de 1500,- waaronder een groot deel uitgaat naar hoogstaande compounds.. evo en funke
                                Fireworks it's an art not a crime

                                Comment

                                Working...
                                X