Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar haal jij je vuurwerk ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Probeer elk jaar wat andere winkels aan te doen. Aangezien ik sinds een paar jaar weer heerlijk bezig ben met vuurwerk en vorig jaar op VWC in aanraking ben gekomen met freaksites ben ik vorig jaar naar Vos Huizen en Mega vuurwerk geweest. Allebei super. Dit jaar naar Vuurwerkoutlet Haulerwijk, Haokan en Bredavuurwerk. Heb er in ieder geval weer heel veel zin in.

    Comment


      #47
      Noord-Brabant (Vuurwerkcentrum Brabant), Limburg (Big Bazar CAT.1, Sparkles, VuurwerkTotaal), Belgie (Zena Maaseik), Duitsland (Aldi, Lidl,Rewe e.d.)
      Zo in mijn sas met sas..

      Comment


        #48
        Gebrovuurwerk(maarssen)
        Tuin centrum Vechtweelde(maarssen)
        Vuurwerkland (naarden&huizen)
        Acb vuurwerk(almere)
        Donadoni (utrecht)
        Koningsdal (utrecht)
        Laatst aangepast door pyrostar88; 25 November 2018, 21:18.
        don't worry im fireworks crazy!!!

        Comment


          #49
          Vuurwerkshop7kamp en waarschijnlijk ook nog de vuurpijl in lekkerkerk ( zena,rubro,vuurwerk totaal)

          Comment


            #50
            Vorig jaar voornamelijk bij Vechtweelde en Gebro Maarssen, beide echt dik tevreden over!

            Dit jaar:
            - Vathorst
            - Orthen
            - Gebro
            - Almere haven

            En misschien ga ik nog wel even neuzen bij Vechtweelde maar ben eigenlijk al door m'n budget heen haha. Maja jullie kennen het wel.... Als je toch in de buurt bent

            Comment


              #51
              Omdat ik in Leeuwarden woon heb ik Megavuurwerk gekozen, prijzen vergeleken en behoort tot de scherpste in Nederland, maar wil volgend jaar wel meerdere shops bezoeken zodat je toch meer keuze hebt. Hier in het noorden hebben we het best goed voor elkaar qua prijzen.

              Comment


                #52
                Vuurwerk outlet Haulerwijk
                Vuurwerk outlet Groningen
                Onrust Stadskanaal
                Onwijs vuurwerk Veendam

                Comment

                Working...
                X