Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 52
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts

    Waar haal jij je vuurwerk ?

    Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

    Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Dichtbij, en goedkoop zijn de factoren die meespelen. En als je in West-Brabant woont komt dat goed uit. Genoeg freakacties in de buurt. Ik haal mijn vuurwerk dit jaar bij Vwland steenbergen, Haokan, waarschijnlijk Edraket en wat lokale winkels.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #3
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Ik reis door nagenoeg heel Noord-Brabant voor vuurwerk, en dan met name bij de winkels die gedurende het hele jaar open zijn. Verder dan over de grote rivieren ga ik niet voor vuurwerk, genoeg moois in het zuiden
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Dit jaar word het wederom Haulerwijk en misschien nog een tripje Duitsland voor de beleving

  5. #5
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Dit jaar voor mij alleen een retourtje Almere. Vorig jaar voor het eerst serieus gebruik gemaakt van de freakacties en dat is mij prima bevallen.

  6. #6
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Ik reis ook door nagenoeg heel Noord-Brabant voor vuurwerk, en dan met name bij de freakwinkels. Verder ga ik echt niet meer rijden omdat ik veel tijd nodig heb om voor te bereiden voor de 31ste. Genoeg moois te krijgen
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Ik ga naar Mega Leeuwarden, Outlet Haulerwijk, Tosch Osnabruck, Amersfoort Vathorst en misschien ook nog naar Hoogland en Bern in Zwitserland. De 31e ga ik misschien ook nog even langs Riezebos in Amersfoort. En uiteraard ook langs de intratuin in amersfoort om de gewonnen crack attack op te halen!

  8. #8
    VWC-Lid pyro2002's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2017
    Berichten
    273
    Thanks
    522
    277 waarderingen in 82 posts
    ik ging altijd naar duitsland en dan nog wat thunderkings halen in nederland, maar sinds vorig jaar haal ik mijn vuurwerk alleen in nederland bij vuurwerk outlet groningen.

  9. #9
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    In ieder geval ga ik mij Megavuurwerk Leeuwarden, Vuurwerk Outlet Haulerwijk en Vuurwerk Almere Haven langs, daar zijn inmiddels meerdere bestellingen geplaatst. Daarnaast sws nog langs Fietsenhal J. Niks in Middenmeer en nog naar een Lesli dealer voor de Stinger Bees (laatst ontdekt dat dat echt geweldige dingen zijn) en langs een Vulcan dealer voor een paar pakjes Crackling Bullets. En als er dan nog ruimte is in het budget waarschijnlijk nog wel langs een paar lokale dealers of dealers die op de route liggen. Vorig jaar bij 11 winkels langs geweest, dit jaar zal het denk ik maximaal 9 worden.

  10. #10
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Vuurwerk Outlet Haulerwijk & Vierhuizen

    Af en toe bij een collega als we zelf een topper niet hebben.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Twee adressen in Almere dit jaar; Rowy en VW Almere-Haven. Een beetje uit "nood" geboren omdat ik een freakwinkel zocht die zowel vanaf mijn huidige als nieuwe woonadres prima aan kon rijden. Daarmee viel Groningen/Leeuwarden af vanaf het huidige adres en Brabant (helaas) vanaf het nieuwe adres.

    Moet zeggen dat ik met deze twee winkels wel prima kan redden. Maar ik moet zeggen dat ik de veelvoud aan keuze (in winkels en merken) van het zonnige zuiden wel een beetje mis
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  12. #12
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Twee adressen in Almere dit jaar; Rowy en VW Almere-Haven. Een beetje uit "nood" geboren omdat ik een freakwinkel zocht die zowel vanaf mijn huidige als nieuwe woonadres prima aan kon rijden. Daarmee viel Groningen/Leeuwarden af vanaf het huidige adres en Brabant (helaas) vanaf het nieuwe adres.

    Moet zeggen dat ik met deze twee winkels wel prima kan redden. Maar ik moet zeggen dat ik de veelvoud aan keuze (in winkels en merken) van het zonnige zuiden wel een beetje mis
    Wellicht kun je je assortiment aanvullen met de knallende ketel in Almere. Dan heb je bij elkaar opgeteld wel een aardig rijtje importeurs te pakken.

    Ikzelf heb ook Rowy en met name Vuurwerk Almere Haven dit jaar. En natuurlijk zal het grootste deel van mijn collectie bestaan uit Broekhoff producten.

  13. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  14. #13
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Voornamelijk een toeristische ritje door Brabant Steenbergen, Bredavuurwerk, Vuurwerk Orthen en misschien dat daar nog Vuurwerkcentrumbrabant bij komt. Dit jaar voor het eerst ook klein stukje Limburg in omdat ze toch wel heel erg lekker aanbiedingen hadden bij TP Vuurwerk.
    31/12 Knalle als een malle!

  15. Deze gebruiker waardeert Fausto voor het bericht:


  16. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Wellicht kun je je assortiment aanvullen met de knallende ketel in Almere. Dan heb je bij elkaar opgeteld wel een aardig rijtje importeurs te pakken.

    Ikzelf heb ook Rowy en met name Vuurwerk Almere Haven dit jaar. En natuurlijk zal het grootste deel van mijn collectie bestaan uit Broekhoff producten.
    Dank voor de tip! Zal er eens gaan kijken.
    Heb inderdaad ook het meeste bij VWAH staan.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  17. #15
    VWC-Lid Webber84's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Berichten
    456
    Thanks
    244
    268 waarderingen in 84 posts
    Ik ga steeds minder naar meerdere winkels het komt eigenlijk door de goede service van mijn huidige winkelier. Hij heeft een bijna compleet assortiment en me nog nooit in de steek gelaten. Het klopt daar ook weleens niet, maar de eigenaar heeft een prima alternatief altijd in overleg met mij en hij regelt het dan wel verder met de vuurwerk importeur. Goede acties vooral begin van het jaar super aanbiedingen gehad tot september, Wellicht niet met alles de goedkoopste maar ik ga geen uren in de auto zitten voor een paar euro's minder.

    De winkel is trouwens tp-vuurwerk in kelpen oler.
    #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •