Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote herfst en winter topic!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Winterplaza geeft een kleine kans op sneeuw in de zondagochtend.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      hou je sneeuw maar , vaak is het na een sneeuw periode regen . niet als vorig jaar .
      liever matige vorst

      Comment


        Wat een heerlijk weer was het vandaag. Temperatuur net boven 0, een klein beetje wind en redelijk wat zon. Als we het over de decembersfeer hebben, dan dragen dit soort weersomstandigheden daar toch wel aan bij. Hoogtijd voor een wandeling en ik kwam zelfs al een klein laagje natuurijs tegen. Flinterdun en het is op dat punt ook erg ondiep, maar goed op zo'n moment begint het toch wel even te kriebelen en komt het besef dat de mooiste tijd van het jaar is aangebroken.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ijs dec 2018.jpg
Vertoningen:1
Grootte:508,4 KB
ID:	1569539
        Laatst aangepast door pyrofan#1; 13 December 2018, 23:14.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Vandaag was het ook erg fris, Jordi. Zeg maar koud! Moet zeggen dat, aangezien ik nu buiten werk, ik het koude weer toch wel wat minder fijn vind, maar het is wel veel sfeervoller. En liever een paar graden vorst, en daarmee vaak overdag zonnig weer, dan regen of iets..
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Erg jammer om te lezen dat de kansen op sneeuw weer een stuk kleiner zijn geworden. Zou tog geweldig zijn als we weer eens een flink pak sneeuw krijgen.
            Goed nieuws, de kansen zijn weer aardig wat gestegen.
            Ik durf nu zelfs voorzichtig te zeggen dat het aannemelijk is dat er in een redelijk deel van het land zondag (natte-)sneeuw gaat vallen. En zoals ik in mijn eerdere post zei is de kans het grootst richting het noordoosten.
            Zo zie je maar dat er binnen een paar dagen best wat verandering mogelijk is.

            Overigens is er ook nog altijd de kans dat er her en der ijzel, ijsregen of simpelweg regen gaat vallen. (kans op regen het grootst in het zuidwesten)

            Eddy.
            Waar rook is, is vuurwerk.

            Comment


              Laatst aangepast door omepje; 29 January 2024, 11:35.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Van mij mag het ook langzaam gaan sneeuwen. Vind het heerlijk om smorgens lekker een rondje te gaan fietsen met deze kou, krijg ik alleen maar nog meer zin aan de komende feestdagen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                  Van mij mag het ook langzaam gaan sneeuwen. Vind het heerlijk om smorgens lekker een rondje te gaan fietsen met deze kou, krijg ik alleen maar nog meer zin aan de komende feestdagen.
                  Heel herkenbaar. Ik heb de afgelopen week elke dag een wandeling gemaakt van 45-60 min. Heerlijk die koude wind langs de wangen, lekker doorstappen om het warm te krijgen. Hier en daar al een klein laagje natuurijs gezien en zo krijg ook ik steeds meer zin in de naderende feestdagen. Inmiddels is het hier wit. Het begon met ijzel en ging vervolgens over in sneeuw. Blijft toch mooi om de sneeuwvlokken rustig naar beneden te zien dwarrelen en ik vloog zojuist weer even als een klein kind naar het raam om te zien of het al wat witter was

                  Helaas is het zojuist weer overgegaan in ijzel, maar toch ligt er al een mooi wit laagje.

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	sneeuw dec 2018.jpg
Vertoningen:1
Grootte:238,7 KB
ID:	1569624
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Altijd sfeerverhogend die eerste sneeuw. Mooi plaatje hierboven! Had me voorgenomen vroeg op te staan en een ronde met de hond te doen om de sneeuw mee te pakken. Maar tot nog toe niks gevallen, ondanks de sneeuwradar aangeeft dat het hier zou moeten sneeuwen...

                    Comment


                      Brabant kleurt wit op dit moment prachtig . Sfeer verhogend met deze dagen

                      Comment


                        Zeer sfeerverhogend inderdaad! Helaas heeft hier niet echt gesneeuwd, maar meer een soort van geijsregend of zo iets...
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          Hier is het net wat gaan sneeuwen. Niet veel maar toch wel een klein beetje wit.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7990.jpg
Vertoningen:1
Grootte:87,2 KB
ID:	1569625

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7991.jpg
Vertoningen:1
Grootte:98,1 KB
ID:	1569626

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7992.jpg
Vertoningen:1
Grootte:79,2 KB
ID:	1569627

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7996.jpg
Vertoningen:1
Grootte:90,7 KB
ID:	1569628

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7997.jpg
Vertoningen:1
Grootte:95,4 KB
ID:	1569629
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            Ook hier is het inmiddels heerlijk aan het sneeuwen. Vroeg uit de veren dus en morgenochtend een lekkere wandeling doen met de hond. Beetje categorie 1 mee, heerlijk sneeuw in december! Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	9EA10EC5-0DA2-4FBE-88E2-67B11B6C2B60.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,7 KB
ID:	1569630Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5823E044-6330-46CE-99B8-198AA407B06E.jpg
Vertoningen:1
Grootte:54,9 KB
ID:	1569631

                            Comment


                              Jeej het is sneeuwpop tijd
                              https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                              Comment


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2018-12-16 06.15.42.jpg
Vertoningen:1
Grootte:90,9 KB
ID:	1569633

                                Hier in Limburg hebben we ook weer een wit laagje liggen...
                                Zo in mijn sas met sas..

                                Comment

                                Working...
                                X