Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Net terug van haulerwijk. Top geregeld daar gasten! Autootje vol. Op naar de volgende!

    Comment


      Ook leuk om te checken
      vanaf 1.04 begint de vuurwerkshow in phantasia wintertraum

      Even a broken clock is right twice a day.

      Comment


        Gaaaaaap, nu al moe!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          En al weer 20 minuutjes thuis, 40 min heen, 20 min binnen en 40 min terug. Geen grote bestelling dit jaar, alles stond al netjes klaar, dus was zo binnen en buiten in Breda.

          Toch wel een greintje spijt wanneer ik al die dikke boxen en cakes voorbij zie komen, maar me aan het budget houden was een streven dit jaar, en dat is gelukt. Alleen nu het weer er zo positief uit ziet voelt het wel een beetje als een gemiste kans. Had eigenlijk wel graag nog wat meer EVO en Pangu spul willen hebben. Nog drie dagen volhouden .

          Comment


            Heee nachtbraak vrienden slaaplekker! Succes allemaal met ophalen en rij voorzichtig!
            https://www.youtube.com/@mikosjepyro

            Comment


              200 pagina's verder hiero, Ik ga ff plat 04u00 eruit veel plezier allemaal!

              Comment


                FF een bammetje met gerookte kip ben stomdronken

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                  En al weer 20 minuutjes thuis, 40 min heen, 20 min binnen en 40 min terug. Geen grote bestelling dit jaar, alles stond al netjes klaar, dus was zo binnen en buiten in Breda.

                  Toch wel een greintje spijt wanneer ik al die dikke boxen en cakes voorbij zie komen, maar me aan het budget houden was een streven dit jaar, en dat is gelukt. Alleen nu het weer er zo positief uit ziet voelt het wel een beetje als een gemiste kans. Had eigenlijk wel graag nog wat meer EVO en Pangu spul willen hebben. Nog drie dagen volhouden .
                  ach het is maar voor 2019.. 2020 wordt 'the banger' hype!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
                    FF een bammetje met gerookte kip ben stomdronken
                    Smakelijk eten ;)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door !!PoGo!! GeK!! Bekijk bericht
                      Smakelijk eten ;)
                      Jij ook een bammetje?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
                        FF een bammetje met gerookte kip ben stomdronken
                        Whaha +1 bier hielp niet, zit nu aan de rode wijn. Val ik normaal als een blok van in slaap, maar word er alleen maar energieker van. Misschien de muziek eens uitzetten haha

                        Comment


                          Biertje nummer 5 hier. Gelukkig rijdt er iemand anders dan ik naar duitsland straks.
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                            Biertje nummer 5 hier. Gelukkig rijdt er iemand anders dan ik naar duitsland straks.
                            Ik gaat nog een wijntje inschenken fuck it, dan echt slapen. Of pak de hele fles lol.
                            Erg ook he.

                            Edit, na inschenken is de fles al leeg

                            Comment


                              Net thuis, in Breda was alles uitstekend geregeld.

                              Comment


                                vw hal prima geregeld 1 minpunt

                                Comment

                                Working...
                                X