Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik kom er even niet uit. Ik wil graag nog een mooie spektakelbak als afsluiter en twijfel tussen de Transbomber, Primal Instinct en Evo Bomber. Prijs is voor alle drie de boxen hetzelfde. Welke zouden jullie nemen?
    Work is the curse of the drinking class

    Comment


      #47
      Ik zou persoonlijk voor de transbomber kiezen
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #48
        Transbomber!! Lekker klappen als finale
        ������

        Comment


          #49
          Als je al een show hebt waar al heel veel kleur inzit en je dit in de finale terug wilt laten komen zou ik de evo bomber kiezen.

          Transbomber vind ik persoonlijk de finale beter zou dus deze boven de primal instinct verkiezen.

          Succes met kiezen ;)

          Comment


            #50
            Transbomber 4 sure, of als je de mogelijkheid hebt aantal finale cake's van de transbomber los halen en die als finale rammen.
            Laatst aangepast door ddfirework; 3 October 2018, 17:23.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #51
              Dank voor de reacties, de Transbomber it is!
              Work is the curse of the drinking class

              Comment


                #52
                Goede keuze denk ik, transbomber is dan de beste keus om als finale te gebruiken.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #53
                  ik wil een finale met veel fluit, salutes en willows.
                  de salutes ben ik al uit.
                  ook de willows heb ik er een aantal op het oog.
                  ....maar de fluit....poah zo veel keuze, maar welke zijn prijstechnisch erg leuk om massaal te schieten met een trommelvlies scheurend effect?

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door bennl Bekijk bericht
                    ik wil een finale met veel fluit, salutes en willows.
                    de salutes ben ik al uit.
                    ook de willows heb ik er een aantal op het oog.
                    ....maar de fluit....poah zo veel keuze, maar welke zijn prijstechnisch erg leuk om massaal te schieten met een trommelvlies scheurend effect?
                    Return of the Phoenix!
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #55
                      Ik kom er even niet uit. Ik wil graag nog een mooie spektakelbak als afsluiter en twijfel tussen de Transbomber, Primal Instinct en Evo Bomber. Prijs is voor alle drie de boxen hetzelfde. Welke zouden jullie nemen?
                      Twee jaar geleden de transbomber als finale gehad (3x W-shape) en was echt top. Dit jaar wederom verwerkt in de afwerking van de show echter maar 2x. ik vind het een aanrader als finale, en durf te zeggen dat ik hem vorig jaar miste!
                      Laatst aangepast door erase2fast; 4 October 2018, 10:15. Reden: quote vergeten
                      alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                        Return of the Phoenix!
                        ja zat ik idd ook aan te denken.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door bennl Bekijk bericht
                          ja zat ik idd ook aan te denken.
                          Welke ik persoonlijk ook heel gaaf vind is de wicked whistle van Vuurwerktotaal!

                          Deze zal ik zelf meerdere malen gebruiken in een project
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #58
                            Ik ben momenteel nog opzoek naar drie cakeboxen of compound's. Ik twijfel momenteel tussen de volgende boxen Vulcan Berlin, Vulcan Montreal & Predator of de Spinnerz 2 Colorz, Glitter Willow 2 Colorz en de Event Box 4 Seasons. Welke raden jullie aan? Ik heb geen van deze boxen ooit live meegemaakt.

                            Comment


                              #59
                              Mijn oorspronkelijke plans was de rambam 3.0 en de limited edition 1.

                              het plan nu is de acenthago van evo en de limited edition 1, dit is echter boven me budget dus twijfel ik nu tussen de limited 2 en 3 naast de acenthango.

                              voor welke zouden jullie gaan ?

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                                Mijn oorspronkelijke plans was de rambam 3.0 en de limited edition 1.

                                het plan nu is de acenthago van evo en de limited edition 1, dit is echter boven me budget dus twijfel ik nu tussen de limited 2 en 3 naast de acenthango.

                                voor welke zouden jullie gaan ?
                                Dan zou ik voor de limited edition 3 gaan, vooral die laatste cake vind ik heel vet

                                Comment

                                Working...
                                X