Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Aan de twijfel geslagen over drie toppers: Serenity, Acatenango en Skyline On Fire.
    Wil eigenlijk twee van deze toppers. Welke twee zullen in de straat het beste presteren?
    Serenity heeft zich al bewezen, de andere twee lijken ook goed uit te pakken.....

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Mundo Bekijk bericht
      Aan de twijfel geslagen over drie toppers: Serenity, Acatenango en Skyline On Fire.
      Wil eigenlijk twee van deze toppers. Welke twee zullen in de straat het beste presteren?
      Serenity heeft zich al bewezen, de andere twee lijken ook goed uit te pakken.....
      Serenity en Acatenango vind ik persoonlijk qua opbouw te veel op elkaar lijken. Zou dan voor de Serenity en de Skyline on Fire gaan. Die laatste wacht ik eerst de strastfilmpjes af, heb zelf een redelijk groot budget maar vind deze bak een te groot deel opeisen van het totaal budget.

      Comment


        #33
        Graag jullie mening:

        en karton Hong Kong - Pangu
        of
        een karton White Red Rebel - VWT

        Ik neig zelf naar de Hong Kong, maar dit zijn wel minder schoten als de White Red Rebel...

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Pirke Bekijk bericht
          Graag jullie mening:

          en karton Hong Kong - Pangu
          of
          een karton White Red Rebel - VWT

          Ik neig zelf naar de Hong Kong, maar dit zijn wel minder schoten als de White Red Rebel...
          Wat is je doe met je karton? Doorlonten of los schieten?
          Waarom niet van beide een paar losse cakes? Schiet je eerst 3 Hong Kong, daarna 3 White Red Rebels

          Comment


            #35
            Dat is wel een lastige, maar persoonlijk zou ik voor de White Red Rebel gaan. Maar wat Koala ook al zegt is ook wel belangrijk, wat is je doel ermee. Want 3 om 3 is ook een prima idee.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Welke salutecake is beter; de Valk / Outlet 64 shots salute / airdamage of de Rubro Secret Salute?

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                Welke salutecake is beter; de Valk / Outlet 64 shots salute / airdamage of de Rubro Secret Salute?
                Heb enkel de Secret Salute gehad, maar die zou ik nu ook niet meer kopen als salute cake maar puur als crackling cake. De jaren dat we goede knal cake's hadden zijn wel geweest denk ik.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  ik kom er even niet uit!
                  wil dit jaar 2 boxen hebben,

                  limtited edition 1 van evo komt er sowieso

                  maar welke nog meer? zit nu te twijfelen tussen de acentago of de rambam 3.0 beide van EVO.
                  of zijn er nog andere toppers die ik misschien mis.

                  Comment


                    #39
                    Mega Willows of natuurlijk de Noi-Z misschien? Daar trek je de aandacht wel mee!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                      ik kom er even niet uit!
                      wil dit jaar 2 boxen hebben,

                      limtited edition 1 van evo komt er sowieso

                      maar welke nog meer? zit nu te twijfelen tussen de acentago of de rambam 3.0 beide van EVO.
                      of zijn er nog andere toppers die ik misschien mis.
                      Kwa cakeboxen zijn die 2 echt niet te vergelijken. De RAMBAM is een echte rammer, schiet alles isape, terwijl de acentanango een echte sierlijke topper is, die naar mijn mening niet persé op zn geweld bekend staat maar wel op zn enorm gave schietrichtingen en opbouw in de box.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #41
                        Ik twijfel tussen de Colorful city of de spinnerz to colorz. Mensen ervaring met beide?

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
                          Ik twijfel tussen de Colorful city of de spinnerz to colorz. Mensen ervaring met beide?
                          Oordeel zelf

                          Comment


                            #43
                            De Visions of Ecstasy of Garden Party 1

                            Qua aantal schoten verschillen ze wat ook wat betreft effecten, de een wat sneller dan de ander. Afgezien van persoonlijke smaak en kosten, welke kiezen?

                            Zijn ze vergelijkbaar als het om burst en spreiding gaat?

                            Ervaringsdeskundigen, laat je horen
                            2024 >> 25

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                              De Visions of Ecstasy of Garden Party 1

                              Qua aantal schoten verschillen ze wat ook wat betreft effecten, de een wat sneller dan de ander. Afgezien van persoonlijke smaak en kosten, welke kiezen?

                              Zijn ze vergelijkbaar als het om burst en spreiding gaat?

                              Ervaringsdeskundigen, laat je horen
                              Voor mij absoluut de Visions of Ecstacy, De GP1 heeft mij wel heel erg veel willows. VOE is ook lekker afwisselend en met tempowisselingen.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                                De Visions of Ecstasy of Garden Party 1

                                Qua aantal schoten verschillen ze wat ook wat betreft effecten, de een wat sneller dan de ander. Afgezien van persoonlijke smaak en kosten, welke kiezen?

                                Zijn ze vergelijkbaar als het om burst en spreiding gaat?

                                Ervaringsdeskundigen, laat je horen
                                Meer mensen ervaring met beide boxen?
                                2024 >> 25

                                Comment

                                Working...
                                X