Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 353
  1. #211
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Ik moet meteen hier aan denken. https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...r-*NIEUW-2018*

    En moscow mania/borabora (fluit naar boeket)
    Bij wolff: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...h-*NIEUW-2018*
    En GBV: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...h-*NIEUW-2018*

    Dit is ook een leuke: Three Stage Trouble

    En deze voor luid en fel: Katan Screamer Q
    En deze vodka whistle (Wiz streak bij redwire)
    Die The Gunner is echt een toppert.. ben opzoek waar ik hem in Regio Zwolle kan krijgen voor een goede prijs, maar das vrij pittig tot zo ver. Nota bene mijn buurman verkoopt hem, maar alleen voor de consuprijs en ik ben inkoper van beroep dus stront eigenwijs en wil een betere prijs.. echter zal ik mijn verlies vrees ik moeten pakken zo lijkt het. Die bora bora is natuurlijk hetzelfde verhaal.

    The Launche kende ik niet, top! Gaat ik kijken of ik deze per karton kan krijgen...

    Three stage trouble is een beetje hetzelfde verhaal als bora bora voor mij.

    Vodka whistle vind ik te duur.. Katan Scream Q is geloof ik nergens meer verkrijgbaar.. bij VWstore holten hadden ze ook nog wel een toppertje zag ik voorbij komen, Bedankt voor de opties! Heb weer wat te doen.

  2. #212
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Ik kan echt niet kiezen,

    Heb inmiddels de Garden Party 1 besteld en de Skyline on Fire.
    Evo, Pangu, Wolff goede ervaringen mee

    Twijfel bijvoorbeeld of de Acatenango hier goed bij past. Of dat ik me beter kan richten op zich reeds bewezen boxen zoals de Serenity.

    (had deze vraag ook al gesteld in het gelijknamige topic)

  3. #213
    VWC-Lid Jaim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 oktober 2015
    Berichten
    137
    Thanks
    161
    91 waarderingen in 42 posts
    We hebben vorig jaar de Transbomber gehad en die beviel super goed. Zal binnenkort het filmpje even plaatsen. Dit jaar beperkt budget, maar wil wel een mooie afsluiter. Dus twijfel twijfel...
    Weer de transbomber of de Montreal van Vulcan?

  4. #214
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Berichten
    330
    Thanks
    95
    619 waarderingen in 151 posts
    Weet niet waar je vandaan komt? Breda heeft em voor 6 tientjes op de freak site dit weekend en steenbergen voor 7 tientjes op de freaksite.... scheelt weer

  5. #215
    VWC-Lid Grand Pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2018
    Berichten
    352
    Thanks
    183
    75 waarderingen in 54 posts
    Beste heren, ik heb de Transbomber en Acatenango besteld, nu nog een mooie gouden box.

    Ik twijfel tussen de Chosen One van Lesli en de Immortal Gold van Rubro.

  6. #216
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
    Beste heren, ik heb de Transbomber en Acatenango besteld, nu nog een mooie gouden box.

    Ik twijfel tussen de Chosen One van Lesli en de Immortal Gold van Rubro.
    Dan zou ik voor de Immortal gold gaan. Heb deze bak al diverse malen geschoten kirjg je echt geen spijt van

  7. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  8. #217
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    94
    Thanks
    11
    19 waarderingen in 12 posts
    Op aanwijzen van de Mod verwezen naar deze Topic.

    Wil een Event 4 seasons aan het einde doorlonten naar een transbomber, kan dat en gaat dat wel goed?
    Ben nl geen expert op dit gebied.
    Wat ook een idee is om twee TB’ers te bestellen en deze los te maken en units 1,1 en 2,2 aan elkaar te lonten en datzelfde doen met de units 3 en 4 van beide boxen.
    Lijkt mij wel gaaf!!,....maar ook hier kan dat veilig?

  9. #218
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
    Op aanwijzen van de Mod verwezen naar deze Topic.

    Wil een Event 4 seasons aan het einde doorlonten naar een transbomber, kan dat en gaat dat wel goed?
    Ben nl geen expert op dit gebied.
    Wat ook een idee is om twee TB’ers te bestellen en deze los te maken en units 1,1 en 2,2 aan elkaar te lonten en datzelfde doen met de units 3 en 4 van beide boxen.
    Lijkt mij wel gaaf!!,....maar ook hier kan dat veilig?
    Boxen doorlinken kan prima! De cakes hebben lonten, welke je met een tiwrapje of tape gemakkelijk achter elkaar krijgt. 1.1 2.2 etc met synchronisatie is wat lastiger, omdat je dan eigelijk 3 lonten aan elkaar maakt steeds (1 lont van set 1 naar beide van set 2 enzovoort) maar met wat priegelen kom je der wel!

  10. #219
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    94
    Thanks
    11
    19 waarderingen in 12 posts
    Hè K!
    Dank voor je reply!
    Zoals ik al aangaf in ben eigenlijk nog wel een rookie op dit gebied.
    Pas vorig jaar voor het eerst een cake van serieus formaat gekocht de Transbomber, mede door alle
    enthousiasme en filmpjes hier op VWC!
    Dus ook het hele doorlonten, heb ik nog wel ff wat over moeten doorvragen vorig jaar, maar is uiteindelijk wel goed gelukt bij mijn eerste TB!
    Maarrrr, wat ik nu voorstel en zeker jouw reply daarop geeft mij toch wel weer wat vraagtekens.
    Want twee boxen doorlonten is dus iets anders dan het doorlonten van bv vier units van één enkele cake?
    Graag dus nog wat meer uitleg/tips hierover zouden zeer welkom zijn!
    Los daarvan,...wat zou de voorkeur genieten, twee TB’s aan elkaar 1:1 of unites gemengd óf een 4 seasons aan een TB? En hoe dan, qua lonten?

  11. #220
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    Wat is jullie mening van de volgende compound boxen: Limited edition 1 & 3 EVO en de EVO bomber. Zit eraan te denken om deze 3 boxen aan te schaffen.

    Waar is deze tevens met korting te bestellen?

  12. #221
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
    Hè K!
    Dank voor je reply!
    Zoals ik al aangaf in ben eigenlijk nog wel een rookie op dit gebied.
    Pas vorig jaar voor het eerst een cake van serieus formaat gekocht de Transbomber, mede door alle
    enthousiasme en filmpjes hier op VWC!
    Dus ook het hele doorlonten, heb ik nog wel ff wat over moeten doorvragen vorig jaar, maar is uiteindelijk wel goed gelukt bij mijn eerste TB!
    Maarrrr, wat ik nu voorstel en zeker jouw reply daarop geeft mij toch wel weer wat vraagtekens.
    Want twee boxen doorlonten is dus iets anders dan het doorlonten van bv vier units van één enkele cake?
    Graag dus nog wat meer uitleg/tips hierover zouden zeer welkom zijn!
    Los daarvan,...wat zou de voorkeur genieten, twee TB’s aan elkaar 1:1 of unites gemengd óf een 4 seasons aan een TB? En hoe dan, qua lonten?
    Ik denk dat het het mooiste is als je 2 boxen tegelijk schiet, je hem na elke cake synchroniseert. Zo voorkom je dat bij het ene blok Cake 4 er doorheen geramd is, terwijl die bij de andere nog halverwege cake 3 is. Maar dat is wel lastig...

    TB + 4 seasons kun je gewoon doorknopen aan mekaar, dat lijkt me geen echte problemen te geven!

    Je zou zelfs de cakes een eigen volgorde kunnen geven, zodat je er een eigen blok van maakt. Denk dan aan bijvoorbeeld TB cake 1 -> 4seasons cake 3 -> 4 seasons cake 1 -> etc etc

    De mogelijkheden zijn eindeloos

  13. #222
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
    Wat is jullie mening van de volgende compound boxen: Limited edition 1 & 3 EVO en de EVO bomber. Zit eraan te denken om deze 3 boxen aan te schaffen.

    Waar is deze tevens met korting te bestellen?
    Alledrie leuke boxen, heb de Limited 1 en Bomber zelf ook besteld. Helaas kon mijn dealer geen Limited 3 meer voor mij fixen.

    De meeste freakacties zijn nu wel zo'n beetje gestopt maar je kan altijd een winkelier benaderen natuurlijk om te kijken of er nog iets te fixen is qua prijs

  14. #223
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    94
    Thanks
    11
    19 waarderingen in 12 posts
    Tnx voor alle tips mannen,..
    Ik heb door een bericht in dit topic vandaag een Acatenango besteld voor een leuke prijs!
    Zag deze box voor het eerst en was meteen erg onder de indruk van de filmpjes.
    Oké geen RamBak als een Transbomber maar wel heel fraai!
    Misschien nog een,(ook van Evolution) EVO bomber er bij kopen,....of toch weer een TB?
    Wat een luxe problemen allemaal!,..:-)

  15. #224
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Welk assortiment is de beste keuze? Evolutions Fairytail (€100) of Pangu’s Brasilian Box (€90) of Mega 6 (Mania €75)? Het is niet voor mezelf, maar voor mijn zwager die ook wat wil bestellen. Hij wil wat losse cakes voor max 100 euro.

  16. #225
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Welk assortiment is de beste keuze? Evolutions Fairytail (€100) of Pangu’s Brasilian Box (€90) of Mega 6 (Mania €75)? Het is niet voor mezelf, maar voor mijn zwager die ook wat wil bestellen. Hij wil wat losse cakes voor max 100 euro.
    Brasilian heeft zich bewezen als het beste assortiment, maar ook de fairytail is erg goed (moet je kijken welke je t mooiste vind) Mega 6 is nieuw, maar is naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon heel goed. Als je de Mega 6 haalt, bestel dan binnenkort, want dan heb je der voor 1 euro de Redneck Revolt bij. Voeg daar nog de Unabomber en een Monster Ride aan toe, en je hebt voor rond de 100 euro een top oud en nieuw!

  17. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •