Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 11 van 24 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 353
  1. #151
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    WTF Box zou ik zeker doen voor dat geld.

    Vraag 2 is ook de vraag waar wil je naar toe met je project. Je hebt al redelijk wat goud verwerkt in je project, wil je meer kleur dan zou ik toch overwegen de VWT combi te kopen. Als je meer goud / blauw wil zou ik voor 2 x de Snowstorm gaan. 1 effect maar perfect uitgevoerd en sinds het verschijnen op de markt mijn persoonlijk favoriete box.

    Optie 1,2 en de VWT combi zou ik persoonlijk eerder in het 00:00 project verwerken, dus 3 middelmaat boxen zou ook nog een goeie aanvulling kunnen zijn voor je 18 uur project
    Ik zal voor iedereen ook nog een linkje naar mijn lijst plaatsen: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...l=1#post960167

    Verder maak ik me niet druk om een echt thema om 18:00. Dat heb ik om 00:00 al. Om 18:00 wil ik gewoon even een paar minuten mooi vuurwerk zien. De dingen op de lijst zijn ook geen bewust bij elkaar gezochte producten. Ik weet nu alleen niet echt of ik moet gaan voor 1 groot ding of een paar middelmaatjes of wat kleintjes of een mix.

    Mijn 18:00 moment word dus een mix aan effecten zonder dat er een gedachte achter zit. Afhankelijk van wat me het heftigst lijkt eindig ik wel met het grootste of het meeste (bijvoorbeeld box + 4 cakes met goudeffect tegelijk of 2x boxen of ....) en wil ik beginnen met het kleinste (Ik denk de FU box)

    Verder ga ik t fakkelen.

    En bestellen doe ik de 23e in de winkel bij de freakavond dus ik kan er nog even over nadenken. Ik ben benieuwd jaar jullie input.

    Ik vind het zelf een lastige keuze omdat het echt het laatste is wat ik ga bestellen en er is erg veel moois. Als ik de 2 VTW boxen bestel en naar 00:00 schuif dan komt de Cruel Traction naar het 18:00 moment. Dus daar zit verder geen probleem.

  2. #152
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Iemand aanraders voor leuke pijltjes? Turbo clash/space invasion, of dan toch maar gewoon de light year?
    Iemand? ^^

  3. #153
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    En bestellen doe ik de 23e in de winkel bij de freakavond dus ik kan er nog even over nadenken. Ik ben benieuwd jaar jullie input.
    Ik vrees dat ik niet genoeg ervaring heb om een expert als jou tips te geven ^^. Als je voor kleiner gaat zou ik ze iig V shape schieten. Ik vind het altijd wel tof om mijn kleine en middelmaten 18.00 en daarna te schieten en mijn grote rond 00.15/.30 maar dat is meer persoonlijk. Ik vermoed ook dat mijn lijstje lang niet zo uitgebreid is als dat van jou namelijk ^^

  4. #154
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Ik vrees dat ik niet genoeg ervaring heb om een expert als jou tips te geven ^^. Als je voor kleiner gaat zou ik ze iig V shape schieten. Ik vind het altijd wel tof om mijn kleine en middelmaten 18.00 en daarna te schieten en mijn grote rond 00.15/.30 maar dat is meer persoonlijk. Ik vermoed ook dat mijn lijstje lang niet zo uitgebreid is als dat van jou namelijk ^^
    Tsja dan heb je het ook een beetje over vormgeven van de show en dat is eigenlijk niet mijn vraag. Ik hoop uiteindelijk op een soort gemiddelde uit te komen. Ik zet een streepje bij kleintjes en middelmaatjes!

  5. #155
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Iemand? ^^
    Hi Geert,

    Misschien kun je hier wat info vinden: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...ope-vuurpijlen

  6. #156
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Iemand? ^^
    Baltic sunrise pijlen van rubro zijn ook erg goed
    https://www.houtse-bazar.nl

  7. #157
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    Baltic sunrise pijlen van rubro zijn ook erg goed
    Thanks! Ik zal er eens naar kijken!

  8. #158
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Was er redelijk uit, de 6 elements was de laatste box die ik wilde bestellen. Maar nu zat ik de Garden Party 1 te bekijken, ook schitterend. Kruidgewicht, prijs, aantal schoten, tempo is allemaal redelijk vergelijkbaar. Iemand advies welke van de twee de beste is en waarom.

  9. #159
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Een hele random vraag.
    Ik zit eraan te denken om 4 1000shots scream cakes samen te koppelen en tegelijk aan te steken.
    Prijs hiervan ligt echter gelijk met die van een mooie sierbox. Die heb ik al een aantal op het oog.
    Iemand eerder al iets dergelijks geschoten.
    De moeite waard om 4 grote fluitbakken tegelijk te ontsteken, of kan ik dan beter een extra box aanschaffen?

    Thanks!

  10. #160
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Screamcakes? Oude echte fluitbatterijen bedoel je? Je wilt de hele oudejaarsdag staan bezemen om alle plastic huisjes weer terug te vinden? Ah! Tof.

    Ja dat is de moeite waard. Ze zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Er zijn niet veel mensen die er echt hele projecten mee doen. Volgends mij is Thunderboy daar ook mee gestopt? Die ramde er altijd een flinke hoeveelheid 500 schots fluitbatterijen door heen; daar goatt ieee!

    Ik vind het zelf wel leuk om te zien, de fluit is altijd nog lekker schel. Dat ze soms 2500 van die dingen in 1 cake van 500 gram kunnen doen.. Daar verbaas ik me dan weer wel over. Tegenwoordig kijkt iedereen alleen nog maar uit naar de meest rauwe fluit a la ROTP.

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  12. #161
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Screamcakes? Oude echte fluitbatterijen bedoel je? Je wilt de hele oudejaarsdag staan bezemen om alle plastic huisjes weer terug te vinden? Ah! Tof.

    Ja dat is de moeite waard. Ze zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Er zijn niet veel mensen die er echt hele projecten mee doen. Volgends mij is Thunderboy daar ook mee gestopt? Die ramde er altijd een flinke hoeveelheid 500 schots fluitbatterijen door heen; daar goatt ieee!

    Ik vind het zelf wel leuk om te zien, de fluit is altijd nog lekker schel. Dat ze soms 2500 van die dingen in 1 cake van 500 gram kunnen doen.. Daar verbaas ik me dan weer wel over. Tegenwoordig kijkt iedereen alleen nog maar uit naar de meest rauwe fluit a la ROTP.
    Ik ga lekker bezemen ja, met alle liefde haha.
    Dat is ook de reden dat ik ze graag eens heb weer, lang geleden.
    Jeugdsentiment..
    Rotp heb ik al per 8 tegelijk. Haha

    Thanks Ruben! Doet oude tijden herleven je bericht.

  13. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  14. #162
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Wat is nu de beste Crackling waaier? Ik zag dat de Crackling Chry 2.0 veranderd is en de crackling mine nu weg is, wat is de beste vervanger?

  15. #163
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Wat is nu de beste Crackling waaier? Ik zag dat de Crackling Chry 2.0 veranderd is en de crackling mine nu weg is, wat is de beste vervanger?
    Crack Attack van China Red ziet er veelbelovend uit maar dat is wel ff de demo's afwachten. Lesli heeft de Kremlin en als RedWire de Criss Cross Crackhead.

  16. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  17. #164
    VWC-Lid vpyrofan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Berichten
    204
    Thanks
    83
    292 waarderingen in 90 posts
    Zit dit jaar met een heel erg krap budget (lees: ~150€), en kom er niet helemaal uit. Ik had namelijk een paar opties bedacht hoe je dit het beste kan besteden, maar aan alles zit helaas een keerzijde.

    1 - Een paar budgettoppers en de WTF box + Transbomber als finale (misschien te snel voorbij)
    2 - Een aantal losse (grotere) cakes, en dan de Transbomber als finale (ook te snel voorbij en relatief weinig lontjes om aan te steken)
    3 - Veel losse cakes en dan de WTF box als finale (WTF box blijft een gok natuurlijk, al helemaal omdat het Cafferata spul is)
    4 - Alleen maar losse cakes (saaie / geen finale)

    De reden dat ik toch graag een doorlontbak in de collectie heb komt door vorig jaar, toen een paar losse cakes als finale fungeerde. Dat maakte naar mijn zeggen echt veel minder indruk dan de Cruel Traction die we het jaar daarvoor hadden.

    Ik vraag me af met welke van de bovenstaande opties jullie met Oud & Nieuw het liefste aan de straat zouden staan, en als er nog andere opties, boxen of bepaalde cakes zijn die aan te raden zijn voor zo'n budget hoor ik het graag. Alvast bedankt!
    Stookverslaafde

  18. #165
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Transbomber zou ik er in dit geval zeker bij nemen. Gezien het budget en wat deze presteert is dit de beste keuze. De WTF Box zou ik zelf niet nemen, dit blijft een grote gok en wat min ervaring met Cafferata in dit geval is (de actie die ze hier voor hadden met Strong Force 4=1 actie) niet heel positief. Dan zou ik eerder voor zekerheid gaan. Waar haal jij je vuurwerk? Misschien dat er een winkel in de buurt zit die nu met goede prijzen online is waardoor je net even wat meer kan halen met dat budget.

Pagina 11 van 24 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •