Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 353
  1. #91
    VWC-Lid Stoker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    222
    Thanks
    130
    344 waarderingen in 102 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Rambam is prima aanvulling op je fairytail. Lekkere blinkers. Ik zou die sws doen.
    Winternight zit qua effecten dichter tegen fairy aan
    Succes
    Bedankt voor de hulp Het gaat de RamBam worden!
    Groeten uit Enschede.

  2. #92
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Daar zal je geen spijt van krijgen ;)

  3. #93
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Hoihoi mensen.
    Ik zoek nog een mooie cakebox voor rond de 100/120 euro. Heb op het moment enkel Breda's finest besteld (en hoop dat ik hier goed aan heb gedaan, de reacties waren iig goed op het forum)
    Verder wat specifieker wat ik zoek is vooral een mooie sierbox dus niet zo zeer een rammer die binnen 50 seconden leeg is. Ook ben ik wel erg fan van veel spreiding en dan met name strobes en willows met toch wel wat afwisseling.
    Is de colorfull city een aanrader? Of koop ik beter iets anders aangezien ik al de breda's finest heb (Visions of ecstacy misschien?) Iets totaal anders dan deze 2 mag natuurlijk ook. Ik hoor graag jullie mening.
    Thanks!

  4. #94
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Hoihoi mensen.
    Ik zoek nog een mooie cakebox voor rond de 100/120 euro. Heb op het moment enkel Breda's finest besteld (en hoop dat ik hier goed aan heb gedaan, de reacties waren iig goed op het forum)
    Verder wat specifieker wat ik zoek is vooral een mooie sierbox dus niet zo zeer een rammer die binnen 50 seconden leeg is. Ook ben ik wel erg fan van veel spreiding en dan met name strobes en willows met toch wel wat afwisseling.
    Is de colorfull city een aanrader? Of koop ik beter iets anders aangezien ik al de breda's finest heb (Visions of ecstacy misschien?) Iets totaal anders dan deze 2 mag natuurlijk ook. Ik hoor graag jullie mening.
    Thanks!
    De breda´s finest lijkt al op de colorful city. De colorful city is wel een topper. Maar ik zou bij beperkt budget om die reden dus heel iets anders kopen.


    Ik zie dat je de Serenity kan kopen voor 120 euro. Dat is echt een hele gave! Geen strobes, maar de effecten zijn heel mooi en het is echt een show in een doos voor een prachtige prijs.


    De Cruel Traction is echt een hele dikke aanrader. Deze opent met strobes en dahlia effect en heeft daarnaast palmen met strobe en kleur, glitterwillow/palmen en normale willows naar colored tips (Cruelty). Een andere combibox van wolff waar ik van onder de indruk ben is de Grand Pyro Show. Die heeft ook erg mooie gekleurde blinkers, kleurencombinaties en glitterwillows met kleur. Het zijn alleen 20 schoten minder dan de cruel traction. Maar als je naar de effecten kijkt is het echt wel een prachtige combibox.

    En ik kan je ook van harte het Brasilian Box Assortiment aanraden. Je kan dit assortiment ook doorlonten als een cakeboxcombinatie Deze 19 schots cakes hebben fantastisch mooie effecten met grote boeketten en goede knallen. Ze schieten een stuk langzamer dan andere cakeboxcombidozen dus je kan er echt een goede tijd van genieten. Het fairytail assortiment is net zo, maar die hebben maar 1 effect per cake waar de brasilian box er in sommige cakes 2 effecten zitten.

    Dus als je lang wilt genieten: Brasilian Box. Mag het iets meer tempo hebben? Cruel Traction. Dat zijn de 2 waar ik zelf voor zou gaan binnen mijn budget.
    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 19 oktober 2018 om 07:15

  5. #95
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Smashbox 1 of Garden Party 1 zijn ook prachtige blokken en daar kan je rustig van genieten. Beide veel afwisseling en een mooi rustig tempo. 150 shots en voor een euro of 120 te verkrijgen bij diverse freak shops

  6. #96
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    De breda´s finest lijkt al op de colorful city. De colorful city is wel een topper. Maar ik zou bij beperkt budget om die reden dus heel iets anders kopen.


    Ik zie dat je de Serenity kan kopen voor 120 euro. Dat is echt een hele gave! Geen strobes, maar de effecten zijn heel mooi en het is echt een show in een doos voor een prachtige prijs.


    De Cruel Traction is echt een hele dikke aanrader. Deze opent met strobes en dahlia effect en heeft daarnaast palmen met strobe en kleur, glitterwillow/palmen en normale willows naar colored tips (Cruelty). Een andere combibox van wolff waar ik van onder de indruk ben is de Grand Pyro Show. Die heeft ook erg mooie gekleurde blinkers, kleurencombinaties en glitterwillows met kleur. Het zijn alleen 20 schoten minder dan de cruel traction. Maar als je naar de effecten kijkt is het echt wel een prachtige combibox.

    En ik kan je ook van harte het Brasilian Box Assortiment aanraden. Je kan dit assortiment ook doorlonten als een cakeboxcombinatie Deze 19 schots cakes hebben fantastisch mooie effecten met grote boeketten en goede knallen. Ze schieten een stuk langzamer dan andere cakeboxcombidozen dus je kan er echt een goede tijd van genieten. Het fairytail assortiment is net zo, maar die hebben maar 1 effect per cake waar de brasilian box er in sommige cakes 2 effecten zitten.

    Dus als je lang wilt genieten: Brasilian Box. Mag het iets meer tempo hebben? Cruel Traction. Dat zijn de 2 waar ik zelf voor zou gaan binnen mijn budget.
    Thanks voor de input! De CT heb ik al een aantal jaren gehad. Ik zal eens kijken naar de Brassilian box. Deze cakes kan je ook los schieten lijkt me? Of zit er wel tempo verschil tussen de cakes o.i.d.?

  7. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Smashbox 1 of Garden Party 1 zijn ook prachtige blokken en daar kan je rustig van genieten. Beide veel afwisseling en een mooi rustig tempo. 150 shots en voor een euro of 120 te verkrijgen bij diverse freak shops
    Bedankt! Er is zooo veel keus haha, dit zijn idd 2 mooie boxen!

  8. #98
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Thanks voor de input! De CT heb ik al een aantal jaren gehad. Ik zal eens kijken naar de Brassilian box. Deze cakes kan je ook los schieten lijkt me? Of zit er wel tempo verschil tussen de cakes o.i.d.?
    Brasilian box kan ook goed los inderdaad. Lekker rustige cakes om van te genieten. Alleen de laatste 3 schoten zijn finale.

  9. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  10. #99
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Wat wellicht ook te overwegen valt zijn de boxen van vulcan, bijvoorbeeld de da nang of de berlin.
    https://www.houtse-bazar.nl

  11. #100
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Ik zal ze eens bekijken, bedankt! ik heb nog weinig ervaring met vulcan boxen :P

  12. #101
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Nog een casus.
    Ik kan kiezen tussen de mega 6 star assorted van vuurwerkmania voor 75 eu, (25 mm, 6*20s shots van 425gr p.s.)

    Of

    Brasilian Box voor 90 eu, (30mm, 6*19 schots van 330gr p.s.)

  13. #102
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Nog een casus.
    Ik kan kiezen tussen de mega 6 star assorted van vuurwerkmania voor 75 eu, (25 mm, 6*20s shots van 425gr p.s.)

    Of

    Brasilian Box voor 90 eu, (30mm, 6*19 schots van 330gr p.s.)
    Ik heb de Mega Star helaas nog niet live gezien. Heb wel meerdere mensen gesproken die bij de winkeliersdemo aanwezig waren en die waren echt allemaal enthousiast over het Mega Star Assortiment.

    Heb tijdens een demo een keer de Brasilian Box gezien, meen de 2015 batch. Was zeker goed, maar had er op de één of andere manier iets meer van verwacht. Toen kwam er tijdens de jaarwisseling iemand aanlopen met de Brasilian Box (2017 batch). Man wat was dat genieten. Burst was echt maximaal en de spreiding van de boeketten is erg groot. De effecten zijn stuk voor stuk ook goed uitgevoerd. Het tempo ligt wat lager bij de 19sh cakes, maar heb echt van alle 6 de cakes genoten en was zeer zeker onder de indruk. Kan de Brasilian Box, als het de 2017 batch is, zeker aanraden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  15. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Ik heb de Mega Star helaas nog niet live gezien. Heb wel meerdere mensen gesproken die bij de winkeliersdemo aanwezig waren en die waren echt allemaal enthousiast over het Mega Star Assortiment.

    Heb tijdens een demo een keer de Brasilian Box gezien, meen de 2015 batch. Was zeker goed, maar had er op de één of andere manier iets meer van verwacht. Toen kwam er tijdens de jaarwisseling iemand aanlopen met de Brasilian Box (2017 batch). Man wat was dat genieten. Burst was echt maximaal en de spreiding van de boeketten is erg groot. De effecten zijn stuk voor stuk ook goed uitgevoerd. Het tempo ligt wat lager bij de 19sh cakes, maar heb echt van alle 6 de cakes genoten en was zeer zeker onder de indruk. Kan de Brasilian Box, als het de 2017 batch is, zeker aanraden.
    Thanks! Aan de hand van de video's was ik meer over de Mega star te spreken. Maar dit waren natuurlijk de samples voor de demo welke ik dan vergelijk met de straatvideo's van de brasilian. Echter zelfs die straatvideo's vielen mij een beetje tegen. Misschien te hoge verwachtingen? of misschien gaat het in de video's die ik gezien heb ook wel om de 2015 batch.

  16. #104
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Nog een casus.
    Ik kan kiezen tussen de mega 6 star assorted van vuurwerkmania voor 75 eu, (25 mm, 6*20s shots van 425gr p.s.)

    Of

    Brasilian Box voor 90 eu, (30mm, 6*19 schots van 330gr p.s.)
    Vuurwerk wijsheid: Als men kiezen moet tussen oud en zeker goed, of nieuw met twijfel of het zoals de filmpjes doet. Dan zegt met op het forum snel, voorkom kwel, wij hebben geleerd: koop hoe het gegarandeerd presteert voordat ge uw budget bezeert.


    Die mega 6 star kan je natuurlijk ook volgend jaar kopen als hij heel goed blijkt te zijn. Van de Brasilian 2017 ga je sowieso geen spijt krijgen.

    Had je deze film met de brasilian box van mij ook bekeken? Misschien is het omdat ik ze live heb gezien maar ondanks de wind vind ik het een goede film en echt een dijk van een assortiment om aan te raden.

    https://www.youtube.com/watch?v=jtPjpQobJDQ&t
    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 20 oktober 2018 om 09:45

  17. Deze 3 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  18. #105
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Nog een casus.
    Ik kan kiezen tussen de mega 6 star assorted van vuurwerkmania voor 75 eu, (25 mm, 6*20s shots van 425gr p.s.)

    Of

    Brasilian Box voor 90 eu, (30mm, 6*19 schots van 330gr p.s.)
    He Geert,

    Heb je het topic van de Brasilian Box al doorgelezen? https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...=brasilian+box De diverse goede ervaringen van de mede freaks hebben mij er ook van overtuigd om deze dit jaar aan te schaffen, tevens de straatfilmpjes (vooral die van RaideR), zijn erg goed en duidelijk en geven een goed beeld van hoe de cakes overkomen in de straat!

    En wat Anihalas al aangeeft, zeker in dit geval gaan voor het product wat zich dusdanig al bewezen heeft!
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  19. Deze gebruiker waardeert ddfirework voor het bericht:


Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •