Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 166 t/m 180 van 353
  1. #166
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
    Zit dit jaar met een heel erg krap budget (lees: ~150€), en kom er niet helemaal uit. Ik had namelijk een paar opties bedacht hoe je dit het beste kan besteden, maar aan alles zit helaas een keerzijde.

    1 - Een paar budgettoppers en de WTF box + Transbomber als finale (misschien te snel voorbij)
    2 - Een aantal losse (grotere) cakes, en dan de Transbomber als finale (ook te snel voorbij en relatief weinig lontjes om aan te steken)
    3 - Veel losse cakes en dan de WTF box als finale (WTF box blijft een gok natuurlijk, al helemaal omdat het Cafferata spul is)
    4 - Alleen maar losse cakes (saaie / geen finale)

    De reden dat ik toch graag een doorlontbak in de collectie heb komt door vorig jaar, toen een paar losse cakes als finale fungeerde. Dat maakte naar mijn zeggen echt veel minder indruk dan de Cruel Traction die we het jaar daarvoor hadden.

    Ik vraag me af met welke van de bovenstaande opties jullie met Oud & Nieuw het liefste aan de straat zouden staan, en als er nog andere opties, boxen of bepaalde cakes zijn die aan te raden zijn voor zo'n budget hoor ik het graag. Alvast bedankt!
    Je zou ook kunnen kijken naar Vuurwerktotaal. Veel goede cakes (Der Hammer, White Red Rebel, Freakshow)voor relatief lage prijzen, en ook een paar mooie cakeboxen, bijvoorbeeld de 1.0" blokken of de Statement (duurt lekker lang en maar 69 euri). Bij een bestelling van ongeveer 150 euro ook nog een dikke gratis cake zoals de Trics.

    En wacht Black Friday eens af, afgelopen jaren waren er toen dikke acties

  2. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  3. #167
    VWC-Lid vpyrofan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Berichten
    204
    Thanks
    83
    292 waarderingen in 90 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Waar haal jij je vuurwerk? Misschien dat er een winkel in de buurt zit die nu met goede prijzen online is waardoor je net even wat meer kan halen met dat budget.
    Regio Utrecht, dus denk aan Riezebos, Vuurwerk Vathorst en Huizen. De freakacties vallen dit jaar een beetje tegen hier, en kilometers rijden voor betere prijzen heeft naar mijn zeggen ook weinig zin omdat het dan onder de streep op ongeveer hetzelfde uitkomt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Je zou ook kunnen kijken naar Vuurwerktotaal. Veel goede cakes (Der Hammer, White Red Rebel, Freakshow)voor relatief lage prijzen, en ook een paar mooie cakeboxen, bijvoorbeeld de 1.0" blokken of de Statement (duurt lekker lang en maar 69 euri). Bij een bestelling van ongeveer 150 euro ook nog een dikke gratis cake zoals de Trics.

    En wacht Black Friday eens af, afgelopen jaren waren er toen dikke acties
    Der Hammer stond op het lijstje, en zo ook wel meerdere producten van VWT. De Statement is een mooie bak, maar ik denk dat ik nog iets meer chaos zoek. De hoeveelheid cakes, brandtijd en de hoeveelheid chaos per cake moet tegen elkaar opwegen, maar dat is natuurlijk moeilijk met zo'n budget. Black Friday kan inderdaad nog met interessante deals komen, die ga ik zeker afwachten.

    In ieder geval bedankt!
    Stookverslaafde

  4. #168
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 november 2008
    Berichten
    56
    Thanks
    37
    24 waarderingen in 19 posts
    Een aantal jaar geleden (5?) had ik een set van 3 of 5 'super' romeinse kaarsen met 5 schoten per stuk. Terugdenkend schat ik 't op een 1,5 tot 2 inch diameter. Waren beste boeketten met flinke burst. Iemand enig idee? Staat me nog bij dat ze de verpakking blauw van kleur was.

  5. #169
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cerv Bekijk bericht
    Een aantal jaar geleden (5?) had ik een set van 3 of 5 'super' romeinse kaarsen met 5 schoten per stuk. Terugdenkend schat ik 't op een 1,5 tot 2 inch diameter. Waren beste boeketten met flinke burst. Iemand enig idee? Staat me nog bij dat ze de verpakking blauw van kleur was.
    Kaarsen met 1,5 a 2" diameter worden in Nederland niet verkocht.

  6. #170
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nee dat zal 1,2" geweest zijn met een hoop karton rondom gewikkeld.

  7. #171
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 november 2008
    Berichten
    56
    Thanks
    37
    24 waarderingen in 19 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Kaarsen met 1,5 a 2" diameter worden in Nederland niet verkocht.
    Dan zal 't een kleiner kaliber geweest zijn. Was in ieder geval bij een Nederlandse winkel gehaald

    Edit: na een briljante ingeving (lees: eigen mail terugzoeken), ging het om de Royal Cannon (https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...cannon-Uitloop). 30mm volgens mij, maar boeketten kwamen goed over. Blijkt echter uitloop te zijn. Alternatieven?

  8. #172
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
    Zit dit jaar met een heel erg krap budget (lees: ~150€), en kom er niet helemaal uit. Ik had namelijk een paar opties bedacht hoe je dit het beste kan besteden, maar aan alles zit helaas een keerzijde.

    1 - Een paar budgettoppers en de WTF box + Transbomber als finale (misschien te snel voorbij)
    2 - Een aantal losse (grotere) cakes, en dan de Transbomber als finale (ook te snel voorbij en relatief weinig lontjes om aan te steken)
    3 - Veel losse cakes en dan de WTF box als finale (WTF box blijft een gok natuurlijk, al helemaal omdat het Cafferata spul is)
    4 - Alleen maar losse cakes (saaie / geen finale)

    De reden dat ik toch graag een doorlontbak in de collectie heb komt door vorig jaar, toen een paar losse cakes als finale fungeerde. Dat maakte naar mijn zeggen echt veel minder indruk dan de Cruel Traction die we het jaar daarvoor hadden.

    Ik vraag me af met welke van de bovenstaande opties jullie met Oud & Nieuw het liefste aan de straat zouden staan, en als er nog andere opties, boxen of bepaalde cakes zijn die aan te raden zijn voor zo'n budget hoor ik het graag. Alvast bedankt!
    Met 150,- budget en met minimaal 1 cakebox in gedachte, zou ik voor de Primal Instinct gaan, met daarnaast nog de Mega 6 Star assortiment met nog bijvoorbeeld een Redneck. Dan heb je voor 150,- euro een zeer mooie compound box en 7 fantastische cakes!

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  10. #173
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Met 150,- budget en met minimaal 1 cakebox in gedachte, zou ik voor de Primal Instinct gaan, met daarnaast nog de Mega 6 Star assortiment met nog bijvoorbeeld een Redneck. Dan heb je voor 150,- euro een zeer mooie compound box en 7 fantastische cakes!
    Aannemende dat de mega 6 net zo fantastisch presteert als op de demo's #fingerscrossed.
    Je zou ook de brasilianbox kunnen nemen, bij een wat lager budget ook echt een aanrader. Als je daar dan de primal instinct nog bij neemt zit je wel gebakken. Je gaat dan wrs wel iets over je budget heen, lees 10-20 euro.

  11. #174
    VWC-Lid vpyrofan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Berichten
    204
    Thanks
    83
    292 waarderingen in 90 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Met 150,- budget en met minimaal 1 cakebox in gedachte, zou ik voor de Primal Instinct gaan, met daarnaast nog de Mega 6 Star assortiment met nog bijvoorbeeld een Redneck. Dan heb je voor 150,- euro een zeer mooie compound box en 7 fantastische cakes!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
    Aannemende dat de mega 6 net zo fantastisch presteert als op de demo's #fingerscrossed.
    Je zou ook de brasilianbox kunnen nemen, bij een wat lager budget ook echt een aanrader. Als je daar dan de primal instinct nog bij neemt zit je wel gebakken. Je gaat dan wrs wel iets over je budget heen, lees 10-20 euro.
    Voor de Primal Instinct in combinatie met de Mega 6 Star zal ik zonder freakacties minimaal €175 neer moeten leggen, de Brasilian box zal daar dus zelfs nog een beetje overheen gaan. Ondanks dat ik Mania wel vertrouw, is het nog niet zeker hoe het 6 Star assortiment écht presteert en wacht ik daardoor liever wat straatfilmpjes af. De manier waarop jullie denken kan ik waarderen, maar haalbare kaart voor mij is het dit jaar helaas niet.

    Ben wel benieuwd waar jullie de Primal Instinct zo goedkoop vandaan halen? Ik vrees dat ik er de volle mep voor zou moeten betalen, en dat scheelt een tientje met de Transbomber... Keuze snel gemaakt lijkt me
    Stookverslaafde

  12. #175
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
    Voor de Primal Instinct in combinatie met de Mega 6 Star zal ik zonder freakacties minimaal €175 neer moeten leggen, de Brasilian box zal daar dus zelfs nog een beetje overheen gaan. Ondanks dat ik Mania wel vertrouw, is het nog niet zeker hoe het 6 Star assortiment écht presteert en wacht ik daardoor liever wat straatfilmpjes af. De manier waarop jullie denken kan ik waarderen, maar haalbare kaart voor mij is het dit jaar helaas niet.

    Ben wel benieuwd waar jullie de Primal Instinct zo goedkoop vandaan halen? Ik vrees dat ik er de volle mep voor zou moeten betalen, en dat scheelt een tientje met de Transbomber... Keuze snel gemaakt lijkt me
    Bij een 10tje verschil zou ik idd ook voor de TB gaan. Ik zal je een PM sturen waar je zelfs nu nog mooie freak prijzen kunt vinden.

  13. Deze gebruiker waardeert Geert.98 voor het bericht:


  14. #176
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Berichten
    100
    Thanks
    4
    41 waarderingen in 10 posts
    Ik wil nog 1 cakebox aanschaffen en ik twijfel tussen de volgende boxen: colorful city, snow storm of winter night. Burst/spreiding vind ik hierbij belangrijk. Welke heeft jullie voorkeur?

  15. #177
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Snowstorm zal je de beste burst en spreiding geven, Winternight de meeste afwisseling, Colorful City de mooiste kleuren.

  16. #178
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Absoluut Winternight! Machtige box met schitterende effecten, complete ahow zou ik zeggen. Heeft alles, goud, kleur, tails, spinners, crackling, enz.

  17. #179
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Berichten
    100
    Thanks
    4
    41 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Absoluut Winternight! Machtige box met schitterende effecten, complete ahow zou ik zeggen. Heeft alles, goud, kleur, tails, spinners, crackling, enz.
    Bedankt voor jullie reacties! Winter night is inderdaad heel divers in zijn effecten. De klappen van de snow storm spreken mij ook wel aan. Colorful city hoor ik wisselende verhalen over.
    Heb na het kijken van diverse filmpjes een lichte voorkeur voor de snowstorm ondanks zijn eentonigeeffect.

  18. #180
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTA Bekijk bericht
    Bedankt voor jullie reacties! Winter night is inderdaad heel divers in zijn effecten. De klappen van de snow storm spreken mij ook wel aan. Colorful city hoor ik wisselende verhalen over.
    Heb na het kijken van diverse filmpjes een lichte voorkeur voor de snowstorm ondanks zijn eentonigeeffect.
    De Snowstorm moet je echt een keer live meemaken. Kan nog zo goed vastgelegd zijn op film haalt het nooit bij hoe je het in jou straat ervaart. Heb er afgelopen jaar 3 geschoten, niet normaal wat voor een boeketten uit deze bak komen

Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •