Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zullen denk ik wat kleine potjes worden en natuurlijk klokslag een serie salutes

    Comment


      #32
      Bij mij wordt het een 600 shots Color Insanity.

      Comment


        #33
        Begin met de Evo Titanium Thunder ( begint met reservelont ) tegelijk met de Evo Crackling Purple en daarna de Happy Thunder Q .

        Comment


          #34
          Ik begin denk ik met een fonteintje.

          Comment


            #35
            Zoals ieder jaar, 2x Return of the Phoenix en 2x Hexaniet salute cake

            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              #36
              Denk dit jaar 2x de Royal Legendy 150 shots (V-shape). Daarna 6x Damage Inc. Dan zouden we wel wakker moeten zijn voor wat leuke 16 shots prutpotjes

              Comment


                #37
                Poeh, ik zal waarschijnlijk beginnen met een kleine budgetbox die flink geluid maakt! De Double Demotion van VuurwerkMania denk ik!

                Daarna rustig even opbouwen met klein spul met mijn zusje en de broertjes van mijn stookmaat en even goed op je laten inwerken dat de magische uurtjes weer begonnen zijn!

                Comment


                  #38
                  Dit jaar weinig losse cakes in de planning, dus ik ga om zes uur beginnen met een serie fonteinen en zonnen. Daarna draag ik het vuur over aan de kids voor een uur of 2 pijlen, fonteintjes, matjes en al dat andere vaak nostalgische spul.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Ik begin met pijlen wat kleinere cakes voor de kids
                    Ik heb een kort lontje.......

                    Comment


                      #40
                      Natuurlijk weer groots uitpakken.
                      Zal een mooi 100sh blokkie worden , evenals andere mooie 500-grammers.

                      Comment


                        #41
                        Even lekker gillen van blijdschap met de Concerto Rosso van Wolff en de Night Howler van Weco.

                        Comment


                          #42
                          Dit jaar begin ik weer met een klein 18:00 uur projectje.
                          Dit keer zal deze bestaan uit een Event Neon Wave (Rubro) gevolgd door een Stormchaser (Wolff) met tot slot de Daybreaker (Katan).

                          Eddy.
                          Waar rook is, is vuurwerk.

                          Comment


                            #43
                            De keuze valt dit jaar tussen de wtf box van cafferata de fu box van broekhoff en mega 6 van mania. Ik zet ze achter elkaar als een showtje en sluit af met de sky crowns (at once) van royal.

                            Comment


                              #44
                              Ik begin met de waxinelichtjes in de woonkamer
                              There is no such thing as enough fireworks.

                              Comment


                                #45
                                Een lekkeee 500 grammer

                                Comment

                                Working...
                                X