Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

    Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur īs avonds?

    Deel het hier met ons.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Het is nog wat vroeg om hier een definitieve uitspraak over te doen, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik voor 2 stuks I've Got The Power van Pangu, in combi met een fluit cakeje. Gewoon lekker de buurt laten weten dat er weer vuurwerk afgestoken mag worden
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #3
      Heb afgelopen jaar ivm de regen niks spectaculairs kunnen doen maar dit jaar begin ik denk ik met een fluitcake en wat losse cakes.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Waarschijnlijk de buurt wat wakker schudden met een aantal knalcakes

        Comment


          #5
          Afgelopen jaar door het vreselijk weer helemaal niets. Dit jaar dus maar even dubbel inhalen, wat dat precies gaat worden weet ik nog niet. Maar de buurt zal iig weten dat het weer zo ver is.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Wil dit jaar met cakebox beginnen wilde ik vorige jaar ook maar is er niet egt van gekomen..
            Het duurt nog wel even dus alletijd om nadenken welke box het gaat worden

            Comment


              #7
              Echt nog geen idee, in ieder geval een hele grote cakebox, echt een die hele grote boeketten geeft. Is nu nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Even de buurt laten weten dat we begonnen zijn. Tegenwoordig gaat er om 18:00 bijna evenveel de lucht in als om 00:00.
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #8
                Nog geen idee eigenlijk. Meestal eerst wat kleine dingetjes als fonteinen en pijlen of een klein potje, dan na een kwartiertje een dikke ramcake en dan zien we wel weer. Een plan maken heeft niet zo veel nut want de kans is zeer groot dat ik later bedenk dat het toch anders moet. Ik loop altijd gewoon naar de voorraad, vul een doos met waar m'n ook op valt, neem die mee naar buiten en stook dat op. En zo gaat dat 8 uur lang door.

                Comment


                  #9
                  Of de Horn Whistlers... Of gewoon lekker klein beginnen en rustig aan opbouwen.

                  Comment


                    #10
                    Ik begin altijd met kleiner vuurwerk, in de loop van de avond groter, om zo op te bouwen naar 24,00 uur. Mijn 18.00 uur projectje voor dit jaar om te starten is: Whiplash 100's, Ice Queen en 6x Thundering Heaven.

                    Comment


                      #11
                      Heb nog 2 x de criss cross crackhead liggen en een final order.
                      Denk dat ik deze er om 18.00 in ram samen met een return of the Phoenix!
                      Dit jaar voor het eerst oud en nieuw in onze nieuwe buurt dus dan weten de buren gelijk waar ze aan toe zijn haha

                      Comment


                        #12
                        Nog geen idee welke cakebox maar meestal gaan rond 18:00 de heren met alle kinderen naar buiten. Beginnen met wat knalerwten, wat fonteintjes even wat kennis laten maken met vuurwerk (aangezien ze allemaal rond de 3 jaar tot 6 jaar zitten) Na het opzetten van alle vuurwerkbrilletjes over na wat klein sier (vaak van die gekleurde kometen zonder al te harden knallen) en door naar wat leuke mortieren. Zorgen ook altijd voor een leuk pakket voor de kids. Met wat kleine cakes en pijlen. Die steken we dan als laatste met ze af. En als kers op de taart voor hen vissen we gewoon een cakebox uit de collectie als afsluiting voor ze. Meeste vinden dat echt geweldig en vaak komen ook de kinderen uit de buurt meteen naar buiten.
                        31/12 Knalle als een malle!

                        Comment


                          #13
                          Zoals ik vrijwel elk jaar begin dat is met de decibell salute box 3 cakes te gelijk en daarna waarschijnlijk de helft van het buurt assortiment cakes.

                          Comment


                            #14
                            We gaan dit jaar beginnen met een karton silver salutes.....voorgaande jaren met het slechte weer zijn de plannen leterlijk in het water gevallen.
                            Dus hopelijk dit jaar droog dan kunnen we de 3voorgaande verregende openingen in 1 keer doen��

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                              We gaan dit jaar beginnen met een karton silver salutes.....voorgaande jaren met het slechte weer zijn de plannen leterlijk in het water gevallen.
                              Dus hopelijk dit jaar droog dan kunnen we de 3voorgaande verregende openingen in 1 keer doen��
                              Dat wordt een spectaculair begin dan!
                              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                              Comment

                              Working...
                              X