Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    Paar weken geleden was het hier nog erg rustig. De afgelopen dagen genoeg knallen en zelfs cakes die de lucht in gaan.
    Woon je in Utrecht?

    Comment


      #62
      Het is erg rustig hier en gelukkig maar. toch minder voer voor de tegenstanders..

      Comment


        #63
        Net bij een demo hier in de buurt geweest, nu ik weer thuis ben hoor ik redelijk wat knallen hier in de buurt.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          Hier al een tijdje steeds midden in de nacht harde knallen.

          Comment


            #65
            Pff buiten zojuist paar cakes buiten oa red Ghosts en cake uit baxxl
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #66
              Hier vanavond rond een uur of acht a half 9, een paar knallers gehoord.
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #67
                Meestal in het weekend maar ene keer vaker dan een andere weekend

                Comment


                  #68
                  Begint hier al in oktober. Vroeg in ochtend tot vrij laat in de middag. Knallen om de zoveel minuten. Geen vuurwerk echter maar een gaskanon! Dit is om de vogels weg te jagen omdat de bollenvelden ingezaaid zijn. Echter, er zijn best veel mensen die denken dat dit vuurwerk is. Jammer want geeft wederom een negatief beeld over onze hobby.

                  Comment


                    #69
                    Vannacht om 2 uur 3 cakes achter elkaar... dom dom dom... zonde dat ze dat zo doen om zon tijdstip zo krijg je alle haat

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
                      Vannacht om 2 uur 3 cakes achter elkaar... dom dom dom... zonde dat ze dat zo doen om zon tijdstip zo krijg je alle haat
                      Is iets persoonlijks, ik slaap heerlijk op dat soort geluiden.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
                        Is iets persoonlijks, ik slaap heerlijk op dat soort geluiden.
                        Ik ook.. maar 99.9 % van onze medemens vind er niets aan. Helemaal niet anderhalve maand van te voren om 02:00 in de nacht in een woonwijk. Veel dommer kun je het niet doen

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
                          Ik ook.. maar 99.9 % van onze medemens vind er niets aan. Helemaal niet anderhalve maand van te voren om 02:00 in de nacht in een woonwijk. Veel dommer kun je het niet doen
                          Zelf maak ik mij niet schuldig aan afsteken op dit soort tijden. Maar ook op momenten dat het wel mag heb ik vaak genoeg gezeik gehad, b.v. op de 31-12 om 19:00. Begrip voor en mij aanpassen aan de zich ergerende medemens houdt op een bepaald moment op. Van de zeikerds heb ik ook genoeg overlast door de dingen die zij doen en daar zeur ik ook niet over. We moeten op een bepaald moment terug gaan duwen.

                          Comment


                            #73
                            Ik begrijp je.. vind t gewoon niet slim hoewel ik t prachtig vind om te horen haha

                            Comment


                              #74
                              In Oude pekela ging net een hele mooie/dikke cakebox de lucht in.

                              Comment


                                #75
                                Hier in Zeist is het meestal vanaf begin oktober van de zaterdag op de zondag goed te merken dat de V weer in de maand zit.
                                Voor de rest valt het wel mee en is het alleen de laatste 3 a 4 dagen van het jaar onrustig.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X