Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eerste knallen al gehoord ?

    Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

    Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hier nog niet zo veel gehoord. Heel af en toe wat.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Hier hoor je eigenlijk het hele jaar door wel vuurwerk. Tuurlijk word dat straks alleen maar meer, maar het blijft nooit weken stil.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Nee het is hier heel erg stil. Vind ik ook niet erg, zorgt voor minder gezeur en dus minder weerstand tegen vuurwerk. Vaak pas vanaf november de eerste knallen. In december zeker dagelijks. Soms echt hele harde vlakbij, maar zie nooit iemand wegrennen
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #5
          ja se knallen hier al best zo nu en dan, soms ook al een mooie cake
          ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

          Comment


            #6
            Gewoon de knallen die je het hele jaar door hoort. De echte knallen die oudjaar gericht zijn zijn hier al jaren pas in december. Dat het echt al lekker knalt buiten. Dat was vroeger wel anders, toen knalde het vanaf de herfstvakantie al dagelijks.

            Comment


              #7
              Ieder weekend wel een cake te horen/zien. Heel grappig is wanneer er 1 begint er een paar ook ineens beginnen
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                #8
                Hier nog geen knallen gehoord

                Comment


                  #9
                  Niet hier in de buurt. Beter ook voor de beesten. Zelf steken we ook niet af in de buurt. Als we wat kleine dingetjes gaan stoken rijden we even buiten het dorp naar een stook locatie.

                  Comment


                    #10
                    Erg rustig hier.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #11
                      Nog altijd zeer rustig hier. Hoewel ik wel dacht een fluitfonteintje te horen gisteren, maar dit bleken de piepende remmen te zijn van een voorbijkomende auto
                      Iets met te veel kruitstress
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        #12
                        bij ons in de buurt hoor je wel eens een pot afgaan maar verder ook niet
                        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                        Comment


                          #13
                          het is hier compleet stil, vind ik wel jammer want ik vind het horen van knallen altijd sfeervol.

                          Comment


                            #14
                            hier is ook niks te horen behalve vanmiddag. Stond buiten, fietsen 2 jongens snel langs me. Hadden net iets in de struik gegooid. Bleek een leuk knalletje te zijn

                            Comment


                              #15
                              Hier nog maar heel weinig. Temperatuur is natuurlijk nog vrij hoog ook voor de tijd van het jaar! Duurt helaas ook nog wel even! Mijn ervaring leert hier dat als het weer op den duur omslaat naar herfstachtig, dat het bij veel mensen weer gaat kriebelen!

                              Comment

                              Working...
                              X