Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Het was hier tot nu toe oorverdovend stil, maar net tijdens een rondje hardlopen een cake boven Rijnsburg gezien.

    Comment


      #77
      Gisteravond om precies 12 uur een dikke cake, super sfeervol als je in bed ligt schapen te tellen

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door crazypyronl Bekijk bericht
        Gisteravond om precies 12 uur een dikke cake, super sfeervol als je in bed ligt schapen te tellen
        Dan weet je niet hoe snel je uit bed moet komen om toch wat van het vuurwerk te kunnen zien
        -FireworksHolland-

        Comment


          #79
          Hoor hier geregeld wat, helaas. Ik vind het zelf echt wel leuk maar het is voer voor de anti vuurwerk lobbies. Dus als iedereen nu netjes wacht, misschien helpt het een beetje.

          Comment


            #80
            Ik zie hier vanavond best veel de lucht in gaan. Net in de verte de Tiger & Dragon van Weco en nog wat andere Duitse cakes.

            Comment


              #81
              Zo nu en dan een knal. Sommige avonden heel veel knallen, andere helemaal niks.

              Comment


                #82
                Hier afgelopen nacht rond een uur of kwart voor 1... 's Avonds een paar knallen kan ik wel van genieten, maar zo laat vind ik dan weer helemaal niks aan. Alleen maar voer voor het anti-vuurwerkkamp..
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #83
                  hoor meer cat 1 dan echt harde klappen aleen in weekend paar maar das wel zelfde tijd ken je klok op zetten en begon zins dec pas dus niet veel ooverlast hier

                  Comment


                    #84
                    Heel veel vanavond. Thuis, onderweg en na de demonstratie ook nog. Net nog een cake kunnen zien uit het raam. Ja het gaat lekker los!

                    Comment


                      #85
                      Hier vanavond sinds ik terug ben van de Plaggenmarsch demo ook al 3 cakes gehoord. Nu echt het idee dat het bijna zover is!

                      Comment


                        #86
                        Hier is het erg rustig dit jaar. Stemd mij wel positief.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                          Hier is het erg rustig dit jaar. Stemd mij wel positief.
                          Hier ook,

                          Dat er cakes voor de jaarwisseling de lucht in gaan.. gebeurd pas vanaf de 29e :-)

                          Comment


                            #88
                            Hier wordt het ook meer en meer. We zitten echt heel dichtbij.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #89
                              Hier hoor ik al bijna een maand knallen,de ene avond niks ,de andere avond lijkt t al oud en nieuw
                              En dan heb ik het niet over astronauten.

                              Comment


                                #90
                                Gisteravond veel cakes de lucht in zien gaan. Aan de ene kant zoals vele zeggen voer voor de anti vuurwerklobby, maar ik vind het toch wel erg sfeerverhogend en geniet er toch wel van.

                                Comment

                                Working...
                                X