Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 63
  1. #31
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.357
    Thanks
    146
    1.631 waarderingen in 580 posts
    Als ik nu alweer denk aan die 1000-en kartonnen schijfjes/dopjes in de straat .

    Klotedingen blijven ook altijd soort van plakken op de stenen...

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Bizzle voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid SVENiX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2015
    Locatie
    Het hoge noorden.
    Berichten
    187
    Thanks
    39
    203 waarderingen in 61 posts
    Hier komt keurig netjes de gemeente met een veegauto langs. Het enige was moet gebeuren is alle rotzooi langs de kant van de weg zetten en als je 's morgens wakker wordt, is de straat weer brand schoon :')

  4. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    134
    Thanks
    7
    62 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
    Als ik nu alweer denk aan die 1000-en kartonnen schijfjes/dopjes in de straat .

    Klotedingen blijven ook altijd soort van plakken op de stenen...
    Ja dat zijn vervelende dingen. Heb het grasveld altijd helemaal vol liggen voor de deur. Sta ik op 1 januari met een grashark al die dingen op te ruimen. Gelukkig krijg ik meestal wel hulp.

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
    Als ik nu alweer denk aan die 1000-en kartonnen schijfjes/dopjes in de straat .

    Klotedingen blijven ook altijd soort van plakken op de stenen...
    Het enige voordeel aan de wind afgelopen jaarwisseling was dan mijn duizenden schijfjes allemaal waren weg gewaaid Ik heb er echt maar iets van 15 zien liggen op 1 januari!

  6. #35
    VWC-Lid Rotterdammur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2017
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    100
    Thanks
    35
    55 waarderingen in 20 posts
    Snachts gooi ik alles op een hoop en laat ik het uitfikken, en als ik op 1 januari me nest eindelijk uit ga is meestal al de straat schoon gemaakt door de gemeente.

  7. #36
    VWC-Lid erik36's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Locatie
    Wierden
    Berichten
    241
    Thanks
    119
    122 waarderingen in 62 posts
    Ik ruim direct op als ik snachts na het stoken klaar ben en dan nieuwjaarsborrel ,zodat ik 1 januari lekken uit kan slapen.

  8. #37
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ieder jaar gewoon in de ochtend de straat op, je eigen rommel bij elkaar vegen. Het voorbeeld wordt normaal gesproken snel gevolgd door buren die hun rommel dan opruimen en ook de buren die niet hebben afgestoken, maar wel hebben genoten, komen vaak even helpen, dat is pas mooi! Altijd ff gezellig, gaat snel dan en opgeruimd staat netjes, iedereen weer tevreden.

    Kijk zelf ook altijd ff naar de voortuin van mensen in de straat, veeg ik net zo makkelijk dan ook nog even leeg.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  10. #38
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.682
    823 waarderingen in 347 posts
    Hier is het 's ochtends vrijwel altijd op mysterieuze wijze verdwenen.. Ik vermoed eigenlijk dat het de buurman is die het als bedankje netjes voor mij opruimt, maar 100% zeker ben ik niet.

  11. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ruim de rotzooi altijd de dag erna, in de middag, op. Heb in die 13 jaar dat ik in deze buurt woon nog nooit hulp gekregen van een buurtgenoot terwijl ze wel allemaal altijd genieten van mijn show. Jammer.. verder doet de gemeente nul komma nul opruimen, moeten we allemaal zelf doen. Tenzij je ze belt en zegt dat er een hoop rotzooi is achtergelaten door mensen die hier niet wonen, dan komen ze wel een keertje langs maar moet je echt geluk hebben. Nee, wat dat betreft is deze gemeente echt klote. Je moet alles zelf naar milieupark brengen en dat kost je ook nog eens een minimaal 10 euro. Pfff.

  12. #40
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Je moet alles zelf naar milieupark brengen en dat kost je ook nog eens een minimaal 10 euro. Pfff.

    De meeste rommel gaat bij mij bij het oud papier..
    De rest in de vuilcontainer van mijn werkgever.
    Zo in mijn sas met sas..

  13. #41
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Ik zorg dat ik na 02:00 de meeste grote dozen wel aan de kant heb geschoven van de straat, de show op het veld laat ik grotendeels staan. De dag erna is het dan een kwestie van alle dozen opruimen, de losse cakes in big-bags doen en afvoeren. Soms komen er nog meer mensen de straat op om te vegen, maar meestal sta ik wel zelf met mijn stookmaten en vader.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. #42
    VWC-Lid Vincmer19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2017
    Locatie
    Kinnum Terschelling
    Berichten
    189
    Thanks
    6
    267 waarderingen in 46 posts
    Afhankelijk van de plek waar ik gestookt heb, bij vrienden thuis ruim ik het dezelfde avond nog op, thuis wacht ik meestal tot de volgende ochtend en dan veeg ik vaak samen met de buren

  15. #43
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Opruimen op nieuwjaarsdag? Ik moet er niet aan denken. Doe ik direct na het stoken. Ben ik de laatste jaren niet zo heel lang bezig met al die boxen. Waarvan meer dan de helft al voor dat ik ga opruimen in vlammen opgaat.
    December Will Be Magic Again!!

  16. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.670
    Thanks
    1.785
    1.733 waarderingen in 562 posts
    Helaas lukt het niet om op 1 januari op te ruimen. Alles gaat in de fik en op 1 januari smeult alles nog na. Daarom ben ik op 2 januari ook nog vrij om de restanten in de kliko te gooien

  17. #45
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    De restjes opruimen doe ik hier meestal in de loop van de volgende ochtend, het grote spul haal ik 's nachts al van de straat af. Vaak met behulp van de buurjochies. Hoewel ik er nu al weer tegenop zie om het allemaal op te vegen, heeft het toch ook wel weer wat. Beetje napraten met de buren over de afgelopen nacht, voorbijgangers een gelukkig nieuwjaar wensen, nog de laatste day-after foto's maken, etc.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •