Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 54
  1. #31
    VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Berichten
    713
    Thanks
    183
    236 waarderingen in 146 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
    Vorig jaar verhuisd naar nieuwbouw wijk met veel jongen gezinnen. Wat een verademing. In mijn oude wijk stonden vaak wij alleen met vrienden en familie wat te stoken in een verder redelijk uitgestorven straat.. Afgelopen jaar was het echt geweldig. Zoals elk jaar weer wat flinke bakken en potten gehaald en we zien wel of er nog andere stoken. Vanaf 18:00u werd het al onrustig. De stucadoor in de straat begon meteen met wat lekkere Funke bakken uit Maaseik. Tja nu moesten wij toch ook maar even naar buiten met wat kleine cakes. Zo bleef het eigenlijk tot 23:00u wat op en neer gaan. Uiteindelijk stond om 00:15 de hele buurt buiten. Overal kwamen dikke cakeboxen naar buiten welke om en om afgestoken werden op een stuk nog open terrein. De een kwam met hapjes naar buiten een andere met bier en champagne. Stonden met ongeveer 75 man buiten tot uur of 03:00 met prachtig vuurwerk, gezelligheid, kampvuur, drankjes en hapjes. Hele buurt kijkt nu alweer uit naar komende oud en nieuw zelfs de nieuwe buurtbewoners die alleen de verhalen en filmpjes gezien hebben. Echt geweldig zo'n buurt

    Bijlage 38768
    Dit klinkt echt heel gezellig en jaloersmakend! Veel plezier dit jaar!

  2. Deze gebruiker waardeert Noppes voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
    Dit klinkt echt heel gezellig en jaloersmakend! Veel plezier dit jaar!
    Gaat zeker goed komen. De stukadoor informeert al regelmatig bij mij of er nog mooie freakacties enzo zijn. Die had geen idee van al die acties en haalde zijn spul altijd pas op de laatste dagen....
    31/12 Knalle als een malle!

  4. #33
    VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Berichten
    713
    Thanks
    183
    236 waarderingen in 146 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
    Gaat zeker goed komen. De stukadoor informeert al regelmatig bij mij of er nog mooie freakacties enzo zijn. Die had geen idee van al die acties en haalde zijn spul altijd pas op de laatste dagen....
    Zo zijn er veel, prima voor de vuurwerkwinkels natuurlijk, maar als ik het zie, dan denk ik "je had 2x zoveel kunnen hebben".

    En meer = beter natuurlijk

  5. Deze gebruiker waardeert Noppes voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Na afgelopen jaar kwamen er een aantal buren langs die wel een duit in het zakje willen doen voor aankomende jaarwisseling!

    Op mijn plein was ik de enige met veel en groot vuurwerk en dat werd door de mensen die buiten kwamen zeer gewaardeerd. Een eindje verderop (bijna een andere straat) waren een jong gezin en een paar jongeren met redelijk veel producten uit Duitsland, een beetje diamond collection en heel veel single shots. Maar ik zie het wel duidelijk gestaag teruglopen in het dorp waar ik al mijn hele leven stook. Op mijn plein waren nog 2 gezinnetjes met een beetje cat 1 en een piepklein beetje Duits vuurwerk (1 fluitbakje en 1 laser fontein). En negatieve reacties heb ik nog nooit gekregen.

  7. #35
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Waar ik tegenwoordig woon weet ik het niet. Ik vier het eigenlijk nooit thuis. Waar ik afgelopen jaar was kan ik heel kort over zijn: de straat van hun is misschien 10 kilometer lang en er zitten 10 huizen aan. Wat een afgang was dat. Wel hadden we daar mooi uitzicht over alle dorpen en steden eromheen dus nog nooit zoveel vuurwerk gezien.

  8. #36
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Dit jaar samen door brengen met de freak hier uit de straat, dat zal een mooi feestje worden. Denk dat de hele buurt daar ook wel tevreden mee is .
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Berichten
    330
    Thanks
    95
    619 waarderingen in 151 posts
    Dit jaar na 6 jaar voor het eerst thuis... met voldoende munitie hehe.. voorheen was ik de enige, echter nu zijn er diverse jonge stellen bij gekomen, dus ik weet het niet zeker maar verwacht wel het een en ander. Zou mooi zijn, echter is het vooralsnog een raadswl. Wel een nieuwe collega die 3 straten verder woont en het ook al in zn bol heeft, na 18.00 sowieso een stook moment afspreken en een Duitsland tripje

  10. #38
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Mijn straat stookt niet... snik

  11. #39
    VWC-Lid wesley17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 november 2012
    Berichten
    133
    Thanks
    8
    86 waarderingen in 35 posts
    Ik woon sinds 3 samen met mijn vriendin in een niet zo hele nette wijk, gaat hier altijd flink tekeer, tijdens de vuurwerkverkoop lijkt het hier al oud en nieuw. Politie laat je hier gewoon stoken, ze grijpen alleen in als mensen dingen gaan slopen, dus ze gaan lekker door hier

  12. #40
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Afgelopen jaar voor het eerst elders gevierd. Bij mij thuis waren er 3 a 4 andere stokers met wat potjes, echter wilden ze het laatste jaar wat dichter bij mijn vuurwerk komen, dus ze hadden een paar dozen gehaald. Echter ontdek ik ook ieder jaar weer nieuw en beter vuurwerk, dus er as nog steeds een gat, maar wel leuk dat ze de strijd aan wilden gaan. Afgelopen jaar dus voor het eerst bij vrienden gevierd en daar waren wij de enige in de straat, wel erg veel bekijks en publiek. Een paar straten verderop werd wel veel gestookt, dus ik denk dat daar een medefreak woont. Een stuk verderop ging regelmatig een shell de lucht in dus genoeg te kijken en dus ook gewacht met het project tot 0.30 uur.

    Dit jaar ben ik daar weer, dus kijken of ze daar ook een "strijd" aan willen gaan. Echter met de terugkomst van de Red Dawn en Sky Hunter + de komst van de Ecc Shots en Zena Shell Kit, heb ik een mooi project in gedachten, dus ik ga me niet inhouden

  13. #41
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Dit jaar ben ik daar weer, dus kijken of ze daar ook een "strijd" aan willen gaan. Echter met de terugkomst van de Red Dawn en Sky Hunter + de komst van de Ecc Shots en Zena Shell Kit, heb ik een mooi project in
    Klinkt als een geweldig project met die toppers, niet vergeten te filmen tijdens de strijd!

  14. Deze gebruiker waardeert HardBeat voor het bericht:


  15. #42
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Voor het eerst van m'n leven verhuisd en het lijkt er op dat we dit jaar met een stel vrienden bij ons thuis oud & nieuw gaan vieren. Veel studenten en jonge gezinnen in de buurt, dus ik verwacht er niet te veel van.

  16. #43
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    De meesten hebben een CV installatie, er zijn er ook een paar met een open haard.

  17. Deze 10 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  18. #44
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Vroeger in een drukke vuurwerk straat, de jaren erna werd het steeds minder want die gozer die bij die vuurwerkwinkel werkt die heeft toch genoeg.. Dat werd echt het motto in de straat, tot er twee jaar geleden ineens een verandering kwam, ik vierde daar me oud en nieuw niet meer... gevolg was een jaar bijna geen vuurwerk in die straat, nu vieren we het bij mij in de straat , super saai, want niemand stookt er.

    Wel een hoop fans, want tegenover mij zitten allemaal 65+ woningen en die vinden het wel erg leuk, staan allemaal achter de ramen en op de balkons..
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  19. #45
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.223
    Thanks
    119
    2.341 waarderingen in 740 posts
    Ben 2 jaar geleden verhuist, maar vorig jaar bij de ouders van mijn vriendin gevierd. Daar was het gezellig druk, met de overburen om beurten cakes staan stoken. De dag erna tijdens het opruimen nog een aantal complimenten gehad van andere buurtbewoners die lekker mee hadden staan genieten. Bij thuiskomst 's nachts stonden er een paar kleine proline potjes van de dealer aan het einde van de straat. Is erg weinig gestookt dus. Moet daar wel bij aantekenen dat er veel buitenlanders wonen die aan de Leiden Uni promoveren e.d. Dit jaar vier ik het thuis dus dan gaan ze wat beleven

  20. Deze gebruiker waardeert Plintje voor het bericht:


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •