Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 54
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Hoe stookt jouw straat ?

    Ben je de enige, en kijkt iedereen naar jouw vuurwerk of word er in jouw straat volle bak vuurwerk afgestoken?
    Vinden de buurtbewoners het leuk, of hebben ze liever dat je zo snel mogelijk stopt? Vermeld het hier!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Tot voor kort best slecht, maar ik zie steeds meer plekken in de buurt waar gestookt wordt. Ook zag ik dat mensen het "goedkope" export feuerwerk ontdekt hadden en daarom maar ook eens wat aangeschaft hadden. Die cakes stonden om 1 uur op het centrale kruispunt uit te branden, wat een sfeer gaf dat.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #3
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.683
    823 waarderingen in 347 posts
    Hier in de buurt gaat het altijd flink los, heerlijk voor de sfeer natuurlijk! Toch is het soms ook wel eens vervelend.. Door al het geweld om je heen valt je eigen vuurwerk afentoe wat in het niets. Daarom schaf ik dit jaar zoveel mogelijk rambakken aan!

  4. #4
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Bij ons in de straat / buurt zijn er een aantal mensen die wat potjes en pijlen afsteken. Maar de meeste tijd kijken ze naar ons vuurwerk.

  5. #5
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Hier in de hele buurt gaat het goed los. In de straat woont een medefreak, dus dat gaat dikke prima. Maar ook in omliggende straten wordt zeer veel vuurwerk afgestoken. Aan vuurwerk geen gebrek hier.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    We zijn hier in januari komen wonen dus geen idee hoe het hier is met de jaarwisseling.
    Het zijn wel verl jonge gezinnen dus hopelijk zit er stiekem nog een mede freak tussen.

  7. #7
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Eerlijk? Ik zou het niet weten. Ik woon hier nu 4 jaar maar ben nooit thuis met de jaarwisseling. Vier het altijd ergens anders. Vaak bij mijn ouders, daar is meer plek. Daar was ik vaak de enige in de straat. Wel wordt er paar straten verder veel afgestoken.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  8. #8
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Ik heb 2 nieuwe buren, van het wat euhm...opvallender soort met wrs wat meer drang om te showen door geld in vuurwerk te steken dan de alleenstaande arme moeders die er eerst woonden, dus ik kan wel 'ns niet meer de enige in de straat zijn die stookt om 00u. Ik wacht dan hun spul wel even lekker af voor ik begin, kijken wie de show steelt

    Voordeel dat ze wrs bij Vuurwerkgigant aan Ulgersmaweg gaan halen dus dat ik dan Evo/Pangu spul zie wat ik mss zelf niet heb of West, komen ze met te duur China Red aan

  9. #9
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    December Will Be Magic Again!!

  10. Deze 7 gebruikers waarderen Happiness voor het bericht:


  11. #10
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.985
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Mooi sfeerfilmpje Happiness!

    Ik ben net verhuisd, dus ben erg benieuwd hoe het er aan toe gaat in mijn nieuwe straat.

  12. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Hier in de straat word het elk jaar wel iets minder, mijn naaste buren steek ik elk jaar vuurwerk mee af wat wel gezellig. De kinderen worden ook ouder en gaan ook steeds meer vuurwerk halen en de ouders haalde altijd wat duits spul, gaat dit jaar gelukkig verandering in komen omdat ze klaar zijn met het duitse (prutsspul) en ook wat beter Nederlands spul willen dit jaar.

    Aan de linkerkant 2 huizen verder staan altijd een paar vuurtonnen waar dan stukken pallets etc in gaan, zelf hebben we ook een soort van vreugdevuur dus dat geeft wel een leuk sfeertje. Helaas zijn ze daar niet zo veilig met vuurwerk dus is elk jaar een beetje uitkijken geblazen. Kinderen houden ervan om vuurwerk (verkeerd) af te steken en de ouders lachen er alleen maar om. Kinderen tussen de 8 en 12 en die lopen gewoon met zwaar vuurwerk rond.

    Kleine impressie


    Qua klachten is het soms wel drama, maar gelukkig zijn dat elk jaar dezelfde 2 (kattenvrouwtjes) daar lachen we vaak om met de buurt. Is me ook gevraagd om dit jaar minder vuurwerk af te steken of ergens anders, maar gaat niet gebeuren. Hou me netjes aan de tijden, dus vind dat dit gewoon kan 1 x in het jaar.

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:


  14. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Vorige jaar voor het eerst weer op nieuwe plek gestookt omdat ik verhuis bent.. maar eerlijke gezegt vind mijn oude stook plaats leuker en gezelliger dan waar ik nu woon gewoon omdat ik hier op winkele centrum zit en het is gewoon rustiger dan mijn oude buurt

    Dit jaar maar eens afwachten hoe de straat stookt

  15. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 mei 2016
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    155
    Thanks
    36
    74 waarderingen in 40 posts
    In de wijk zijn het tientallen mensen die vuurwerk afsteken. In de omgeving zijn het er ook erg veel! Lijkt elk jaar wel meer te worden, en daar word ik eerlijk gezegd wel blij van

  16. #14
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Ik vier oud&nieuw bij mijn ouders en die wonen aan een klein grasveldje waar zo'n 10 huizen omheen staan, en de straat loopt daar tussendoor. Van die 10 huizen was ik de enige die echt vuurwerk af stak, maar in de buurt er omheen wordt flink gestookt, niet alleen om 12 uur maar ook tot 2 uur wel. Daarvoor helaas wat minder. Een paar straten verder woont iemand die altijd een aantal dikke profblokken heeft die gelukkig mooi boven de huizen uit schieten. Dus zeker tussen 12 en 2 kom ik niets tekort

  17. #15
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Mooi filmpjes Happiness en Dionysus. Neem me ook ieder jaar weer voor om de omgeving te filmen, maar ieder jaar schiet het er weer bij in helaas. Dit jaar maar weer eens een poging wagen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •