Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Ik heb me voorgenomen om alleen nog maar een paar boxjes te halen stuk of 7 voor 00:00 en wat klein spul om de avond door te komen.
    Precies dit! En de afgestoken cakes en boxen opstapelen en niet meer in de vuurton. Wat een zooi geeft dat en de kinderen krijgen hier 50 cent per zak die ze inleveren.

    Comment


      #62
      Minder losse cake's een nog grotere finale .
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        #63
        Volgend jaar alleen maar grote boxen!

        Comment


          #64
          helemaal niks denk ik,
          had prachtige boxen, waarvan er zeker 3/4 dit jaar weer komt!
          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

          Comment


            #65
            Op een plek zijn waar ook iets gebeurd.
            Hele dag genieten van een mooie dag.

            Alleen nog maar compounds. Heb het gehad met kleine cakes en doorlonten.

            Nog meer afstand vd boxen, effect is veel mooier als je iets verder weg staat dan op 20m afstand.
            -Step outside the box to see the real picture-

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
              niet bestellen maar losse verkoop
              Mag ik vragen waarom?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                Mag ik vragen waarom?
                gewoon een keer niet bestellen maar losse verkoop

                Comment


                  #68
                  Hier ook minder losse cake’s en meer boxen. En geen grote doorlontproject meer. Hier gaat nu ik een stukje ouder wordt teveel tijd inzitten.

                  Comment


                    #69
                    Eigenlijk helemaal niks. Heerlijke oud en nieuw gehad met bijzonder weinig stress !!
                    Hoe het komt ? Ik had mezelf helemaal niks opgelegd qua volgorde van schieten o.i.d. Gewoon boxen pakken, neerzetten en aansteken. Beviel prima, veel beter geslapen de dagen voor oud en nieuw.
                    Verder een paar leuke cakes voor in de vooravond, en verder alleen (compound)boxen.

                    Comment


                      #70
                      Ik had dit jaar veel losse relatief dure 500 grammers... denk aan de profire serie / yellow rivers / joy ride wolff etc. Maar ik merkte aan mezelf dat ik de ramcakes toch leuker vond... Buurtassortiment en Lucky 19. Daar ga ik er dus volgend jaar echt meer van halen

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
                        Op een plek zijn waar ook iets gebeurd.
                        Hele dag genieten van een mooie dag.

                        Alleen nog maar compounds. Heb het gehad met kleine cakes en doorlonten.

                        Nog meer afstand vd boxen, effect is veel mooier als je iets verder weg staat dan op 20m afstand.
                        Grappig zo denk ik er dus ook allemaal over

                        Ben dus niet de enige waar er niet veel gebeurde om 0:00 was ik zo'n beetje de enige in de straat.

                        Zeg het ook al een aantal jaar dat ik geen losse cakes meer koop en alleen maar voor de cakeboxen ga, dit jaar niet gelukt maar nu ga ik het ook echt maar doen. Als je eenmaal een aantal van die boxen gestookt heb dan vallen de rest van de losse cakes in het niet. Heb liever 4/5 cakeboxen dan 20 verschillende losse cakes.

                        Van een afstandje kijken is inderdaad mooier, dan komt een cakebox meer tot zijn recht dan dat je er zowat onder staat. Valt me ook elk jaar op en toch vertik ik het om er een metertje of 30/40 vanaf te staan

                        En dit jaar wil ik meer in freakacties kopen, scheelt vaak een hoop centen.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                          Stuk minder cakes voor na 12:00. Betere voorbereidingen en eerder beginnen (maar dit zeg ik elk jaar...) Misschien iets minder budget want al met al toch weer een hele boel geld. Voor de rest was het perfect
                          Hier sluit ik me bij aan zeg het ook ieder jaar maar om 00:00 een en al adrenaline en loopt mijn volgorde in de soep. Ook dit jaar te veel kleine potjes wat resulteerde in dat we om kwart over 2 zijn moeten stoppen van de buurt haha

                          Comment


                            #73
                            Meer vuurwerkprijzen winnen! Gratis spul is goed bevallen

                            Ik weet niet of ik nog 40 grams sierpijlen koop. De echte toppijlen zijn vrij duur (Northern Lights had ik vorig jaar, maar met bijna 4 euro per stuk niet goedkoop), en de subtoppers (Turbo Clash/Lightyear/etc) eigenlijk niet bijzonder genoeg voor het geld. Dan koop ik liever wat pijlen met een geinig effect of helemaal geen pijlen.

                            Komend jaar weer een fluit/crackling/knal ‘project’, gewoon een paar goede herrie cakes. Ook meer Eurostar en Klasek kopen, dit was top spul. Heb al een paar producten op het oog, 2017 batch Eurostar Supernova 75 was de verrassing van de avond.

                            En als laatst ietjes minder klein spul. Heb weer aardig wat Cat 1 over en een beetje Cat 2 klein spul. Op zich niet erg natuurlijk, heb gewoon minder ‘nodig’ volgend jaar.

                            Ik hou het bij 4-5 cakeboxen en een vergelijkbaar budget.

                            Comment


                              #74
                              Meer compounds van Vulcan kopen. De montreal en de oman waren de rambakken vsn het jaar. Iedereen vond dit de toppers.
                              De evo compounds blijven er ook in, schitterende luchtvullende kunststukjes !

                              Daardoor gaan er minder kleiner vuurwerk gekocht worden.

                              Comment


                                #75
                                Meer compounds van vulcan en evo, verder hoeft er niet zoveel te veranderen.

                                Comment

                                Working...
                                X