Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 31
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

    In dit topic kun je vertellen hoe je je precies voelt nu oud en nieuw net achter de rug is, je je vuurwerk hebt gestookt en na geslapen te hebben nu weer wakker bent.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    1 januari zware kater maar de dagen erna komt vaak het besef pas dat alles alweer voorbij is

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Het ultieme anti kater recept, bewaar een tas of 2 aan cakes, 1 januari savonds voor de deur nog wat cakes en vaak een weekje later en dan soms nog een losse cake door het jaar heen. Geen last meer van zware katers op deze manier.

  4. Deze gebruiker waardeert Sirens voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Het ultieme anti kater recept, bewaar een tas of 2 aan cakes, 1 januari savonds voor de deur nog wat cakes en vaak een weekje later en dan soms nog een losse cake door het jaar heen. Geen last meer van zware katers op deze manier.
    Werkt prima, ook bij mij!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  6. #5
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    1 en 2 januari zijn de dagen waarop ik vaak nog kleinspul stook en filmpjes terugkijk. Pas na een dag of 4 begint het echt te dagen, dat het voorbij is. Gelukkig dit jaar de mogelijk gehad om op een nieuwjaarsborrel wat cakes te schieten. Dit was bij familie op een boerderij, daardoor konden we ongestoord stoken.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. #6
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Gaat de laatste jaren erg goed moet ik zeggen. Voorheen altijd ontzettend veel last van gehad, maar door drukt(gezien/werk enz) is dat een heel stuk minder. Ook het naar Fallas gaan zorgt er voor dat de kater stukken minder is, je hebt direct weer wat geweldigs om naar uit te kijken.
    Uiteraard blijft het jammer, maar dan vooral dat de gezellige periode weer voorbij is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Voorheen was ik echt een aantal dagen niet te genieten.
    Tegenwoordig vind ik het soms ook wel lekker dat het weer voorbij is.
    Ik kijk dan terug op een fantastische periode en dag, het is mooi geweest en ik schakel weer over naar de orde van de dag.
    Ook door drukte natuurlijk, ik neem de dagen rond oud en nieuw lekker vrij, ik kan volledig genieten. 1 januari is het dan wel weer goed geweest ofzo.

  9. #8
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Ja, voel me toch echt wel depri hoor. Kijk je zolang lang naar uit en dan is het weer voorbij. Maanden lange voorbereiding, veel voorpret, het stoken zelf, de feestdagen, de gezelligheid, allemaal weer voorbij. Heb dan ook echt een leeg gevoel.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  10. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkkoning voor het bericht:


  11. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ik heb niks met de maand januari heb 9 van de 10x geen geld meer hahaha

    Vooral omdat je weet dat je weer jaar moet wachten op die ene mooie dag in het jaar maar leukste is wel dat freaks shops weer open gaan dat is de plus punt

  12. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Op 1 januari zit ik vaak nog in de rush. Ik ben bezig met wat opruimen, schoonmaken en opbergen. Misschien ga ik nog wat werken. Ik probeer ook altijd een lange film te kijken en als het kan in de bioscoop. 2 januari komt er wel altijd een afterdipje zoals ik die ook ervaar na een lang en goed festival. Maar gelukkig sleept het forum met alle films me er zonder teveel moeite doorheen. Ik ga dan ook wel lekker op tijd naar bed. De dagen daarna is het snel druk bezig zijn met andere dingen. Zolang je lekker bezig bent valt dat dipje niet zo op!

  13. #11
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Nieuwjaarsdag altijd vroeg op en de buurt door fietsen, foto's maken van wat er allemaal afgestoken is. Zal binnenkort welmevennwat foto's plaatsen in het sfeertopic. En dan mn eigen voorwerk opruimen, lekker op m'n gemakje, nog een keer herinneringen ophalen van de avond ervoor. Dus dan vermaak ik me nog wel. Daarna een paar dagen een raar gevoel, maar het forum sleept me daar wel doorheen.

  14. #12
    VWC-Lid Webber84's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Berichten
    456
    Thanks
    244
    268 waarderingen in 84 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
    Ja, voel me toch echt wel depri hoor. Kijk je zolang lang naar uit en dan is het weer voorbij. Maanden lange voorbereiding, veel voorpret, het stoken zelf, de feestdagen, de gezelligheid, allemaal weer voorbij. Heb dan ook echt een leeg gevoel.
    Ik voel me precies hetzelfde... ��
    Verschrikkelijk, we zijn een jaar geleden de eerste week direct op vakantie gegaan. Dat hielp enigszins. Maar ik heb echt een kater en niet (alleen) van de alcohol
    #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

  15. #13
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Was altijd jaren veel te moe, sliep ik op 1 januari altijd door. Maar nu ik geen vuurwerkverkoop meer doe kan ik gewoon weer leven op 1 januari. Afgelopen jaar was dat met een flinke kater. Maar dan is er in de avond volgens mij alweer darten op TV dan ben ik er snel over heen. En inderdaad; wat vuurwerk bewaren om rustig af te bouwen is niet verkeerd!

  16. #14
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    zwaar wil ik even een paar dagen niks met vuurwerk te maken hebben
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  17. #15
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.364
    Thanks
    146
    1.636 waarderingen in 584 posts
    Vroeger was ik als klein ventje altijd beroerd . Nu doet het me niet veel. Was gezellig en leuk, en op naar het volgende. Tig andere leuke dingen en tijd vliegt.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •