Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 31
  1. #16
    VWC-Lid LIBOH's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2016
    Berichten
    176
    Thanks
    1
    51 waarderingen in 40 posts
    Tijd voor Awakenings

  2. #17
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Ik meer een leeg gevoel, en niet zozeer alleen door oud en nieuw maar vooral omdat zo feestmaand als december zo abrupt weer eindigt. niks geen feestdagen meer in het vooruitzicht.
    Aankomend jaar zal het waarschijnlijk wel meevallen, 4 januari vertrek ik immers op wintersport.

  3. #18
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Ik moet zeggen dat ik er voor het eerst sinds jaren weer behoorlijk last van heb dat alles weer voorbij is. Hoe dat kan geen idee, want heb dit gevoel al jaren niet gehad.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    mm nog wel goed denk ik. Sinds woensdag avond aan het werk. Morgen als ik uit me nacht dienst terug kom. Na terschelling me zusje weg brengen die daar al maanden werkt. Maar ben er nog niet geweest dus zo kom je de eerste week goed door. Heb er tot nu toe nog minder last van dan vorige jaren. al werk ik ook langere dagen dan toen.

  5. #20
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    1 januari is de meest afschuwelijke dag die er is, het leegte gevoel heb ik altijd wel, gezelligste maanden zijn weer voorbij, met als hoogtepunt de laatste vier dagen van het jaar. Gelukkig hebben we het forum en de mooie freakacties, lekker speuren en bestellen. Komen straks ook weer genoeg andere leuke dingen aan, voor we het weten is het weer bijna zo ver!
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  6. Deze gebruiker waardeert ddfirework voor het bericht:


  7. #21
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Na jaren eigenlijk weer eens een goed gevoel gehad..vooral door heel het jaar door kopen en een hierdoor een redelijk grote collectie had die allang betaald was en waar eigenlijk alles goed was, Was een gezellige nacht met veel vuurwerk in de straat, goede vrienden en zelf de halve straat die stond te genieten. Mis het kunnen afsteken natuurlijk wel maar het forum trek me er doorheen

  8. #22
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.359
    Thanks
    146
    1.632 waarderingen in 581 posts
    Voel me heerlijk. Top dagen gehad. Hoop plezier, hoop lol, hoop gezelligheid. Filmpjes om van na te genieten. En vandaag is de eerste bestelling alweer gedaan. Whoop whoop!!

  9. #23
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik heb een uitstekende oudejaarsdag en nieuwjaarsdag ervaren. De jaarwisseling zat vol met vuurwerk, gezelligheid, vrienden en lekker eten. Ik heb helemaal niets te klagen gehad. Het had wat voorbereiding maar dat is het achteraf allemaal waard. Toen ik wakker werd op 1 januari vond ik het jammer dat het voorbij was. Maanden lang naar uitgekeken en toen was het moment daar. Het moment waar van je eigenlijk niet wilt dat je het mee moet maken. 1 januari. Maar dat is me ook meegevallen. Natuurlijk heb je gelijk heimwee naar de dag ervoor maar met de mooie ervaringen in het achterhoofd kon ik terugkijken op een mooi feest en een super start voor het nieuwe jaar. En daar doe je het ook voor.

  10. #24
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Prima. 1 januari hebben we altijd een feest met een groep en dat is echt top. Lekker na praten, eten, drinken. Heerlijk. 2 januari de polder in met een hengel en een paar snoeken gevangen.

  11. #25
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Gek genoeg moeilijker als voorgaande jaren. Maar inmiddels weer volop in de werkmodus.
    Komt omdat afgelopen Oudjaar 1 van de leukste sinds jaren is geweest. Ik heb erg genoten en alleen maar complimenten gehad over mijn afgestoken vuurwerk. Het weer was top. Er was geen enkele wanklank bij ons in de straat en van zeurpieten die aan het zeiken waren wanneer het nou eens afgelopen was heb ik helemaal geen last gehad. Vandaar dat ik wat meer moeite heb dan andere jaren.
    Heb er dus weer veel zin in dit jaar.
    December Will Be Magic Again!!

  12. #26
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    1 januari ging prima eigenlijk, dacht hé eindelijks is geen oud en nieuw kater, maar 2jan kwam hij alsnog. Wat een beroerde dag was dat
    ☞M~PYRO☞

  13. #27
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Brak. Klote. Moe. Futloos. Spierpijn.

    En dat zo'n drie dagen lang.

  14. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Dit jaar voelde ik me voor het eerst goed. Vooral om het punt omdat ik dit jaar echt met veel zorg alle producten heb uitgekozen, en ik een fantastische oud en nieuw heb gehad met veel leuke mensen. De producten die ik had waren allemaal fijn en heel erg mooi om te zien, en om die reden geniet ik dan ook meer van m'n vuurwerk.

    En misschien ook wel om het punt dat mijn dochter op 1 januari jarig is, waardoor de tijd er ook niet echt voor is om in een dip te zitten.

  15. #29
    VWC-Lid Goldpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2014
    Locatie
    Midden Nederland
    Berichten
    607
    Thanks
    1.250
    512 waarderingen in 199 posts
    Dit jaar een aardige dip gehad de eerste 4 dagen na oud en nieuw. Geen idee hoe dit komt. Dit jaar een van de betere oudejaarsdagen gehad. Meeste familie/vrienden en meeste vuurwerk. Terugdenkend aan oud en nieuw geeft veel voldoening, echter het moment dat je beseft dat het weer een jaar wachten is.. Dat baal gevoel.
    -FireworksHolland-

  16. #30
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Ik voelde me goed en nog steeds 1 van me betere dagen gehad, heb geen 1x gehad waarvan ik dacht wat een klote weer of dag, als het nou elk o&n zo zou kunnen zijn, zou dat perfect zijn

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •