Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 66 van 66
  1. #61
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.094
    Thanks
    3.469
    2.090 waarderingen in 806 posts
    Onze katten reageren haast niet meer op vuurwerk. Als het op de tafel ligt vinden ze het juist interessant en gaan ze aan snuffelen.

  2. #62
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Mijn kat reageert er wel op maar het is meer een schrikreactie van een hard geluid in de verte. Als het een cake is dan is het alleen bij het eerste schot even schrikken en daarna is er niets meer aan de hand. Met knallers heeft ze dat echt alleen als het in de straat is maar dat gebeurd niet zo vaak.

  3. #63
    VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Berichten
    543
    Thanks
    1.180
    824 waarderingen in 294 posts
    Ik heb een kat die schijt 7 kleuren stront voor vuurwerk. Geef er zo min mogelijk aandacht aan. Zorg dat ie op zolder kan zitte. Ze eten en drinken staan er en er staat muziek (top 2000) aan.
    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

  4. #64
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Onze hond vind buiten wandelen met oud en nieuw niet de meeste plezierige aangelegenheid. 's avonds thuis komt ze wel steeds omhoog bij elke knal en lijkt nergens echt een rustig plekje te vinden. Gelukkig is onze hond verder niet bang voor vuurwerk alleen wat onrustig.

  5. #65
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Wij hebben sinds kort (3 weken) een nieuwe puppy (Joep) nadat onze andere hond(Dribbel) vorig jaar net voor oud en nieuw moest worden ingeslapen (17 jaar). Nu probeer ik voorzichtig te zijn maar de puppy is dus totaal niet bang. Staat netjes naast me als ik een grondbloemetje van de aldi afsteek. En als die knallen hoort is die meer nieuwsgierig dan bang. Probeer ook niet extra aandacht te geven als er een knal is en hij schrikt.

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2018
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Wij hebben 3 katten. Eentje verstopt zich gedurende de dag terwijl er steeds meer knallen te horen zijn. De tweede staat voor het raam met grote ogen te kijken, redelijk zenuwachtig en de derde ligt op zijn rug te chillen. Hem kan het niets schelen.
    Zo rond 2 á 3 uur 's nachts als het minder wordt zijn ze weer de oude en gedragen de twee bangste katten zich weer alsof er niets is gebeurd.
    De kat die zich verstopt is sowieso bang aangelegd dus whatever. Verstoppen is niet persé een oud en nieuw dingetje van hem.

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •