Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2018!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2018!

    Dames en heren,

    Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!

    Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!

    Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!

    Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijne vuurwerkseizoen 2018-2019!

    Vuurwerkcrew
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ein_de_lijk!!
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #3
      Geweldig! Eindelijk ja.
      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #4
        Daar zijn we weeeeeer

        Comment


          #5
          We kunnen weer! De gezelligste tijd van het jaar is er weer
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
            We kunnen weer! De gezelligste tijd van het jaar is er weer
            Nou, wat je zegt. Gaat snel nu hoor, komen alweer leuke nieuwe producten aan (zijn er al een hoop) Voor we het weten is het zover.

            Comment


              #7
              Jaja, daar gaan we weer!
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #8
                Heerlijk dit!

                Comment


                  #9
                  Zo, hij staat weer online jongens. Laten we er met zijn allen een prachtig seizoen van maken met een geweldige sfeer.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Oooh lekker weer!!

                    Comment


                      #11
                      Hoppa, hij is er weer. De countdown is toch altijd wel een mooi moment vind ik, het staat weer te beginnen, het mooiste seizoen van het jaar; het vuurwerkseizoen! Traditioneel gezien is 1 september voor mij de échte start, maar de demo's zijn vaak al eerder, waarmee ook de countdown iets verschuift.

                      Ik kijk erg veel uit naar de mooiste tijd van het jaar, waarbij ik dit seizoen in ga als moderator van VWC. Ik ben erg benieuwd hoe dit verloopt en kijk er ontzettend naar uit. Laten we er een topseizoen van maken met zijn allen!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Geweldig! Het seizoen is weer begonnen!

                        Comment


                          #13
                          Altijd een fijn moment, lekker wat eerder, nu top het weekend in, genieten van de eerste fijne sfeertopics. Het gaat weer beginnennnnn!!!

                          Comment


                            #14
                            het vuurwerk seizoen gaat weer beginnen! heb er zin in.

                            Comment


                              #15
                              Gaaf zeg, toch hard gegaan. Weet nog dat hij begin van het jaar op slot ging en nu zijn we alweer zover dat hij open gaat. Leuk, meestal daardoor ook meer drukte en een gezellige sfeer!
                              Heb er zin in en volgende week de eerste demo bezoeken!

                              Comment

                              Working...
                              X