Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2018!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Godnonderju dat ging snel! maar toch ook wel weer blij dat we bij dit deel van het jaar zijn

    Comment


      #17
      Heerlijk! Afgelopen jaar is snel gegaan. Ik heb me goed vermaakt hier op het forum. Heb ook het idee dat er gedurende het jaar best wat leden actief zijn gebleven

      Comment


        #18
        Denk nu nog zelfs terug aan 31 dec vorig jaar. Dat het maar snel koud woord. Lekker vroeg donker. Verwarming lekker aan. Dikke jas weer aan. Heerlijk kan niet wachten.

        Comment


          #19
          Snel gegaan inderdaad Kwam misschien ook doordat ik dit jaar voor het eerst meteen in januari de acties in de gaten ben gaan houden. Normaal ook pas wat later op het forum maar nu hele jaar door toch even snel spieken wat er speelt e.d. Dus kom maar op! Eerste bestellingen zijn gedaan en benieuwd naar de overige nieuwe producten die nog gaan komen
          31/12 Knalle als een malle!

          Comment


            #20
            Het is inderdaad weer ontzettend snel gegaan afgelopen periode. Begint nu wel weer te kriebelen, lees weer meer op het forum. Dat lag de laatste tijd op een laag pitje, was ook lekker weer. Maar we kunnen weer af gaan tellen. Hoogstwaarschijnlijk dit jaar ook weer 3 dagen in de vuurwerk verkoop. Nu al zin in!
            Aftellen naar .....

            Comment


              #21
              Dat het maar een mooi seizoen mag worden met zijn alle!

              Comment


                #22
                Ja ja ja!
                De kriebels beginnen weer! Al de demo's die weer plaatsvinden en de topics met nieuwe producten laten mijn hart weer sneller kloppen en het bloed weer stromen...
                Zin an!

                Comment


                  #23
                  de kriebels beginnen al aardig te komen, gisteren wilde ik online radio opzetten voor tijdens het bekijken van het forum, maar dacht ik in eens aan sky christmas station, na een half uur heb ik het afgezet want anders ben ik niet meer te houden
                  vandaag ook mijn eerste bestelling geplaatst voor aankomend O&N, wat voelt dat goed

                  Comment


                    #24
                    Yes kerstdagen voorbij tijd om dit topic een schop de lucht in te geven!!
                    Ik ben er klaar voor! Nog 1 dag en dan mogen we weer vlammen!!!!!

                    Comment


                      #25
                      Jeetje... Dan gaat het wel heel erg snel allemaal...

                      Comment


                        #26
                        Laatste dag... Morgen mogen we gaan ophalen

                        Comment


                          #27
                          Man ik sta al te stuiteren. Het gaat weer beginnen.

                          Comment


                            #28
                            Jaja ik sta ook te stuiteren! Het begint nu opeens wel heel erg op te schieten...

                            Comment


                              #29
                              Zal blij zijn als ik het allemaal weer binnen heb. De komende twee dagen is het voor mij erg druk met ophalen. Maar het heeft wel iets hoor. Ik zou het voor geen goud willen missen.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                #30
                                Geniet nog even van het countdown gedeelte, want over iets meer dan een week wordt dit gedeelte weer gesloten voor 7 maanden.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X