Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerk Orthen 14 december 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dat men twijfelt of er samples zijn geschoten is toch een mooi compliment richting EVO. Bij mij weten staat EVO al een paar jaar bekend om grote effecten, zelfs tot aan de grond
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

    Comment


      Over het algemeen wel. En hoewel ik nog niet sceptisch echt ben geweest over het merk ooit. Is dit wel zo.n jaar met wel erg veel uitbreiding. En waarin duidelijk een aantal cakes van het merk min of meer verwaarloosd lijken van de oudjes. ( niet opnieuw gemaakt en slecht verkrijgbaar tov vorige. Dus word wel zo.n jaar waarin dat nieuwe spul het in de straat goed moet doen. Voor mensen overdreven beginnen te zeiken. Zoals begin dit jaar na die prijzen rel.

      Comment


        De Exclusive Selection 6 is zover ik kan zien een omlabeling van de Golden Age. 8 cakes 160 shots. Heb deze vorig gehad en bij de zag dezelfde box voorbij komen alleen met een iets hoger tempo.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door EdHengelo Bekijk bericht
          De Exclusive Selection 6 is zover ik kan zien een omlabeling van de Golden Age. 8 cakes 160 shots. Heb deze vorig gehad en bij de zag dezelfde box voorbij komen alleen met een iets hoger tempo.
          Deze box bestaat uit 6cakes.

          Vorig jaar via AVP/ pyrofm gewonnen in de nachtbrakers uitzending en het was een doos met 6 willekeurige cakes van evo erin.

          Wat of welke er dit jaar in zitten geen idee maar wel 6 stuks

          Comment


            Beetje laat, maar hier nog een keer de finale van deze demo;

            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment

            Working...
            X