Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede, goedkope vuurpijlen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Baltic Sunrise
    Freestyle Rockets
    Turbo Clash
    Light Year
    Rocket Boom
    Rocket Punch
    Shardana Rockets
    Aftershock Thunder Rockets XXL
    Jackpot Rockets
    Smiley Vuurpijl

    Allen aardige tot goede pijlen. Vaak voor een leuke prijs verkrijgbaar.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

    Comment


      #17
      Misschien niet helemaal goed op zn plek hier, maar waar kan je die ring rockets halen? Kleine shell rockets, in verschillende kleuren folie op de shell. Zijn deze uberhaubt nog te verkrijgen ?
      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
        Misschien niet helemaal goed op zn plek hier, maar waar kan je die ring rockets halen? Kleine shell rockets, in verschillende kleuren folie op de shell. Zijn deze uberhaubt nog te verkrijgen ?
        Dat zijn de Rocket boom pijlen van Vulcan! Ik geloof dat ie ondertussen uitloop zijn.. dus dan moet je even kijken welke Vulcan dealer ze nog heeft.

        Comment


          #19
          Iedereen kent de turboclash pijlen of de light years wel,maar ook de baltic sunrise pijlen komen erg goed uit de verf
          https://www.houtse-bazar.nl

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Dat zijn de Rocket boom pijlen van Vulcan! Ik geloof dat ie ondertussen uitloop zijn.. dus dan moet je even kijken welke Vulcan dealer ze nog heeft.
            Deze toch? Zijn nog op voorraad volgens mij

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Baron v lunt z sas Bekijk bericht
              Shardana's zijn prima pijlen, zeker gezien de lagere kruitinhoud.
              Kijk eens naar de Wolff pijlen;Space Invasion, het is een standaard staafpijl (Zoals Lightyear) vaak voor rond de 18,- in de aanbieding maar zijn geen Lightyearklonen. Ik heb ze graag.
              Tolle Lola's zijn heerlijk, misschien is er ergens nog een setje Luchtgeweld(Marijn)te vinden (dubbel effect).
              O ja, de Northern Lights van Wolff zijn dan 22,50 bij Pyrofreaks Huizen, dat is dan 3 euro pp ongeveer.

              Pijlen zijn niet goedkoop maar duurder is vaak wel beter.
              Ik heb even zitten zoeken. Ik vind de Nothern Lights van Wolff niet heel goed uit de verf komen op film. Kan ze zelf voor €25 kopen in Almere.
              Opteer denk ik liever voor de Lesli Space Cowboys. Zijn €29 voor 9 pijlen, dus prijs per pijl ligt ongeveer gelijk, wel iets boven de €3. Maar het lijken iets betere effecten, ondanks dat er bar weinig over te vinden is
              Laatst aangepast door kamikaze; 19 September 2018, 06:51.
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                Misschien niet helemaal goed op zn plek hier, maar waar kan je die ring rockets halen? Kleine shell rockets, in verschillende kleuren folie op de shell. Zijn deze uberhaubt nog te verkrijgen ?
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #23
                  Beste pijlen qua prijs/kwaliteit verhouding voor mij zijn de Navigator rockets uit de Masterline collectie van Rubro. Zie je hier en daar nog wel eens verschijnen maar worden niet meer geproduceerd. Echter top pijltjes!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                    Ik heb even zitten zoeken. Ik vind de Nothern Lights van Wolff niet heel goed uit de verf komen op film. Kan ze zelf voor €25 kopen in Almere.
                    Opteer denk ik liever voor de Lesli Space Cowboys. Zijn €29 voor 9 pijlen, dus prijs per pijl ligt ongeveer gelijk, wel iets boven de €3. Maar het lijken iets betere effecten, ondanks dat er bar weinig over te vinden is
                    die Northern Lights zijn vrij nieuw, ik hou er wel wat rekening mee dat pijlen nóg gevoeliger zijn voor vocht dan cakes (fluitpijlen klappen daardoor wel eens bij opstijgen)dus de nieuwe pijlen kunnen een na een jaar "rijpen" nogal beter uit de verf komen. die hoop heb ik in ieder geval voor die Copperheads van Vuurwerktotaal

                    Comment


                      #25
                      EDIT: niet gezien dat het om nederlands vuurwerk ging, excuses

                      Ik vond dit ook echt topper vorig jaar. Prijs kan ik me niet meer voor de geest halen maar dit was meen ik 20 euro...

                      Laatst aangepast door erase2fast; 24 September 2018, 11:11.
                      alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
                        Ik vond dit ook echt topper vorig jaar. Prijs kan ik me niet meer voor de geest halen maar dit was meen ik 20 euro...
                        Die zijn alleen in Nederland nergens te halen volgens mij
                        Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Baron v lunt z sas Bekijk bericht
                          die Northern Lights zijn vrij nieuw, ik hou er wel wat rekening mee dat pijlen nóg gevoeliger zijn voor vocht dan cakes (fluitpijlen klappen daardoor wel eens bij opstijgen)dus de nieuwe pijlen kunnen een na een jaar "rijpen" nogal beter uit de verf komen. die hoop heb ik in ieder geval voor die Copperheads van Vuurwerktotaal
                          Dat is waar inderdaad. Vocht kan vervelend zijn, zeker ook bij pijlen. Nadeel is dat pijlen thuis opslaan toch altijd wat lastiger is ruimte technisch vergeleken met cakes.
                          Wellicht volgend jaar de Nothern Lights kopen
                          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                          Comment


                            #28
                            Mocht je je klauwen nog op een setje boomerang rockets of 10 weten te krijgen. Doen. Man o man wat een pijlen voor die prijzen, ik zou echt niet weten waarom ze die van de markt hebben gehaald (te weinig winst marge?)

                            Comment

                            Working...
                            X