Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyroboy stopt als moderator!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pyroboy stopt als moderator!

    Beste leden van Vuurwerkcrew..

    Helaas moet ook ik, met pijn in het hart, melden dat ik zal stoppen als moderator bij Vuurwerkcrew.

    Lange tijd was ik al lid van het forum waarna ik de kans heb gekregen om me als moderator verder in te zetten voor de mooiste site van Nederland.
    Na 7 geweldige jaren binnen de crew is het punt helaas dan toch gekomen om afscheid te nemen.

    Een tijdje was ik al minder actief door de start van mijn eigen bedrijf. Door de bouw van een Escape Room en ontwikkeling van meerdere activiteiten heb ik weinig energie en tijd in mijn rol binnen VWC kunnen steken.
    In de hoop dat ik meer ruimte hiervoor zou vinden ben ik nog een tijd aangebleven, maar voor nu ziet het er niet naar uit dat ik de komende tijd hiervoor meer ruimte zal vinden.

    Daarbij wil ik ook niet onnodig een plaats bezet houden binnen iets waar ik geweldige jaren heb meegemaakt, want dat gun ik een ander ook. Laat het de jongens van de crew daarom ook zeker weten als je dit ook wel iets lijkt, want het is prachtig om mee te maken.

    Uiteraard neem ik niet helemaal afscheid. Ik blijf stoken en zal hier dus ook blijven rondhangen voor informatie. Bij shows of demo's zullen we elkaar vast ook nog wel een keer zien wanneer er de tijd weer voor is.

    In al die jaren hoop ik in ieder geval dat ik iets heb kunnen toevoegen aan VWC met de foto's en informatie die ik heb geplaatst en hoop ik in de toekomst weer een grotere bijdrage te kunnen leveren.

    Ik wil alle leden maar ook zeker de crewleden ontzettend bedanken voor de geweldige tijd en ik hoop dat we elkaar snel weer een keer zullen treffen!

    Thanks!

    #2
    Jammer, maar zeer begrijpelijke keuze. Heel veel succes met het bedrijf!

    Comment


      #3
      Bedankt voor alles en veel succes met je huidige activiteiten !!

      Comment


        #4
        Bedankt voor je bijdrage en veel succes en plezier met je nieuwe uitdagingen!!

        Comment


          #5
          Je had het al eerder kenbaar gemaakt idd...eeuwig zonde, maar erg begrijpelijk.
          Heel veel succes met je ondernemingen maar zoals het eruit ziet, gaat dat zeker goedkomen!

          We zien elkaar!

          Comment


            #6
            Bedankt voor alles Morris! Het ga je goed kerel!
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #7
              Het ga je goed en met je bedrijf!
              Zo in mijn sas met sas..

              Comment


                #8
                Succes met je bedrijf. Het ga je goed.

                Comment


                  #9
                  Hoe spijtig ook, ben ik toch blij dat de vele toko's / formules die je momenteel runt zo'n succes zijn dat je inmiddels mensen aan het werven bent. Normaal zou dat meer tijd en rust moeten geven, maar ondernemend als je bent zie ik eerder expansie en werelddominantie op je pad! Veel succes Morris
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    7 jaar is een mooie periode, bedankt voor je inzet!
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      #11
                      Bedankt voor je inzet voor de site!

                      We hebben menig kwalitatief geweldige foto's aan jou te danken volgens mij. Inderdaad logisch dat de zaak voor gaat! Succes met alles!

                      Comment


                        #12
                        Morris, dankjewel voor al je inzet al die jaren! Veel succes met je eigen bedrijf, het is je gegund

                        Comment


                          #13
                          Gaaf om te lezen dat het zo goed gaat met je eigen onderneming! Bedankt voor je inzet & ik wens je heel veel succes voor de toekomst.

                          Comment


                            #14
                            Eerlijk is eerlijk, een van de beste admins die hier zat. Succes met de onderneming. Als je nog nieuwe grafische of marketing concepten nodig hebt, laat het me weten..
                            ..

                            Comment


                              #15
                              Succes met de business Morris, en bedankt voor de korte samenwerking achter de schermen!

                              Comment

                              Working...
                              X