Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulldog 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bulldog 2.0

    Artikelnummer: 5389
    Artikelnaam: Bulldog 2.0
    Bruto Gewicht: 17.000
    Netto Kruitgewicht: 1980 gram
    Aantal Schoten: 132sh compound
    Effectomschrijving: Deze 132 shots compound is een echte Bulldog door zijn formaat! Zo groot zien we ze niet vaak, gekoppeld aan de dikste en grootste siereffecten is het plaatje compleet! Een rap tempo, heldere blinkers, gouden palmen, recht omhoog, en in fanshape. De Bulldog heeft he
    Kartoneenheid: 1/1
    Richtprijs: €219
    Aanbiedingsprijs: €199
    Internetprijs: €189
    O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken GBV-WECO voor deze informatie
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 20 November 2018, 21:26.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Film toegevoegd.

    Comment


      #3
      Mooie bak maar GBV kennende zal de prijs wel tegenvallen

      Comment


        #4
        Idd de prijs. En je zal GBV niet snel in freakacties voorbij zien komen. Voor zover ik weet dan.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Ben geen Proline liefhebber, maar deze is echt heel mooi qua kleuren spektakel. Kan mij alleen niet voorstellen dat ze bij de productie zo helder zijn. En dan, ja de prijs ….
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Ben ook geen Proline fan. Maar ik hou deze echt wel in de gaten. Mooie afwisseling in w en I shape, een mooi en heerlijke tempo en prachtige effecten. De prijs gaat bepalen of deze erbij komt dit jaar. Ben bang dat die nogal hoog gaat uitpakken. Maar wie weet. Product is dus een kanshebber bij mij.

            Ps: ook het kruitgewicht van deze box mag even aangepast worden. Want zoveel kruit, dat gaat de niet goed vinden denk ik.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
              Ps: ook het kruitgewicht van deze box mag even aangepast worden. Want zoveel kruit, dat gaat de niet goed vinden denk ik.
              Hahaha, scherp opgemerkt. Zou wat wezen zeg dat hij geleverd met 16k aan kruit
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Tsja de prijs... Misschien valt het mee. Maar dit is toch wel een mooi blokkie hoor! Lekker tempo en die verschillende shapes maken het aantrekkelijk.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Hahaha, scherp opgemerkt. Zou wat wezen zeg dat hij geleverd met 16k aan kruit
                  Ja, inderdaad! Hoe zullen de effecten er dan uitzien?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                    Ja, inderdaad! Hoe zullen de effecten er dan uitzien?
                    Dan kom je op 121 gram per tube uit, dus ongeveer de inhoud van een 3 inch shell
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Dan kom je op 121 gram per tube uit, dus ongeveer de inhoud van een 3 inch shell
                      75 MM tubes dus? Ik zeg doen!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                        75 MM tubes dus? Ik zeg doen!
                        Ik stem meteen in haha, echter dat zal voor Nl altijd een utopie blijven
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Ik stem meteen in haha, echter dat zal voor Nl altijd een utopie blijven
                          Dat denk ik ook. Aan de andere kant, als we kijken hoe we in Nederland vooruit zijn gegaan in de producten. We hebben tegenwoordig heerlijke vuurwerk in ons landje. Maar we zijn behoorlijk off-topic.

                          Deze box houd ik in de gaten. Al wat bekend over de prijs?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                            Dat denk ik ook. Aan de andere kant, als we kijken hoe we in Nederland vooruit zijn gegaan in de producten. We hebben tegenwoordig heerlijke vuurwerk in ons landje. Maar we zijn behoorlijk off-topic.

                            Deze box houd ik in de gaten. Al wat bekend over de prijs?
                            Ik ben ook benieuwd naar de prijs. Maar tot op heden nog nergens iets over kunnen terugvinden.

                            Comment


                              #15
                              Volgens mij worden deze pas vrijgegeven als GBV online komt. Dit zal 1 november zijn heb ik uit betrouwbare bron

                              Comment

                              Working...
                              X