Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Old School Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Old School Rockets

    Artikelnummer: 1344
    Artikelnaam: Old School Rockets
    Bruto Gewicht: 7.500
    Netto Kruitgewicht: 6.500
    Aantal Schoten:
    Effectomschrijving:
    Kartoneenheid: 48/1
    Richtprijs: €3,99
    O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Djaimy; 2 November 2018, 12:43.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Prijzen toegevoegd
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      zijn dit de nieuwe asian thunder pijlen of vergis ik me daar in?

      Comment


        #4
        Daar vergis je je denk ik in, ze zien er op de foto wat mij betreft kleiner uit en de prijs zou dan ook wel erg laag zijn.

        Comment


          #5
          Bij nader inzien, ik denk dat je toch wel eens gelijk kon hebben. De kartoninhoud is hetzelfde als van de Asian Thunder Rockets en het plaatje komt ook vrijwel overeen, echter een ander labeltje en 1 van de pijlen zit aan de zijkant in plaats van er achter.
          Maar als je het plaatje vergelijkt staan de pijlen verder in precies dezelfde positie. Dus of ze hebben dezelfde foto gebruikt als basis voor een ander product, of het zijn inderdaad de Asian Thunder Rockets in een nieuw jasje, voor een hele mooie prijs!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
            Bij nader inzien, ik denk dat je toch wel eens gelijk kon hebben. De kartoninhoud is hetzelfde als van de Asian Thunder Rockets en het plaatje komt ook vrijwel overeen, echter een ander labeltje en 1 van de pijlen zit aan de zijkant in plaats van er achter.
            Maar als je het plaatje vergelijkt staan de pijlen verder in precies dezelfde positie. Dus of ze hebben dezelfde foto gebruikt als basis voor een ander product, of het zijn inderdaad de Asian Thunder Rockets in een nieuw jasje, voor een hele mooie prijs!
            Ik denk dat je naar de plaatjes niet te veel moet kijken. Maar als dit exact dezelfde zijn als de Asian Thunder Rockets haal ik er zeker een paar pakken van. Als ze die kruitgewichten nou even kloppend invullen weten we al meer.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #7
              Ben bang dat ze vergelijkbaar zullen zijn aan bijvoorbeeld de Assorti Rockets van Katan, en die zijn niet echt heel spannend. Echter komt Weco soms met een verrassing, zoals de Silver Thunders waar iedereen toen ook eerst skeptisch over was, dus ik trek nog even geen conclusies.
              Stookverslaafde

              Comment


                #8
                Beschrijving is ook niet al te duidelijk, oude toppertjes van vroeger? Ze zouden dus ook een soort van 'The bag' pijlen kunnen zijn, echter kunnen ze inderdaad ook de goede asian thunder rockets kunnen zijn. Ik haal wel één pakje om uit te proberen, kan altijd meer halen

                Comment


                  #9
                  Staat ook nergens bij wat het effect is? Ik twijfel ook of ik deze meeneem

                  Comment


                    #10
                    De een heeft 5 stuks per verpakking, de ander 6. Artikelnummers zijn niet vergelijkbaar en de prijs is anders. Gewoon een sier pruttelpijlensetje voor het kleine budget.

                    Comment


                      #11
                      Omlabeling van; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...?14424-The-Bag

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
                        Niet aanvallend bedoel, maar vroeg me af, hoe weet je dat?

                        Comment


                          #13
                          Wat is hier 'oldskool' aan?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                            Wat is hier 'oldskool' aan?
                            De uitwerking zal wel oldskool zijn, label heeft niet mijn voorkeur

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                              Niet aanvallend bedoel, maar vroeg me af, hoe weet je dat?
                              Ik had contact opgenomen met Weco via FB!

                              Comment

                              Working...
                              X