Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Assorted Show Premium [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

    Comment


      #17
      Sooo gruwelijk mooie cakes zeg alleen de glitter willow cake had mooier mogen hangen maar de rest is om te watertanden

      Comment


        #18
        Dit is een lekker pakketje, kijken of de prijs hier en daar niet wat lager uit kan pakken.
        Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

        Comment


          #19
          Wat een geweldige effecten allemaal met name dat wintersweet effect is erg mooi.

          Comment


            #20
            Geweldig assortiment! Voor 200 zou ik deze zeker oppikken.

            Comment


              #21
              Sodeju wat een geweldige effecten! Whistling met zó'n boeket, die fish, wintersweet en die twee laatste rammers <3 Misschien levert een combinatie van een aantal van deze wel een dikke finale op? Jullie leuke ideeën hiermee?
              31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

              Comment


                #22
                Iemand op deze gehad? Op film?

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                  Iemand op deze gehad? Op film?
                  Yess! Moet de film nog uploaden, stuur me anders een pb'tje, dan stuur ik de originele bestanden.

                  De effecten zijn precies zoals in de productvideo, de spreiding is wel iets minder. Het valt me op dat de spreiding en burst niet bij alle effecten gelijk is. Zo zijn de red blink boeketten, willows en gouden fish (weet de naam van dit effect niet) kleiner, voor mij als liefhebber te klein. De burst en spreiding van de laatste twee cakes (vooral de laatste!!) is echt super, bij de rest is het prima maar zou ik het graag iets harder gehoord hebben. Koop dit pakket voor de mooie sierlijke effecten en niet voor de burst en spreiding is mijn advies.
                  31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                  Comment


                    #24
                    Bij dezen de straatfilm van 6 van de 8 cakes! Enjoy

                    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                    Comment


                      #25
                      De eerste paar cakes gaan mij net even te snel en effecten zijn best klein. Wel zitten er wel goede effecten in. De laatste cakes zijn echt bruut en jammer dat ze niet allemaal zo zijn.
                      Hoe waren de resterende twee cakes en wat heb je uiteindelijk voor betaald als ik zo brutaal mag zijn ?
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        De eerste paar cakes gaan mij net even te snel en effecten zijn best klein. Wel zitten er wel goede effecten in. De laatste cakes zijn echt bruut en jammer dat ze niet allemaal zo zijn.
                        Hoe waren de resterende twee cakes en wat heb je uiteindelijk voor betaald als ik zo brutaal mag zijn ?
                        Cake A heb ik niet afgestoken, cake F had vrij kleine effecten, wel mooi rond en goed uitgewerkt. En ja hoor, je mag zo brutaal zijn Met personeelskorting €175,- Ik vond zelf cake B, D, G en H echt goed uitgewerkt en uniek, en dus het geld dubbel en dwars waard. Cake C, E en F zorgen er echter voor dat ik dit assortiment niet weer zou aanschaffen.
                        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
                          Yess! Moet de film nog uploaden, stuur me anders een pb'tje, dan stuur ik de originele bestanden.

                          De effecten zijn precies zoals in de productvideo, de spreiding is wel iets minder. Het valt me op dat de spreiding en burst niet bij alle effecten gelijk is. Zo zijn de red blink boeketten, willows en gouden fish (weet de naam van dit effect niet) kleiner, voor mij als liefhebber te klein. De burst en spreiding van de laatste twee cakes (vooral de laatste!!) is echt super, bij de rest is het prima maar zou ik het graag iets harder gehoord hebben. Koop dit pakket voor de mooie sierlijke effecten en niet voor de burst en spreiding is mijn advies.
                          Pb niet meer nodig blijkbaar Maar alsnog onwijs bedankt voor de moeite die je anders had genomen! Wordt gewaardeerd!

                          Ik was hier erg benieuwd naar want Cafferata heeft hiermee toch wel weer unieke cakes op de markt gebracht met bijzondere effecten die je elders niet kan vinden. Ik had erg veel interesse om dit assortiment in de avond te stoken vanwege de bijzondere effecten. Wat je zegt om te genieten en zeker niet voor de effect-spreiding of burst.
                          Ik lees net de prijs die je ervoor betaald hebt en dat zit wel goed denk ik. Zelf had ik max €180,- in gedachten indien die ergens voorbij zou komen bij een freak-actie.

                          Nogmaals bedankt!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                            Pb niet meer nodig blijkbaar Maar alsnog onwijs bedankt voor de moeite die je anders had genomen! Wordt gewaardeerd!

                            Ik was hier erg benieuwd naar want Cafferata heeft hiermee toch wel weer unieke cakes op de markt gebracht met bijzondere effecten die je elders niet kan vinden. Ik had erg veel interesse om dit assortiment in de avond te stoken vanwege de bijzondere effecten. Wat je zegt om te genieten en zeker niet voor de effect-spreiding of burst.
                            Ik lees net de prijs die je ervoor betaald hebt en dat zit wel goed denk ik. Zelf had ik max €180,- in gedachten indien die ergens voorbij zou komen bij een freak-actie.

                            Nogmaals bedankt!
                            Leuk dat je je waardering uitspreekt
                            Bepaal inderdaad van tevoren wat je wilt besteden aan unieke effecten en dan kan je overwegen deze aan te schaffen! Ik hoop dat 'ie voor een mooie prijs in een freak-actie komt.
                            31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                            Comment


                              #29
                              wauw cake B is erg mooi, zou die graag in 100sh zien, of in een fan shape
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                #30
                                Dit was echt een fantastisch assortiment op de demo vanavond! Unieke afwisselende effecten met harde burst. Helaas slecht te verkrijgen.

                                Comment

                                Working...
                                X