Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 75 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 1122

Discussie: WTF Box

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    40 euro is geen geld voor dit bakkie 10euro per cake is het gewoon prima prijs en goed boxxie om er bij te hebben

  2. #62
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    als ik zo eens de strategie bekijk met het uitdelen van 8 miljoen folders, Dan is deze zet nog niet eens zo slecht. Ik lok ook klanten mijn cateringbedrijf binnen met veel voor weinig. maar ze gaan naast het buffet altijd nog akkoord met tafellinnen bestek glazen,schoonmaakkosten en personeelskosten

    Kortom je koopt voor 40 een prima boxje, maar loopt gegarandeerd boven de 100 p.p. de deur uit.
    Papa heeft een flinke box voor 40 euro de kids de kleine meuk en nog omdat het kan een leuk boxje erbij, want die andere is toch al goedkoop.Voor de consument nadenken loont!!
    Even a broken clock is right twice a day.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Ischa voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Hoe zit het dan met die nee-nee brievenbussen, weet niet hoe ik die stomme sticker van mijn brievenbus moet krijgen namelijk, maar ben wel zeer benieuwd na de folder die ze eventueel willen gaan opsturen.

    Maar als boekhouder zijnde, wel weinig tot geen verstand hebben van hoe t qua financiën zit bij vuurwerk. Wil ik n.a.v. al die reacties wel eigenlijk een hele kosten/baten overzicht hebben.

    Zo van, wat krijgt de maker van dit product (en voor hoeveel koopt die zijn grondstoffen in), wat krijgen de transporteurs voor dit product, wat krijgt de importeur voor dit product, wat krijgt de winkel voor dit product, wat krijgt de koper/consument nou echt, wat krijgt de drukkerij voor het drukken van al die folders, wat krijgt de postbezorger voor t brengen van al die folders, wat krijgen eventuele extra tussenpersonen, de mensen die dit hebben bedacht en uitgewerkt en...Ik kan wel doorgaan, wie krijg wat en is dat eerlijk. Of is dit gewoon een "vermoord je concurrentie" reclame, zeg maar het laagste van t laagste wat er bestaat. Mensen "lokken" met 1 product, die in feite, net op t randje van legaal zit, blij maken met een importeur die eigenlijk, verre van zo goedkoop is. Waardoor andere importeurs/dealers mogelijk minder presteren of erger. Ik vertrouw t gewoon NIET. Ik wil zeker wel zo'n box hebben. Dus ben vast ook schuldig aan whatever the negative consequence is. Maar, dit hele verhaal zit mij dwars. Je wilt gewoon meer weten...

    Ken toevallig 2 dealers die dit Cafferta verkopen, maar schat de kans klein dat ze deze verkopen, want producten die ik wil hebben ze nooit eigenlijk. Maar ik wacht netjes af...
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  5. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Herder je zit weer te diep in de space.

    Ik bedoel het absolut niet verkeerd maar als je zo nadenkt, hoe kom je dan ingodsnaam het dagelijkse leven door?

  6. Deze gebruiker waardeert Sirens voor het bericht:


  7. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Sticker verwijderaar en ook dat spul niet te veel inademen
    Ps. Op de doos staat 122 shots i.p.v. 127 in de beschrijving

  8. #66
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Hoe zit het dan met die nee-nee brievenbussen, weet niet hoe ik die stomme sticker van mijn brievenbus moet krijgen namelijk, maar ben wel zeer benieuwd na de folder die ze eventueel willen gaan opsturen.

    Maar als boekhouder zijnde, wel weinig tot geen verstand hebben van hoe t qua financiën zit bij vuurwerk. Wil ik n.a.v. al die reacties wel eigenlijk een hele kosten/baten overzicht hebben.

    Zo van, wat krijgt de maker van dit product (en voor hoeveel koopt die zijn grondstoffen in), wat krijgen de transporteurs voor dit product, wat krijgt de importeur voor dit product, wat krijgt de winkel voor dit product, wat krijgt de koper/consument nou echt, wat krijgt de drukkerij voor het drukken van al die folders, wat krijgt de postbezorger voor t brengen van al die folders, wat krijgen eventuele extra tussenpersonen, de mensen die dit hebben bedacht en uitgewerkt en...Ik kan wel doorgaan, wie krijg wat en is dat eerlijk. Of is dit gewoon een "vermoord je concurrentie" reclame, zeg maar het laagste van t laagste wat er bestaat. Mensen "lokken" met 1 product, die in feite, net op t randje van legaal zit, blij maken met een importeur die eigenlijk, verre van zo goedkoop is. Waardoor andere importeurs/dealers mogelijk minder presteren of erger. Ik vertrouw t gewoon NIET. Ik wil zeker wel zo'n box hebben. Dus ben vast ook schuldig aan whatever the negative consequence is. Maar, dit hele verhaal zit mij dwars. Je wilt gewoon meer weten...

    Ken toevallig 2 dealers die dit Cafferta verkopen, maar schat de kans klein dat ze deze verkopen, want producten die ik wil hebben ze nooit eigenlijk. Maar ik wacht netjes af...
    Hoewel wat offtopic...

    In de rapportage van de keuringsdienst van waarde wordt een deel van je vragen beantwoord..

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze 3 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:


  10. #67
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackmoon Bekijk bericht
    Ik geloof er geen reet van dat deze 40 euro gaat kosten
    Op zich is dit voor mij ook moeilijk voor te stellen, cafferata kennende met hun forse prijzen. Aan de andere kant hebben we zo iets eerder meegemaakt met bijvoorbeeld de Showbox 1 van vuurwerk Mania, dat was echt een topper voor een actie prijs van €50,-!!!

    Voor het geld kan het moeilijk tegenvallen, ben benieuwd wat ze ervan zullen maken!

  11. #68
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Tsja wat zullen we ervan zeggen simpel gezegd t scheelt mij geen reet als ie zo presteert als op t filmpje heb je dikke mazzel met een goedkope bak verder zal t me een zorg zijn gewoon kopen en als je geld over heb en je neemt de gok dan neem je er 2 of 3 tegelijk heb je gelijk spektakel in de straat, voor de rest boeit t toch niet...

  12. #69
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Is deze al ergens te bestellen ??
    Knaap!

  13. #70
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Hopelijk gooit Bredavuurwerk dit bakkie erbij. en anders rij ik ff naar Arkel vanuit Gorinchem voor 2 van deze. Maar waarschijnlijk volledige Cafferata dealers. Dus Arkel it is.
    Even a broken clock is right twice a day.

  14. #71
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Inderdaad wat ik wel weet is dat deze box niet apart te bestellen is. Dus alleen volledige Cafferata dealers kunnen deze box leveren in beperkte oplage. Ben benieuwd, als we een datum krijgen wanneer de shop open gaat dan kunnen we er voor gaan zitten!

  15. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    dit is marketing technisch heel slim ( moet wel eerst zien dan geloven of deze box kan voor dit geld )vaak is het wel zo als iemand ergens iets koopt voor een goede prijs , koopt hij/zij meer omdat de prijs van het product waar ze voor gaan beter is dan ze verwacht hadden en de producten die ze dan er bij kopen zij duurder dan normaal .dus word daardoor uit eindelijk toch meer winst gemaakt . ( dit soort marketing gebeurd dagelijks in de supermarkt ) vaak zit achter z,n soort marketing een heel team . in de supermarkt wereld word op deze manier miljoenen verdiend

    we zien al wat het te weeg breng hier . marketing technisch erg slim

  16. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    maar als liefhebber hoop ik dat ze waar maken wat we zien , want voor dat geld koop ik hem toch om alleen al te zien of het kan

  17. #74
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
    Hopelijk gooit Bredavuurwerk dit bakkie erbij. en anders rij ik ff naar Arkel vanuit Gorinchem voor 2 van deze. Maar waarschijnlijk volledige Cafferata dealers. Dus Arkel it is.
    ik vermoed dat het max 1 pp is
    https://www.houtse-bazar.nl

  18. #75
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    ik vermoed dat het max 1 pp is
    Dat is ook simpel te omzeilen, Cafferata dealers zitten door heel Nederland, dus of bij twee verschillende winkels bestellen. Twee verschillende bestellingen bij 1 winkel kan ook nog. Eventueel verschillende tijden?

Pagina 5 van 75 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •