Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 44 van 75 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 646 t/m 660 van 1122

Discussie: WTF Box

  1. #646
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Nee hoor totaal niet vind het alleen knap dat je voor anderen denkt dat deze box gewoon goed is
    Dan had ik wel gezegd dat ik zeker weet dat men niet teleurgesteld zou zijn. Dan zou ik inderdaad voor andere 'denken'. Echter schreef ik duidelijk dat 'ik denk' en niet 'ik denk voor jullie'.
    Wanneer jij zegt tegen mij "ik denk dat jij gek bent" dan betekent dit toch dat dit jouw gedachten zijn en toch niet die van mij? Zo moet je mijn tekst ook interpreteren.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  3. #647
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dan had ik wel gezegd dat ik zeker weet dat men niet teleurgesteld zou zijn. Dan zou ik inderdaad voor andere 'denken'. Echter schreef ik duidelijk dat 'ik denk' en niet 'ik denk voor jullie'.
    Wanneer jij zegt tegen mij "ik denk dat jij gek bent" dan betekent dit toch dat dit jouw gedachten zijn en toch niet die van mij? Zo moet je mijn tekst ook interpreteren.
    Poeh, das een denkertje... moest het 3x lezen.

  4. #648
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Leuke vergelijking:

    Vuurwerktotaal biedt Der Hammer aan met 250% korting. Immers, van €40,- voor €16,-. Nu zullen alle critici gelijk zeggen, ik hoef daar verder niks extra bij te bestellen. Echter, het minimale bestelbedrag is €30,- en dus moet ik voor €14,- bijbestellen.

    Sterker nog, vorig jaar adverteerde Vuurwerktotaal per e-mail met producten tegen een kortingspercentage van 80%. Erg goede aanbiedingen, leuke en goedkope producten. Echter, je diende voor ik meen €15,- of €25,- aan andere producten bij te bestellen. Precies dezelfde werkwijze, maar daar hoor ik niemand over klagen! Sterker nog, zag destijds veel positieve reacties. Bestel even leuk product A of mooi product B mee en de aanbieding was binnen.

    De essentie van beide acties is precies hetzelfde, dus ben erg benieuwd waarom de actie van Cafferata slecht zou zijn en die van Vuurwerktotaal blijkbaar niet. Omdat je geen goed product kan vinden om mee te bestellen? Dat maakt de actie zelf niet slecht namelijk, maar bevestigt dat het aanbod niet bij je past en je verder moet zoeken. Nogmaals, je bent niet verplicht om de box inclusief voorwaarden aan te schaffen, dus snap echt niet waarom er zo'n issue van moet worden gemaakt.

    Tot slot stukje perceptie: de box kost gewoon €40,- en je dient voor €30,- bij te bestellen. Feit! Ik zie mensen suggereren dat de box €70,- kost, omdat je niks leuks kan vinden om mee te bestellen. Fabel!

  5. #649
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Leuke vergelijking:

    Vuurwerktotaal biedt Der Hammer aan met 250% korting. Immers, van €40,- voor €16,-. Nu zullen alle critici gelijk zeggen, ik hoef daar verder niks extra bij te bestellen. Echter, het minimale bestelbedrag is €30,- en dus moet ik voor €14,- bijbestellen.

    Sterker nog, vorig jaar adverteerde Vuurwerktotaal per e-mail met producten tegen een kortingspercentage van 80%. Erg goede aanbiedingen, leuke en goedkope producten. Echter, je diende voor ik meen €15,- of €25,- aan andere producten bij te bestellen. Precies dezelfde werkwijze, maar daar hoor ik niemand over klagen! Sterker nog, zag destijds veel positieve reacties. Bestel even leuk product A of mooi product B mee en de aanbieding was binnen.

    De essentie van beide acties is precies hetzelfde, dus ben erg benieuwd waarom de actie van Cafferata slecht zou zijn en die van Vuurwerktotaal blijkbaar niet. Omdat je geen goed product kan vinden om mee te bestellen? Dat maakt de actie zelf niet slecht namelijk, maar bevestigt dat het aanbod niet bij je past en je verder moet zoeken. Nogmaals, je bent niet verplicht om de box inclusief voorwaarden aan te schaffen, dus snap echt niet waarom er zo'n issue van moet worden gemaakt.

    Tot slot stukje perceptie: de box kost gewoon €40,- en je dient voor €30,- bij te bestellen. Feit! Ik zie mensen suggereren dat de box €70,- kost, omdat je niks leuks kan vinden om mee te bestellen. Fabel!
    Het punt is dat er bij Vuurwerktotaal veel interessantere producten zijn als bij Cafferata, dus dan kom je ook makkelijker aan zo'n bedrag. Mijn persoonlijke mening is dat veel producten bij Cafferata overprised zijn, ondanks dat ik elk jaar wel een paar producten koop.

  6. #650
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Ik heb vanuit Cafferata begrepen dat de versie van de demo al vanuit productie was en geen sample, ik denk dat ik de gok toch ga wagen

  7. #651
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Ik heb vanuit Cafferata begrepen dat de versie van de demo al vanuit productie was en geen sample, ik denk dat ik de gok toch ga wagen
    En nu gaat iedereen dat ding zekers wel bestellen. Nu moet je ook een man zijn en niet gaan bestellen.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  8. Deze 6 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  9. #652
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Het punt is dat er bij Vuurwerktotaal veel interessantere producten zijn als bij Cafferata, dus dan kom je ook makkelijker aan zo'n bedrag. Mijn persoonlijke mening is dat veel producten bij Cafferata overprised zijn, ondanks dat ik elk jaar wel een paar producten koop.
    Dat maakt de actie niet slecht, want de spelregels zijn in essentie hetzelfde. Ik zou in dat geval concluderen dat de actie niet bij me past en verder zoeken, in plaats van m'n frustratie over Cafferata en de actie an sich uiten op een forum. Dat laatste is naar mijn idee niet terecht namelijk.

  10. #653
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Leuke vergelijking:

    Vuurwerktotaal biedt Der Hammer aan met 250% korting.
    Echt??? Dat betekent dan.. dan.. dat ik er nog geld bij krijg?

  11. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  12. #654
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    En nu gaat iedereen dat ding zekers wel bestellen. Nu moet je ook een man zijn en niet gaan bestellen.
    vind ik ook, nu moet je bij je standpunt blijven

  13. #655
    VWC-Lid Tom2396's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2014
    Locatie
    Ergens, Nederland
    Berichten
    182
    Thanks
    69
    86 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Marketingtrechnisch heeft Caffarata een hele goede zet gedaan, maar webtechnisch was het een drama.

    Nog niet eens zozeer dat de site even overbelast raakte, maar wel dat het lastig was om hem te bestellen.
    Op de voorpagina staat deze standaard op uitverkocht (ook tussen 19 en 22). Hierdoor krijg je natuurlijk dat mensen denken dat die WTF-box slechts een lokkertje is..(door te klikken op vuurwerktoppers is de box wel te bestellen, maar ja als je dat niet weet...)
    Ik snap daardoor ook dat zowel hier, als op social media er veel teleurgestelde/boze reacties zijn.

    Ik heb de folder nog niet in de bus gehad, vandaar ook dat ik zelf weinig problemen heb ondervonden om deze te bestellen (had hier al gelezen dat je verder moest klikken, enige probleem was dat de site zaterdag een paar keer plat lag en de bevestiging op zondag pas per mail binnen kwam).

    Nu nog een paar weken wachten om te zien of hetgeen er op film goed uitziet ook zo in de straat overkomt.
    En prijstechnisch dan? hahaha

  14. #656
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Zou wel vet zijn als dit productie is. Maar ik zie het 1 en ander van de crackling boeketten naar beneden vallen. Het zal toch niet? (Stook modus off)


  15. #657
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    En nu gaat iedereen dat ding zekers wel bestellen. Nu moet je ook een man zijn en niet gaan bestellen.
    Ik ben en blijf een man...

  16. #658
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Ik heb vanuit Cafferata begrepen dat de versie van de demo al vanuit productie was en geen sample, ik denk dat ik de gok toch ga wagen
    Mozes kriebel! Als dat inderdaad productie is, dan ben ik blij dat we geen rieten daken bij ons in de buurt hebben. Ik zet mijn Evo 2015-helm weer op!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    En nu gaat iedereen dat ding zekers wel bestellen. Nu moet je ook een man zijn en niet gaan bestellen.
    Niemand moet iets. Iedereen is vrij om op basis van nieuwe informatie hun mening te herzien en toch tot bestellen over te gaan. Toegegeven, het is slappe hap natuurlijk, maar we kunnen niet allemaal bikkels zijn. Had ik al gemeld dat ik deze heb besteld inmiddels?
    Well, that depends...

  17. #659
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Hmpf, wij gaan het echt niet met het elkaar eens raken, en dat hoeft gelukkig ook niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Leuke vergelijking:

    Vuurwerktotaal biedt Der Hammer aan met 250% korting. Immers, van €40,- voor €16,-. Nu zullen alle critici gelijk zeggen, ik hoef daar verder niks extra bij te bestellen. Echter, het minimale bestelbedrag is €30,- en dus moet ik voor €14,- bijbestellen.
    Ik heb mijn Der Hammers gewoon los kunnen kopen zonder minimaal bestelbedrag. Daarnaast is een minimaal bestelbedrag van 25,- of 30,- vrij breed geaccepteerd. Het is niet heel lucratief voor een dealer orders van 5,- te verwerken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Sterker nog, vorig jaar adverteerde Vuurwerktotaal per e-mail met producten tegen een kortingspercentage van 80%. Erg goede aanbiedingen, leuke en goedkope producten. Echter, je diende voor ik meen €15,- of €25,- aan andere producten bij te bestellen. Precies dezelfde werkwijze, maar daar hoor ik niemand over klagen! Sterker nog, zag destijds veel positieve reacties. Bestel even leuk product A of mooi product B mee en de aanbieding was binnen.

    De essentie van beide acties is precies hetzelfde, dus ben erg benieuwd waarom de actie van Cafferata slecht zou zijn en die van Vuurwerktotaal blijkbaar niet. Omdat je geen goed product kan vinden om mee te bestellen? Dat maakt de actie zelf niet slecht namelijk, maar bevestigt dat het aanbod niet bij je past en je verder moet zoeken. Nogmaals, je bent niet verplicht om de box inclusief voorwaarden aan te schaffen, dus snap echt niet waarom er zo'n issue van moet worden gemaakt.
    Ja, is inderdaad precies hetzelfde. Huh, zijn we het nu toch eens? In mijn beleving is de prijs-kwaliteit verhouding bij vuurwerktotaal (niet voor niets verkozen tot importeur van 2017) vele malen beter en is het veel makkelijker om wat leuks uit te zoeken, dat ik sowieso wel gekocht zou hebben los van welke actie dan ook.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Tot slot stukje perceptie: de box kost gewoon €40,- en je dient voor €30,- bij te bestellen. Feit! Ik zie mensen suggereren dat de box €70,- kost, omdat je niks leuks kan vinden om mee te bestellen. Fabel!
    Precies dit is nou het verschil tussen JOUW feiten en MIJN prijsperceptie.

  18. #660
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    En nu gaat iedereen dat ding zekers wel bestellen. Nu moet je ook een man zijn en niet gaan bestellen.
    Ik moet niets, als het daadwerkelijk productie is, is het voor vier tientjes prima.
    Ik heb hier gewoon lang over getwijfeld, mag dat niet?

  19. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


Pagina 44 van 75 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •