Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mensen hebben totaal geen id hoe groot cafferata is. Cafferata is een grote speler op de markt maar richt zich niet op freaks.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      #47
      Als deze echt zo op de markt komt is het echt een top box.

      Comment


        #48
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Cafferata_3470_WTF-Box_Vuurwerktoppers_2018.gif
Vertoningen:1
Grootte:85,9 KB
ID:	1566790 dit is hem dan.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
          [ATTACH=CONFIG]38900[/ATTACH] dit is hem dan.
          WTF! Ziet er netjes uit!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
            [ATTACH=CONFIG]38900[/ATTACH] dit is hem dan.
            Sexy doosje! Die zal wel goed gaan verkopen, mooi label!
            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

            Comment


              #51
              Zeker niet verkeerd!

              Comment


                #52
                Gisteren me een cafferata dealer gesproken en wil even mijn woorden terug nemen.
                Dit is een actie artikel voor consumenten waar cafferata zelf 0 marge op pakt.
                Maar de winkelier houd er zeker aan over. Dus vandaar dat ik me woorden terug neem.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                  Gisteren me een cafferata dealer gesproken en wil even mijn woorden terug nemen.
                  Dit is een actie artikel voor consumenten waar cafferata zelf 0 marge op pakt.
                  Maar de winkelier houd er zeker aan over. Dus vandaar dat ik me woorden terug neem.
                  Dat is nog eens netjes
                  Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                  Comment


                    #54
                    Nog steeds 40 euro? kan me niet voorstellen waren zeker wel sample zo te zien
                    vindt deze echt wel super over komen hoor

                    Comment


                      #55
                      Iemand al enig idee wanneer de verkoop van deze topper begint?

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                        Gisteren me een cafferata dealer gesproken en wil even mijn woorden terug nemen.
                        Dit is een actie artikel voor consumenten waar cafferata zelf 0 marge op pakt.
                        Maar de winkelier houd er zeker aan over. Dus vandaar dat ik me woorden terug neem.
                        Vraag me dan af waar de winkelier geld op pakt? Door hem duurder te maken dan 40 euro waarschijnlijk?

                        Comment


                          #57
                          Ik denk dat mensen in de slaapzak bij de webshop voor de deur liggen voor deze box

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                            Vraag me dan af waar de winkelier geld op pakt? Door hem duurder te maken dan 40 euro waarschijnlijk?
                            Nee de inkoopprijs van dit product zal lager moeten liggen dan die €40,- pas dan kan de wederverkoper er winst op maken. Eigenlijk zegt Cafferata hiermee dat ze hem vanuit China laten komen en direct doorschuiven naar de wederverkoper zonder daar financieel tussen te zitten. Maar goed, of dat daadwerkelijk ook zo is dat weet natuurlijk niemand alleen de mannen van Cafferata zelf.

                            Comment


                              #59
                              Ik zie dit graag slagen voor deze prijs, maar inmiddels ben ik ook wel bekend met wat Cafferata laat zien op haar eigen demo en hoe uiteindelijke productie eruit ziet. Van metersbrede palmen op de demo naar zielige plofjes in de straat.

                              Ik hoop van harte dat ik geen gelijk heb.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                                wat ik begrepen heb is dat Cafferata dit jaar 8 miljoen folders gaat verspreiden met deze actie op de voorpagina. Het is de bedoeling dat met deze actie de klant andere winkels links laat liggen en zij wel een aantal kilometer omrijden om naar een cafferata verkooppunt te rijden.

                                Wat ik uit betrouwbare bron heb gehoord dat er inderdaad samples geschoten zijn van (een aantal) nieuwe producten.
                                Nederland kent ongeveer 8 miljoen huishoudens, cafferata is zeer ondernemend bezig als zij dus daadwerkelijk bij letterlijk iedereen in Nederland een folder in de bus gaan laten vallen.
                                Sterk staaltje bedrijfskunde.

                                Comment

                                Working...
                                X