Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Yeah sure. Tenzij het is bij min besteding van xxx euro. Anders heb ik er een hard hoofd in dat je dit voor 40e in de straat krijgt.

    Comment


      #17
      Hoe kan het dat ik deze berichtgeving omtrent de WTF, wel in laatste reactie zie maar niet in het overzicht van de topics m.b.t cafferata?

      Comment


        #18
        Zo hebben we vaker acties gezien bij deze importeur die waar men als particulier gezien werd bedrogen. Tijdens de demonstratie was dit echt een box die geïmporteerd moet worden met kooiconstructie. Maar dan loopt de prijs alweer snel op. De effecten liegen er niet om; mededelingen zoals wij verkopen dit product zonder marge wel. Voor die 40 euro kan het niet tegenvallen voor een doorsnee papa die met een grote doos aan wilt zetten net na de jaarwisseling maar verwacht echt geen effecten zoals dat deze gisteren is neergezet. Soms moet je gewoon realistisch zijn en weten wanneer iets onhaalbaar is, klaar.

        Comment


          #19
          40 euro??

          Comment


            #20
            Deze bak heet niet voor niets WTF hè

            Comment


              #21
              Deze box wil ik zeker bekijken op een winkeliersdemo. Mocht hij 1/3 minder presteren als op de demo van Cafferata, dan is hij die 40 euro zeker waard.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Het moet eens klaar zijn met al die boxen die veel mooier worden aangeprezen dan ze daadwerkelijk zijn. Ik heb daar maar één woord voor en dat is oplichting.
                Het lijkt me daarom goed om wanneer hier een productieversie van geschoten wordt, deze te filmen en te tonen tijdens de verkoop. Ook zou het winkeliers sieren als de ze klanten waarschuwen dat het allemaal wel veel minder spectaculair over kan komen in werkelijkheid.
                There is no such thing as enough fireworks.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                  Het moet eens klaar zijn met al die boxen die veel mooier worden aangeprezen dan ze daadwerkelijk zijn. Ik heb daar maar één woord voor en dat is oplichting.
                  Het lijkt me daarom goed om wanneer hier een productieversie van geschoten wordt, deze te filmen en te tonen tijdens de verkoop. Ook zou het winkeliers sieren als de ze klanten waarschuwen dat het allemaal wel veel minder spectaculair over kan komen in werkelijkheid.
                  Hoe iets overkomt is voor iedereen verschillend. Sowieso is vuurwerk een stuk spectaculairder als je er onder staat i.p.v. op 70m afstand.
                  Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                  Comment


                    #24
                    Hoe dan ook, of de cakes even goed presteren als op de video of niet. Een 2 kilo box voor 40 kan zeker niet slecht zijn. Kan ook eventueel geschoten worden in de vooravond.

                    Een tientje per 500 gram cake kan niet mis gaan toch

                    Comment


                      #25
                      Maar wie word er bedrogen, de winkelier of een consument die nooit of amper op een winkeliersdemo komt.

                      Dat wij alles op voorhand zien wil niet zeggen dat de consument bedrogen word, zeker op beeld komt iets minder groot over als in het echt.

                      Comment


                        #26
                        Voor 10 euro per 500 grammer is het een prima buurtassortiment, voor die 40 euro staat deze gewoon in meervoud voor de deur.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Zeker het proberen waard zou ik zeggen. 4 x 25 Schots blokkies voor 40 euro lijkt mij een mooie actie . Het lijkt inderdaad te mooi om waard te zijn maar wel het proberen waard zou ik zeggen. Als cake 1 niets is gewoon 2,3 en 4 gelijktijdig afsteken. maar wie weet worden we aangenaam verrast.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                            Zeker het proberen waard zou ik zeggen. 4 x 25 Schots blokkies voor 40 euro lijkt mij een mooie actie . Het lijkt inderdaad te mooi om waard te zijn maar wel het proberen waard zou ik zeggen. Als cake 1 niets is gewoon 2,3 en 4 gelijktijdig afsteken. maar wie weet worden we aangenaam verrast.
                            Het is een compound.

                            Comment


                              #29
                              Ik ga het wel zien. Misschien wel, misschien niet. Ik wacht het rustig af.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                #30
                                Het zal wel de inkoopprijs voor dealers zijn en dan nog is die retescherp. Dit ga je echt niet voor 40 euro in de winkel zien. Anders zet ik het schuurtje ook vol.
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X