Winkelbanner - Knalkeet.nl
Pagina 43 van 52 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 631 t/m 645 van 768
    VWC-Lid
    Thanks
    80
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
    Je zal er net zo veel plezier van hebben als van die andere 100den euro’s die je aan andere cake’s uitgeeft. Op 1 januari is het toch allemaal een herinnering
    Ze bestaan blijkbaar nog... mensen die volledig random, misschien zelfs wel geblinddoekt, wat artikelen bij elkaar klikken en bestellen vanuit de overtuiging dat de herinnering achteraf altijd hetzelfde is

2. The Following User Says Thank You to bonzo26 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Als ik deze box wil kopen, MOET ik er voor 30 euro aan andere artikelen bij kopen... Voorwaardelijke verplichting, snapte?

WTF, reageer ik alweer... foei
    Duidelijk zat ja! But it's just part of the deal. Take it or leave it. Niemand die jou of iemand anders verplicht de box onder deze voorwaarden te moeten kopen.

VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Thanks
    131
    Inmiddels nog maar 2 per webshop? WTF. das wel heel weinig

VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Thanks
    414
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ze bestaan blijkbaar nog... mensen die volledig random, misschien zelfs wel geblinddoekt, wat artikelen bij elkaar klikken en bestellen vanuit de overtuiging dat de herinnering achteraf altijd hetzelfde is

Ja man Steve Wonder onder de Pyro’s
    Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

VWC-Lid
    Thanks
    80
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Duidelijk zat ja! But it's just part of the deal. Take it or leave it. Niemand die jou of iemand anders verplicht de box onder deze voorwaarden te moeten kopen.
    Gelukkig niet nee, dat moest er nog eens bij komen.

VWC-Lid
    Thanks
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
    Inmiddels nog maar 2 per webshop? WTF. das wel heel weinig
    Hoe kom je aan die informatie?
    Zojuist gezwicht en 2 exemplaren besteld.
    Kon er daarna gewoon nog een bestellen?!

Overigens staat deze box al drie kwartier, en nu nog steeds, vrij op de beide sites in Nieuwegein...

Zit nu wel met 4 stuks Mysterious...
    Nog geen idee wat ik daarmee ga doen.

VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Thanks
    131
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Hoe kom je aan die informatie?
    Zojuist gezwicht en 2 exemplaren besteld.
    Kon er daarna gewoon nog een bestellen?!

Overigens staat deze box al drie kwartier, en nu nog steeds, vrij op de beide sites in Nieuwegein...

Zit nu wel met 4 stuks Mysterious...
    Nog geen idee wat ik daarmee ga doen.
    Stond op de facebook van vuurwerktoppers-diemen

VWC-Lid
    Thanks
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Ik zit nu al een dag filmpjes te kijken van die mysterious die ik 2x heb genomen om door het poortje te gaan... ondertussen denk ik ook WTF?!! Maarja, wel in the pocket
    De mysterious is een topcake. Aanrader om hem toe te voegen mocht je de box bestellen. Vorige jaar in de straat gehad.

Maar over de box, Er is enorme belangstelling voor en iedereen praat erover. Ik zie zelfs bekende youtubers hem aanbieden. Cafferata heeft flink uitgepakt ermee. Dat is hun goed recht toch? Ik durf te wedden dat het een succes is. En dat men op een forum als deze er kritisch naar kijkt is opzich logisch. Hier wordt immers altijd gezocht naar het beste. Bovendien zijn we denk ik ook wel verwend met alle freak acties en dergelijke. Je wordt bijna behandeld als een prins bij sommige importeurs en winkels. Een besteding van minimaal 30 is dan helemaal niet zo raar denk ik als je ziet wat er tegenover staat in dit geval. Tevens 2 singleshots erbij... Mij hoor je niet klagen. Web technisch had het misschien anders gekund zoals eerder is genoemd hier. Maar welk bedrijf draait foutloos?

VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Thanks
    479
    Deze + nog voor €30 minimaal (werd €40,-). Krijg je er nog 2 single shots bij en nog een of andere cake omdat je voor meer dan X-bedrag besteld. Bestel je in blinde paniek de flying four :')
    Maar goed, ik heb er dus ook 1 en ben wel benieuwd!
    Youtube: Fuse & Cues

VWC-Lid
    Thanks
    892
    Thanked 1.441 Times in 737 Posts
    Hoeveel kost een beetje reclame maken? Zelfs een kleine advertentie in een lokale krant kan een bedrijf nog een paar honderd euro kosten. Wat als Cafferata precies dit wilde bereiken, dat er enorm veel over gesproken wordt (negatief/positief) en stel dat ze niet zomaar een boxje in elkaar hebben geknutseld maar echt een kwalitatief mooi doosje hebben laten produceren en deze voor inkoopprijs (of iets daarboven) aanbieden. En wat, wanneer blijkt na alle negatieve reacties, dit doosje echt heel goed presteert? Dan krijgen ze na 1 januari wederom veel aandacht en dat wederom voor noppes. Dat zal zeker volgend jaar meegewogen worden bij de freaks.

In het kort. Ik denk dat iedereen die dit doosje heeft gekocht er geen spijt van zal krijgen.

12. The Following 2 Users Say Thank You to Grizmo Raizor For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Thanks
    599
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Hoeveel kost een beetje reclame maken? Zelfs een kleine advertentie in een lokale krant kan een bedrijf nog een paar honderd euro kosten. Wat als Cafferata precies dit wilde bereiken, dat er enorm veel over gesproken wordt (negatief/positief) en stel dat ze niet zomaar een boxje in elkaar hebben geknutseld maar echt een kwalitatief mooi doosje hebben laten produceren en deze voor inkoopprijs (of iets daarboven) aanbieden. En wat, wanneer blijkt na alle negatieve reacties, dit doosje echt heel goed presteert? Dan krijgen ze na 1 januari wederom veel aandacht en dat wederom voor noppes. Dat zal zeker volgend jaar meegewogen worden bij de freaks.

In het kort. Ik denk dat iedereen die dit doosje heeft gekocht er geen spijt van zal krijgen.
    Knap dat jij kan denken voor anderen

VWC-Lid
    Thanks
    892
    Thanked 1.441 Times in 737 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Knap dat jij kan denken voor anderen
    Hmm.. waarom deze reactie? Heb ik je beledigd of voel je je door mij aangevallen of wat?

VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Thanks
    1.463
    Thanked 1.597 Times in 920 Posts
    Ik denk dat het niet zo zeer gaat om of het een kwaliteitsdoosje is, dat weet je nooit van te voren.
    Er zijn zat andere voorbeelden te geven waarbij een onbekend product voor een knal prijs de markt in geslingerd wordt.
    Probleem zit hem in dit geval in de wijze waarop en de randvoorwaarden die er mee gemoeid zijn.
    En die voorwaarden zijn best vreemd te noemen. Feitelijk moet je minimaal €70,-- neerleggen om deze cake te mogen kopen, dan moet je ook nog binnen een bepaalde tijd van de dag doen en schets men ook de verbeelding dat er een beperkt aantal per dealer zijn.... men creeert een sfeertje die niet eerlijk is.
    Van €249,96 voor €39,95 ofzo stinkt gewoon.... ik heb nog nooit een connect cake of compound systeem bestaande uit 4 cakes voor die prijs gezien.... die prijs past meer bij een pallet cake.

16. The Following User Says Thank You to Pyroboy26 For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Thanks
    599
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Hmm.. waarom deze reactie? Heb ik je beledigd of voel je je door mij aangevallen of wat?
    Nee hoor totaal niet vind het alleen knap dat je voor anderen denkt dat deze box gewoon goed is

VWC-Lid
    Thanks
    1.041
    Thanked 1.605 Times in 876 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Nou kan het zijn dat ik wat heb gemist maar ik heb tot nu toe nog nooit bij een webshop gehad dat ik een minimum bedrag moet hebben met uitzondering van producten. Uitzondering geld meestal voor gratis vuurwerk en een minimum bestel bedrag is niks geks inderdaad.

Wat bij deze aktie naaiend is dat ze het op het oog goed product laag prijzen en vervolgens in een exclusieve shop flikkeren met troep waar je wat van moet uitzoeken. Als ze deze box niet exclusief hadden aangeboden maar gewoon verspreiden bij dealers dan had je denk ik niemand gehoord over die 30 euro extra.
    er staat toch echt ook wel mooi spul op de site. Je moet alleen maar even goed zoeken. Dus alleen maar troep staat er niet. Ik zelf moest nog wat spulletjes hebben. Ik zoek dan naar cakes die daarop lijken en die ik anders toch wel had gekocht. Daarnaast wil ik die nieuwe fontein van ze ook proberen. Beetje duur, maar nu heb ik een goede reden om hem aan te schaffen. Ik ga denk ik ook maar eens een poging doen.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

Pagina 43 van 52 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten