Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
    Word deze niet ergens op een demo de lucht in geschoten?
    Ik hoop (tegen beter weten in) morgen bij de demo in Moerkapelle.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
      Ik hoop (tegen beter weten in) morgen bij de demo in Moerkapelle.
      Dan zal ik je moeten teleurstellen want deze staat niet op de lijst voor morgen.

      Tevens denk ik niet dat iemand deze box zal gaan schieten want waarom zou je als winkelier een product gaan schieten waar niet amper wat aan verdient? Dan kan je beter een ander product laten zien waar je meer marge op hebt.

      Comment


        Waarom zouden ze zoveel geld en marketing stoppen in dit product? Om dezelfde reden waarom ze 'm zouden schieten: door deze box ga je je overige vuurwerk ook ( voor de volle mep ) bij Cafferata kopen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Waarom zouden ze zoveel geld en marketing stoppen in dit product? Om dezelfde reden waarom ze 'm zouden schieten: door deze box ga je je overige vuurwerk ook ( voor de volle mep ) bij Cafferata kopen.
          Ze wilden ook al niet met vuurwerkbieb samenwerken omtrent beeldmateriaal van deze box. Zit een luchtje aan.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            Ze wilden ook al niet met vuurwerkbieb samenwerken omtrent beeldmateriaal van deze box. Zit een luchtje aan.
            Ze werken sowieso niet samen met vuurwerkbieb, staan helemaal geen Cafferata producten op.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Waarom zouden ze zoveel geld en marketing stoppen in dit product? Om dezelfde reden waarom ze 'm zouden schieten: door deze box ga je je overige vuurwerk ook ( voor de volle mep ) bij Cafferata kopen.
              Exact. jij snapt het helemaal. Wanneer een goedkoop product heel goed presteert.. dan.. zal een heel duur toch minstens even goed of zelfs beter moeten presteren en dus kopen de mensen de duurdere producten ook. Zo denkt de gemiddelde consument dan.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                Dan zal ik je moeten teleurstellen want deze staat niet op de lijst voor morgen.

                Tevens denk ik niet dat iemand deze box zal gaan schieten want waarom zou je als winkelier een product gaan schieten waar niet amper wat aan verdient? Dan kan je beter een ander product laten zien waar je meer marge op hebt.
                Vandaag ook mijn 'tegen beter weten in' opmerking. ;)

                Maar blijkbaar weet jij meer over een schietlijst... wil je deze hier delen of kan ik deze elders bekijken?

                Thanks alvast!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
                  Ik had gezegd dat ik deze box zou overslaan. Gister met een college gesproken over deze box die een vwtoppersdealer heeft. Hij gaf echt aan dat deze box overeenkomt met het filmpje en dat het een topper is... één van deze dagen ga ik ‘m ook maar eens bestellen.
                  Toch niet van gekomen, heb gekozen voor the rave box die ik persoonlijk aantrekkelijker vind...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                    Ik hoop (tegen beter weten in) morgen bij de demo in Moerkapelle.
                    Ik heb hem wel zien staan daar en een cake in mijn handen gehad, wat een bakbeest van een vake en elke cake is met 489 gram gevuld. Tja, nogmaals : het kan bijna geen slechte box zijn voor dat geld.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Ik heb hem wel zien staan daar en een cake in mijn handen gehad, wat een bakbeest van een vake en elke cake is met 489 gram gevuld. Tja, nogmaals : het kan bijna geen slechte box zijn voor dat geld.
                      Misschien dan toch die box aanschaffen...

                      Torrr: weet jij toevallig of de Mysterious in het begin van de 'finale' zat bij de demo in Moerkapelle gisteren?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                        Torrr: weet jij toevallig of de Mysterious in het begin van de 'finale' zat bij de demo in Moerkapelle gisteren?
                        Meteen in het begin bedoel je ? Nee dat was niet de Mysterious, die heeft toch een andere uitwerking, wel hebben ze iets van elkaar weg, maar welke cake het in de finale was durf ik niet te zeggen.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Meteen in het begin bedoel je ? Nee dat was niet de Mysterious, die heeft toch een andere uitwerking, wel hebben ze iets van elkaar weg, maar welke cake het in de finale was durf ik niet te zeggen.
                          Ja, die meteen in het begin. De Mysterious zou eventueel de enige cake zijn, die ik erbij neem om aan 70 euro te komen, maar de soortgelijke cake aan het begin kon me niet echt overtuigen.

                          Comment


                            Vanavond Der Hammer aan het werk gezien. Wie zegt dat een 500-grammer voor 16 euro (in de chat hadden mensen het over nog lagere prijzen) geen miskoop kan zijn moet de films van Huisman maar terugkijken. Ik vind dat zijn 16 euro niet waard. Ik zou er nog geen tientje voor over hebben zelfs.

                            Misschien dat deze box wel dezelfde 'kwaliteit' heeft. Wél 500 gram, maar ook een enorme schijtbak! Ik ben benieuwd naar de straatfilmpjes, want dat hij goed verkocht is is denk ik wel een feit En als hij top blijkt te zijn: Geniet ervan mensen!

                            Comment


                              Mag weg, perongeluk verkeerde topic

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                                Ja, die meteen in het begin. De Mysterious zou eventueel de enige cake zijn, die ik erbij neem om aan 70 euro te komen, maar de soortgelijke cake aan het begin kon me niet echt overtuigen.
                                Ik vind de Mysterious op filmpjes beter overkomen dan die cake in de finale. Let wel dat dit echter een importeurs demo filmpje is en geen straatfilmpje. Dus of hij in het echt zo presteert durf ik niet te zeggen.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X