Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook ik ben in deze aanbieding getrapt... kon hem niet laten staan nu maar hopen dat ie goed presteert de 31e

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
      Waarom op een schraag of barkruk, valt het dan mooier naar beneden of lijkt het dan nog grootser
      Dan valt het nóg mooier naar beneden. Bij een fontein als de NEON LIGHT heb je dan nóg meer plezier van de gekleurde ballen. Anders liggen ze maar een beetje te smeulen op je stoepje...

      Comment


        Bewegende beelden...

        Well, that depends...

        Comment


          Hij ziet er best groot uit, ik neig ernaar om er nog 1 te bestellen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
            Waarom op een schraag of barkruk, valt het dan mooier naar beneden of lijkt het dan nog grootser
            Allebei en je kan dan zeggen dat ie wel 5 meter hoog was
            https://youtu.be/SxxMgCgu2do

            Comment


              Gaat het hier nog over de WTF box? Want die zou ik niet op een barkruk zetten.....
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                Nee sorry ging ergens anders over en is een erg vertraagde reactie van mij, ging ergens iets niet goed.

                On-topic net m'n winkelwagen gevuld en vanavond komt de WTF erbij
                https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
                  Nee sorry ging ergens anders over en is een erg vertraagde reactie van mij, ging ergens iets niet goed.

                  On-topic net m'n winkelwagen gevuld en vanavond komt de WTF erbij
                  Nice, het mooie is dat er straks een discussie van 100 pagina's geweest is over kwaliteit, wel/niet kopen, wat je er bij moet nemen etc. en toch iedereen een WTF box aangeschaft heeft :-D
                  Ik heb een kort lontje.......

                  Comment


                    Ach die 10.000 stuks zullen ze wel verkopen hoor.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door TheJunkAddict Bekijk bericht
                      Heb net deze box besteld samen met de black thunder cake 100. Het zal mij benieuwen
                      Ik net zo.
                      Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                        Ziet er wel mooi uit! Alleen lijkt het weinig te wegen als je het zo ziet. En geen kooi? Dan zal het wel niet hard knallen ;) ;) haha

                        Comment


                          Er staat 13KG op de doos.
                          12KG NW. inderdaad ongeveer 2kilo kruit.

                          Comment


                            Vandaag de dummy gezien, mooi boxje

                            Comment


                              Zoals verwacht is mijn idee dat ik genoeg vuurwerk had mislukt en is ook deze erbij gekomen. Ik had verder nog geen enkele pijl dus heb het Sky Razer 2 pijlen pakket erbij genomen samen met de Mysterious cake (samen net boven de €30,-). Ben erg benieuwd hoe deze in de straat gaat worden
                              https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                              Comment


                                Wil de box voor 40 eu best proberen maar ik heb werkelijk geen idee wat ik er voor 30 euro bij mort bestellen......

                                Comment

                                Working...
                                X