Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 42 van 75 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 616 t/m 630 van 1122

Discussie: WTF Box

  1. #616
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    ik kan het niet voor mezelf goed praten wat ik voor het geld moet halen om tot het minimum bestel bedrag te komen, zie er niks bijzitten.
    precies en bij twijfel niet doen zou ik zeggen..
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  2. #617
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    957
    Thanks
    1.625
    708 waarderingen in 371 posts
    Merk wel dat veel van de mensen die twijfelen en "commentaar" op deze actie hebben toch bang zijn om de deal van het jaar te missen en alsnog besluiten hem aan te schaffen.

    Als je een kleiner budget hebt snap ik dat 70 euro best veel geld is en dat je twijfelt.Maar dan moet je gewoon op safe gaan en hier niet aan beginnen !

    Persoonlijk begin ik die negativiteit en dat doomdenken in dit topic een beetje beu te worden (en ik kom hier toch echt voor mijn plezier).

    Je neemt de "gok" of je doet het niet, zo moeilijk is het toch niet ?

    Voor het 31-12 is er hier nog meer gepost als in de VWT prijsvraag als het zo door gaat
    I love Mines

  3. #618
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Merk wel dat veel van de mensen die twijfelen en "commentaar" op deze actie hebben toch bang zijn om de deal van het jaar te missen en alsnog besluiten hem aan te schaffen.

    Als je een kleiner budget hebt snap ik dat 70 euro best veel geld is en dat je twijfelt.Maar dan moet je gewoon op safe gaan en hier niet aan beginnen !

    Persoonlijk begin ik die negativiteit en dat doomdenken in dit topic een beetje beu te worden (en ik kom hier toch echt voor mijn plezier).

    Je neemt de "gok" of je doet het niet, zo moeilijk is het toch niet ?

    Voor het 31-12 is er hier nog meer gepost als in de VWT prijsvraag als het zo door gaat
    Ach lekker klagen met z,n allen is goed voor ons Nederlanders. Met de transbomber idem dito het 1e jaar (en nog steeds) Pas maar op dat deze door de hype en eventueel redelijke prestaties niet de cakebox van het jaar word lol Dan lach ik me echt kapot.

    Cafferata denk ik ook, want die verkopen hem voor min 100 volgend jaar met een label erbij (beste cakebox 2018)

  4. #619
    VWC-Lid Webber84's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Berichten
    456
    Thanks
    244
    268 waarderingen in 84 posts
    ik heb het gokje gewaagd, eerlijk gezegd nog nooit iets van cafferata besteld. ben benieuwd. wat het denk ik lastig maakt is dat veel mensen niet vab te viren goed op de hoogte waren van de randvoorwaarden bij de bestelling. we zullen zien en dan achteraf gewoon oordelen. en nog zullen dan de meningen verschillen.
    #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

  5. #620
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Lijkt wel of de paar mensen die ze besteld hebben er moeite mee hebben om zichzelf te overtuigen of ze het wel of niet hadden moeten doen. Lees nu wel heel erg overtrokken reacties van klagen en over het melden dat er geen kooi omheen zit. Is toch gewoon een feit en nuttig om te weten? Dat jij het dan het verder alsnog waard vind, moet je net zo goed zelf weten als de gene die het het niet waard vinden.

  6. #621
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    gok van €70 is me wat te veel gok!!

  7. #622
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Prima uitleg van de Cafferata maar helaas hebben sommige liefhebbers hun oordeel al klaar.

    Best bizar toch. Bedenk je als vuurwerkimporteur een leuke actie,2kg blok voor 40e. Leuk denk je dan. Maar nee bij veel liefhebbers kan je niets meer goed doen en word je nog net niet voor oplichter uitgemaakt.
    Waarom blijf ik eigenlijk reageren?
    Ik zie het namelijk niet als een 2kg blok voor 40 euro, maar een 2kg blok voor 70 euro. Ik moet er 0als ik deze box zou kopen) immers voor 30 euro aan meuk bij kopen, die ik anders NOOIT gekocht zou hebben.

    Aangeboden per 1 januari: brede schouder om op uit te huilen, voor degenen die de box hebben gekocht. ;)

  8. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  9. #623
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Waarom blijf ik eigenlijk reageren?
    Ik zie het namelijk niet als een 2kg blok voor 40 euro, maar een 2kg blok voor 70 euro. Ik moet er 0als ik deze box zou kopen) immers voor 30 euro aan meuk bij kopen, die ik anders NOOIT gekocht zou hebben.

    Aangeboden per 1 januari: brede schouder om op uit te huilen, voor degenen die de box hebben gekocht. ;)
    Je moet helemaal niks. Dat is nou juist waar het om gaat...

  10. Deze gebruiker waardeert firekwakkers voor het bericht:


  11. #624
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2015
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    98
    Thanks
    31
    35 waarderingen in 19 posts
    Tegenwoordig is in vrijwel elke webshop een minimale bestel bedrag exclusief de prijsmeppers of kraker of wat dan ook dus zie het probleem niet zo zitten??

  12. #625
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Wauw. Hot topic . WTF!!

    Reacties: 623
    Bekeken: 42.319
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  14. #626
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Je moet helemaal niks. Dat is nou juist waar het om gaat...
    Als ik deze box wil kopen, MOET ik er voor 30 euro aan andere artikelen bij kopen... Voorwaardelijke verplichting, snapte?


    WTF, reageer ik alweer... foei

  15. #627
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro046 Bekijk bericht
    Tegenwoordig is in vrijwel elke webshop een minimale bestel bedrag exclusief de prijsmeppers of kraker of wat dan ook dus zie het probleem niet zo zitten??
    Nou kan het zijn dat ik wat heb gemist maar ik heb tot nu toe nog nooit bij een webshop gehad dat ik een minimum bedrag moet hebben met uitzondering van producten. Uitzondering geld meestal voor gratis vuurwerk en een minimum bestel bedrag is niks geks inderdaad.

    Wat bij deze aktie naaiend is dat ze het op het oog goed product laag prijzen en vervolgens in een exclusieve shop flikkeren met troep waar je wat van moet uitzoeken. Als ze deze box niet exclusief hadden aangeboden maar gewoon verspreiden bij dealers dan had je denk ik niemand gehoord over die 30 euro extra.
    365 days a year pyromaniac

  16. #628
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.986 waarderingen in 986 posts
    Ik zit nu al een dag filmpjes te kijken van die mysterious die ik 2x heb genomen om door het poortje te gaan... ondertussen denk ik ook WTF?!! Maarja, wel in the pocket
    Well, that depends...

  17. #629
    VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Platteland
    Berichten
    709
    Thanks
    439
    688 waarderingen in 261 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    gok van €70 is me wat te veel gok!!
    Je zal er net zo veel plezier van hebben als van die andere 100den euro’s die je aan andere cake’s uitgeeft. Op 1 januari is het toch allemaal een herinnering
    Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

  18. #630
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
    Je zal er net zo veel plezier van hebben als van die andere 100den euro’s die je aan andere cake’s uitgeeft. Op 1 januari is het toch allemaal een herinnering
    Aparte gedachten gang , bij mij is het toch meer van het is maar een keer per jaar dus wil alleen de beste en mooiste producten..

Pagina 42 van 75 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •