Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 71 van 75 EersteEerste ... 21616970717273 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.051 t/m 1.065 van 1122

Discussie: WTF Box

  1. #1051
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Berichten
    704
    Thanks
    587
    578 waarderingen in 212 posts
    mijn buurman had deze, als je hem voor 40 euro erbij kan kopen is het een prima ding.
    cake 1 en 2 zijn niet heel leuk maar vooral 3 en ook 4 zijn gewoon goed.
    als je er toch al besteld is het voor 40 euro prima te doen.

  2. #1052
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Misschien wel het interessantste product van het jaar. Als eerst de verbazing dat er een compoundbox met 2 kilo kruit te koop zal zijn voor €40,-. Daarna de productvideo die toch wel een erg goede box laat zien. De manier van bestellen (een wekker zetten om 19.00 's avonds zodat je op tijd bent, net zoals bij grote festivals etc.) Toen kwam het nieuws dat deze zonder kooi geïmporteerd wordt, waardoor iedereen dacht dat het niks zal zijn. En uiteindelijk de discussie tussen iedereen die hem wel had besteld, en positief bleef omdat ie maar €40,- kost en de tegenpartij die bestond uit iedereen die hem niet had besteld en lekker negatief bleef.

    Ik heb zelf lekker meegedaan met de hype en de box besteld. Ik had er helemaal niks van verwacht, zeker niet na het verhaal met die kooi. Uiteindelijk vlak na 00.00 geschoten en ik was positief verrast. De eerste twee cakes stellen niet zo veel voor, zeker niet qua effectgrootte. Maar de laatste 2 cakes zijn toch echt wel goed, het fonkelende groen in de 3e cake is me zeker bijgebleven. Mocht ie dit jaar weer voorbijkomen voor dezelfde prijs dan bestel ik er zeker een. Lekker veel voor weinig, ik ben er toch wel gevoelig voor.

  3. Deze 5 gebruikers waarderen Sunseeker voor het bericht:


  4. #1053
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    misschien een domme opmerking. Maar wat is dat toch met het idee dat iets voor 40 euro wel mooi is.
    Ben ik de enige die iets mooi vind onafhankelijk van de prijs en vervolgens besluit om het aan te schaffen. Ik ben gestopt met dit soort aanschaffen omdat ik met oud en nieuw zeker wil weten wat ik in de straat heb en dat beaseer ik op wat ik mooi vind.
    Ik vind dit echt verlakkerij en het bewust creëren van een hype. Ik pas er voor...

    greetzzzz
    Eer was was was, was was is!

  5. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  6. #1054
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    misschien een domme opmerking. Maar wat is dat toch met het idee dat iets voor 40 euro wel mooi is.
    Ben ik de enige die iets mooi vind onafhankelijk van de prijs en vervolgens besluit om het aan te schaffen. Ik ben gestopt met dit soort aanschaffen omdat ik met oud en nieuw zeker wil weten wat ik in de straat heb en dat beaseer ik op wat ik mooi vind.
    Ik vind dit echt verlakkerij en het bewust creëren van een hype. Ik pas er voor...

    greetzzzz
    Als ik een box van 149,- koop, verwacht ik dat die perfect presteert. Als ik dezelfde box koop voor 49,- verwacht ik geen perfectie.
    Oftewel, als ik voor deze box de volle mep had moeten betalen dan waren er betere alternatieven als je dan toch zoveel geld uitgeeft.
    Als je via aliexpress iets besteld dan verwacht je toch ook niet dezelfde kwaliteit als wanneer je Europese productie van iets koopt?
    Youtube: Fuse & Cues

  7. #1055
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Mijn zwager had hem gekocht. Ik verwachtte ook helemaal niks, maar moet zeggen dat ik wel genoten heb van de box. Cake 1 en 2 zijn wel opwarmertjes, cake 3 en 4 zijn super! Tempo zit er ook goed in waardoor dit toch een prima box is. Laten we zeggen dat je er netto zo'n 50 euro voor betaalt, dan is dit een goede prijs voor een leuke box.

  8. #1056
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Neej als je een 2KG box koopt verwacht je perfectie en groots spul.
    Dit lijkt op 1KG..

  9. #1057
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2018
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Vond 't een superbox voor het geld en heb ervan genoten. Hij was mij het geld dubbel dwars waard!

  10. Deze gebruiker waardeert Knalboer voor het bericht:


  11. #1058
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
    Als ik een box van 149,- koop, verwacht ik dat die perfect presteert. Als ik dezelfde box koop voor 49,- verwacht ik geen perfectie.
    Oftewel, als ik voor deze box de volle mep had moeten betalen dan waren er betere alternatieven als je dan toch zoveel geld uitgeeft.
    Als je via aliexpress iets besteld dan verwacht je toch ook niet dezelfde kwaliteit als wanneer je Europese productie van iets koopt?
    Daarom koop ik deze dus ook niet. .ik verwacht geen perfectie en dat wil ik wel. Mijn punt is niet dat je voor 40 euro geen.perfectie hoeft te verwachten maar dat het blijkbaar ok is om minder te verwachten omdat hey goedkoop is.
    Maar ontopic maar weer.

    Greetzz
    Eer was was was, was was is!

  12. #1059
    VWC-Lid Tom2396's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2014
    Locatie
    Ergens, Nederland
    Berichten
    182
    Thanks
    69
    86 waarderingen in 38 posts
    Ik heb hem ook gehad. De lanceer schoten waren lekker hard. Conclusie: voor 40 euro + die 30 euro aan bijv. Black thunder + gratis artikelen. Prima boxje!
    Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

  13. #1060
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2017
    Berichten
    61
    Thanks
    2
    19 waarderingen in 14 posts
    Laatst gewijzigd door midnight passion; 1 januari 2019 om 22:50

  14. #1061
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2017
    Berichten
    61
    Thanks
    2
    19 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Haha wat een flut box net zoals de rest wat cafferata produceerd zag deze bij iemand om te janken. Typish cafferata net filmpjes en in de werkelijkheid plofjes
    iets tegen cafferata ?
    Deze box is heel goed te doen voor dat geld, noem maar eens een betere voor 40 euro !
    De crystal line en de show time line zijn echt wel goed
    en ja er worden op demo's wel eens samples geschoten, waar ik ook geen voorstander van ben
    Maar absoluut geen flut box

  15. Deze 3 gebruikers waarderen midnight passion voor het bericht:


  16. #1062
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Nogmaals, ik vond het allemaal nog wel mee vallen. Na alle spookverhalen hield ik toch in het achterhoofd dat het niets zou zijn. Dus kon het alleen maar mee vallen en dat was ook zo, de box presteerde zelfs beter dan ik had durven dromen en ik zou hem volgend jaar voor de 40 euro er zo weer bij kopen.
    Tenslotte : er zijn losse 400 gram plus cakes van rond de 40 euro die veel minder uit de voeten komen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  17. #1063
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2017
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    228
    Thanks
    244
    691 waarderingen in 148 posts
    Ik vond hem prima te doen voor die 40 euro. Geen spijt van deze gekocht te hebben. Zoals door andere al is gezegd stelde de eerste 2 cakes weinig voor, de andere 2 waren best prima. 4e cake stopte op de helft dus moest het reservelontje even geraadpleegd worden

  18. #1064
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    57
    Thanks
    20
    15 waarderingen in 9 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Nogmaals, ik vond het allemaal nog wel mee vallen. Na alle spookverhalen hield ik toch in het achterhoofd dat het niets zou zijn. Dus kon het alleen maar mee vallen en dat was ook zo, de box presteerde zelfs beter dan ik had durven dromen en ik zou hem volgend jaar voor de 40 euro er zo weer bij kopen.
    Tenslotte : er zijn losse 400 gram plus cakes van rond de 40 euro die veel minder uit de voeten komen
    Hier ben ik het 100% mee eens! Verwachtingen waren bij mij ook niet al te hoog en voor dat geld ga je echt niet een zelfde soort box vinden.

    Ben helemaal geen fan van Cafferata (Strong Celebration als dieptepunt), maar dit hebben ze toch wel heel handig aangepakt. Iedereen heeft het er over dus dat doel is al bereikt. Noem mij één forum lid die de WTF Box nu niet kent en dus tegelijkertijd niet van Cafferata heeft gehoord. Tel daarbij op dat de effecten voor €40 echt prima zijn. Of de box nou 1, 2 of 80 kilo weegt, maakt mij niet uit. Voor het geld dat je betaald heb je echt wel een leuke box, zeker als doorsnee consument die niet zo kritisch is en gewoon lukraak zijn vuurwerk besteld. Cafferata heeft er op deze manier een hoop tevreden klanten bij denk ik zo.

  19. #1065
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 januari 2018
    Berichten
    23
    Thanks
    12
    16 waarderingen in 9 posts
    Het is gewoon een mooie box, het ontbreekt hem aan de burst.

Pagina 71 van 75 EersteEerste ... 21616970717273 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •