Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Three Stage Trouble

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heb deze net op een demo gezien. De fluiten zijn niet helemaal perfect maar toch heb je voor 20 euro een hele leuke fluitcake. De salvo's zijn wel in het perfecte tempo. Leuke cake!

    Comment


      #17
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
        Mooi geluid hoor! Door de ruimte tussen de schoten hoor je nog mooi een beetje de echo. Ik blijf dit echt een topper vinden.

        Comment


          #19
          Vind hem ook nu weer erg goed over komen, echt een leuke en fijne fluitcake.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              iemand die m heeft gehad afgelopen jaar ?
              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                iemand die m heeft gehad afgelopen jaar ?
                Hier stond die wel in de straat volgens m'n lijst van verleden jaar. Echter kan ik mij deze niet meer voor de geest halen...
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #23
                  Ja, ik heb hem ook gehad.
                  Hij schiet keurig in strakke salvo's. Fluit lekker door, maar steek hem wel af op een rustig moment; niet om 00:15 uur ofzo. Twintig euro vind ik net wat teveel, maar als je hem voor 15 euro kan vinden, zou ik hem aanraden.
                  Mijn film komt later wel.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #24
                    Heb voor een jaar of 2 geleden de Toschpyro omlabeling gehad. Topdingen hoor.
                    Strakke salvo's, goede 3-trapsfluit, aardig volume.
                    Prijs had wat lager gemogen (wanneer niet), maar niettemin goed te doen.

                    O.a. gebruikt destijds in mijn 'finale' van mijn consu-showtje, dat gaf wel een lekker Spaans tintje moet ik zeggen! Lucht volpompen met gekleurde chaos en lekkere fluit steppers/salvo's er doorheen

                    Comment


                      #25
                      En hierbij dan ook mijn film!

                      Wat mij vooral opviel aan deze cake, was dat de salvo's zo super strak getimed zijn. Ze krijsen precies tegelijk hun fluittonen, zelfs in de derde trap nog. Ook het finalesalvo voegt echt wat toe.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                        En hierbij dan ook mijn film!

                        Wat mij vooral opviel aan deze cake, was dat de salvo's zo super strak getimed zijn. Ze krijsen precies tegelijk hun fluittonen, zelfs in de derde trap nog. Ook het finalesalvo voegt echt wat toe.
                        Komt op jouw film beter over dan op het sample/demo filmpje. Echt een heerlijke cake! Jammer dat er geen omlabeling is van Lesli zelf, dat is toch wat breder te verkrijgen dan RedWire.

                        Comment


                          #27
                          Geweldige cakes zijn dit, heerlijke fluiters!

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                            Geweldige cakes zijn dit, heerlijke fluiters!
                            Helemaal mee eens, nu rest alleen nog de vraag welke winkelier ze vandaag de dag nog in zijn assortiment heeft...

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                              Helemaal mee eens, nu rest alleen nog de vraag welke winkelier ze vandaag de dag nog in zijn assortiment heeft...
                              Ik zit net te kijken.. das bedroevend inderdaad.
                              Vorig jaar nog op best veel plaatsen te krijgen, kan em nu in de regio Oost vrijwel nergens vinden

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                                Ik zit net te kijken.. das bedroevend inderdaad.
                                Vorig jaar nog op best veel plaatsen te krijgen, kan em nu in de regio Oost vrijwel nergens vinden
                                Boensma, hier in Eanske heeft ze nog

                                Edit: en anders is de Triple Riot van VWtotaal nog een optie

                                Comment

                                Working...
                                X