Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Fat Tail Spyder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze box valt mij eigenlijk nu pas op. Door bovenstaande reacties heb ik ook even de originele productvideo bekeken in vergelijking met de demofilms uit 2018, maar ook daar vind ik het nog steeds een erg gave box. Deze houd ik zeker in het achterhoofd, vind het een schitterend effect dat je niet vaak tegenkomt in single effect cakes.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      het valt eigenlijk niemand op dat er maar 3 cakes zijn afgegaan in het laatste filmpje... dat zegt in mijn ogen toch ook wel wat.

      ik vind dit echt geen 130 euro waard. wellicht als eerste cake in een box, maar zeker geen 100 schoten lang. je krijgt er minder dan 50 boeketten voor. effect is aardig in het eerste filmpje, maar op de demofilm vind ik het toch meer 13 in een dozijn.
      weinig (verschil in) tempo, niet echt mijn smaak deze, ondanks dat de kwaliteit wellicht prima is

      Comment


        #18


        Best een heel sierlijke doos! Wel traag...

        Comment


          #19
          Echt wel een dikke aanrader, vrij uniek effect.

          Ga naar https://www.youtube.com/c/PyroHeuvelrug

          Comment


            #20
            Dit is echt zo'n prima dikke bak die helemaal ondersneeuwt. Heb hem ook al meerdere keren live van dichtbij gezien als we een show moesten schieten en elke keer weer een mooie bak en toch als het dan op bestellen aankomt vergeet je hem altijd weer.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment

            Working...
            X