Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eccentric shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
    Begrijp ik dan goed, dat ik ze dan voor het voorjaar kan aanschaffen? Dan kunnen wij nog genieten en kunnen jullie de rest voorraad weg werken.
    Goede vraag.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
      Begrijp ik dan goed, dat ik ze dan voor het voorjaar kan aanschaffen? Dan kunnen wij nog genieten en kunnen jullie de rest voorraad weg werken.
      Nee want de koop wordt eind van het jaar afgerond en tegen die tijd is het verbod van kracht.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
        Begrijp ik dan goed, dat ik ze dan voor het voorjaar kan aanschaffen? Dan kunnen wij nog genieten en kunnen jullie de rest voorraad weg werken.
        heeft geen nut want ze mogen het in december niet verkopen/geven aan consumenten.

        als het evo+ andere importeur niet lukt om dit wetgeving van de tafel weg te vegen tot in het voorjaar kunnen jullie het beste strijden om dan een kleine wetswijziging toe te passen om de restvoorraad weg te krijgen volgend jaar

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
          heeft geen nut want ze mogen het in december niet verkopen/geven aan consumenten.

          als het evo+ andere importeur niet lukt om dit wetgeving van de tafel weg te vegen tot in het voorjaar kunnen jullie het beste strijden om dan een kleine wetswijziging toe te passen om de restvoorraad weg te krijgen volgend jaar
          Precies, gewoon de rest voorraad nog in 20/21 mogen uitleveren. Maarja dan moeten ze er vanuit de branche wel achteraan.
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
            Precies, gewoon de rest voorraad nog in 20/21 mogen uitleveren. Maarja dan moeten ze er vanuit de branche wel achteraan.
            yes, de branche gaat volgend jaar ook de kleine single shots eruit halen. als ze nou eens even als een geheel een vaste standpunt vormen en zeggen dat (als de wetsvoorstel aangenomen wordt) ze ermee akkoord gaan met het verbod maar 1 uitloop jaar nodig hebben en laten inzien dat dit voor beiden partijen goed uitpakt omdat de branche zelf dan ook met het initiatief komt op verbod kleine single shots.
            dit moet te doen zijn, hun krijgen verbod op kleine single shots en wij krijgen nog 1 extra jaar op de 50mm

            ps: voor het geval dat mensen zich aangevallen zullen voelen met de kleine single shots eruit.. die komt sowieso vanuit de branche+overheid om het eruit te halen en het geeft veel ellende. ik kan er prima zonder mee doen. ik hecht meer waarde aan siervuurwerk dan knal. vooral de jeugd gaat voor de goedkope vuurwerk (knal) ''singleshots''

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
              yes, de branche gaat volgend jaar ook de kleine single shots eruit halen. als ze nou eens even als een geheel een vaste standpunt vormen en zeggen dat (als de wetsvoorstel aangenomen wordt) ze ermee akkoord gaan met het verbod maar 1 uitloop jaar nodig hebben en laten inzien dat dit voor beiden partijen goed uitpakt omdat de branche zelf dan ook met het initiatief komt op verbod kleine single shots.
              dit moet te doen zijn, hun krijgen verbod op kleine single shots en wij krijgen nog 1 extra jaar op de 50mm

              ps: voor het geval dat mensen zich aangevallen zullen voelen met de kleine single shots eruit.. die komt sowieso vanuit de branche+overheid om het eruit te halen en het geeft veel ellende. ik kan er prima zonder mee doen. ik hecht meer waarde aan siervuurwerk dan knal. vooral de jeugd gaat voor de goedkope vuurwerk (knal) ''singleshots''
              ze gaan het lijstje af, waar de meeste slachtoffers door vallen wordt het volgende item dat weg moet.
              uiteindelijk komen ze bij de pijlen en daarna de cakes

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                yes, de branche gaat volgend jaar ook de kleine single shots eruit halen. als ze nou eens even als een geheel een vaste standpunt vormen en zeggen dat (als de wetsvoorstel aangenomen wordt) ze ermee akkoord gaan met het verbod maar 1 uitloop jaar nodig hebben en laten inzien dat dit voor beiden partijen goed uitpakt omdat de branche zelf dan ook met het initiatief komt op verbod kleine single shots.
                dit moet te doen zijn, hun krijgen verbod op kleine single shots en wij krijgen nog 1 extra jaar op de 50mm

                ps: voor het geval dat mensen zich aangevallen zullen voelen met de kleine single shots eruit.. die komt sowieso vanuit de branche+overheid om het eruit te halen en het geeft veel ellende. ik kan er prima zonder mee doen. ik hecht meer waarde aan siervuurwerk dan knal. vooral de jeugd gaat voor de goedkope vuurwerk (knal) ''singleshots''
                De kleine singleshot eruit vind ik ook niet zon drama wel heel jammer voor de jeugd die er gewoon veilig mee omgaat.
                Om te zeggen die eruit en 1 jaar uitloop verkoop f3 single shot slaat nergens op.
                De grote single shot zorgt niet voor ellende en voorkomt illegale handel in shells. De branchevereniging/importeurs/verkopers zijn aan zet. Vind het een ongelooflijke vorm vsn onrecht om de F3 te verbieden, slaat nergens op. Zou graag een bezwaar maken tegen dit wetsvoorstel omdat het onrecht is. Kan dat? Waar en hoe? PM graag

                Comment


                  ''Om te zeggen die eruit en 1 jaar uitloop verkoop f3 single shot slaat nergens op.''

                  lees nogmaals mijn bericht aub en hierbij nog extra uitleg.

                  die f3 single shot verbod is zo goed als van kracht, we kunnen er nog bar weinig aan doen.
                  de kleine single shots verbod komt ook vanaf volgend jaarwisseling laatste verkoop van de branche.
                  dus die gaan er ook uit... dus je standpunt valt af!
                  wat de branche kan doen is tactisch spelen en tijd winnen, de kleine single shots waar ze al besloten hebben om eruit te halen als ''leverage'' gebruiken en tijd winnen met de f3 single shots verkoop.
                  het levert voor beiden partijen voordelen op.

                  Comment


                    Waar staat dat de kleine singleshots eruit gaan? En m.b.t de f3 shots is er een mogelijkheid om via gerechtelijkegang deze wetswijziging terug te draaien?
                    Laatst aangepast door BENZ; 7 December 2019, 22:20.

                    Comment


                      Ik kan bevestigen dat verschillende importeurs op verschillende manieren het F3-verbod uitleggen qua ingangsdatum. Er zijn importeurs die bijv. na aankomend Oud & Nieuw geen retouren accepteren van F3-producten omdat die volgend jaar verboden zouden zijn. Een andere importeur geeft aan dat volgend jaar restvoorraden nog verkocht en afgestoken mogen worden. En een derde importeur geeft zelfs lachend aan dat dit allemaal onzin is en dat ze volgend jaar nog F3 importeren omdat het dan nog mag... Ik ga hier verder geen namen noemen maar verwarring alom zullen we maar zeggen!!
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        Stiekem geeft die verwarring mij hoop! Hoop dat er mensen zijn die meer weten dan jij en ik.

                        Maar een jaartje rest voorraad zou wel een uitkomst zijn, kan ik nog een paar karton inslaan.
                        Klapchi

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                          Ik kan bevestigen dat verschillende importeurs op verschillende manieren het F3-verbod uitleggen qua ingangsdatum. Er zijn importeurs die bijv. na aankomend Oud & Nieuw geen retouren accepteren van F3-producten omdat die volgend jaar verboden zouden zijn. Een andere importeur geeft aan dat volgend jaar restvoorraden nog verkocht en afgestoken mogen worden. En een derde importeur geeft zelfs lachend aan dat dit allemaal onzin is en dat ze volgend jaar nog F3 importeren omdat het dan nog mag... Ik ga hier verder geen namen noemen maar verwarring alom zullen we maar zeggen!!
                          Maar wel een beetje kinderachtig om ze niet meer retour te ontvangen als importeur zijnde, want wat moet en kan een winkelier er nog mee? Importeurs kunnen ze nog kwijt aan show schieters oid. Zo'n winkel zit er dan echt letterlijk mee opgescheept.

                          Comment


                            Weggeven aan de freaks van VWC
                            The 31st of December..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Maar wel een beetje kinderachtig om ze niet meer retour te ontvangen als importeur zijnde, want wat moet en kan een winkelier er nog mee? Importeurs kunnen ze nog kwijt aan show schieters oid. Zo'n winkel zit er dan echt letterlijk mee opgescheept.
                              In het verlengde hiervan: denken jullie dat het nog zin heeft om op 31 december rond 16:00 nog een paar winkels binnen te lopen en wat single shots voor een mooi prijsje te kopen? Winkeliers moeten er (kennelijk) toch vanaf. Of is dit meer hoop dan realiteit?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                                In het verlengde hiervan: denken jullie dat het nog zin heeft om op 31 december rond 16:00 nog een paar winkels binnen te lopen en wat single shots voor een mooi prijsje te kopen? Winkeliers moeten er (kennelijk) toch vanaf. Of is dit meer hoop dan realiteit?

                                Dat was precies mijn gedachte ook! Hoop in dat opzicht idd dat ze er vanaf moeten..
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X