Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 20 van 48 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 719

Discussie: Eccentric shots

  1. #286
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Dat wordt dus een leuk rekje maken aankomend oud en nieuw! Ik had al genoegen genomen met dit setje, maar meer effecten is nog beter

  2. #287
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze dit prijstechnisch voor elkaar gaan krijgen. Ik vind het helemaal prima om 4 tot 5 euro voor 1 shot 2" te betalen, maar de normale consu moet ze straks niet laten liggen natuurlijk. Want ik denk dat zo'n set al gauw 50 eu kost, ik neem ze dan zeker mee maar of de normale consu dat ook doet? Laat me verrassen

  3. #288
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Kan zomaar nog meer gaan kosten. De Broekhoff Vuurwerk tegenhangers (Red Dawn en Sky Hunter) kosten rond de €10,- tot €12,50. Nu zijn ze wel goedkoper te krijgen maar dan kosten ze alsnog meer dan de Eccentric Shots. De kwaliteit van deze toppers was zo schandalig goed waardoor ik echt hoop dat de nieuwe productie ook dezelfde kwaliteit behoudt. En hopelijk komt het nieuwe grotere assortiment als aanvulling naast de Eccentric Shots en Showtails, niet ter vervanging. Dat zou zonde zijn. Maar goed, mocht er een nieuw assortiment komen met 10 grote 2" singleshots dan moet deze er natuurlijk ook in meervoud bijkomen. Ik heb zo genoten van dit soort producten, bij elke dreun weer alle aandacht en een waanzinnig groot effect. Ik ben er weg van!

  4. Deze 4 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  5. #289
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Ben Bekijk bericht
    Kan zomaar nog meer gaan kosten. De Broekhoff Vuurwerk tegenhangers (Red Dawn en Sky Hunter) kosten rond de €10,- tot €12,50. Nu zijn ze wel goedkoper te krijgen maar dan kosten ze alsnog meer dan de Eccentric Shots. De kwaliteit van deze toppers was zo schandalig goed waardoor ik echt hoop dat de nieuwe productie ook dezelfde kwaliteit behoudt. En hopelijk komt het nieuwe grotere assortiment als aanvulling naast de Eccentric Shots en Showtails, niet ter vervanging. Dat zou zonde zijn. Maar goed, mocht er een nieuw assortiment komen met 10 grote 2" singleshots dan moet deze er natuurlijk ook in meervoud bijkomen. Ik heb zo genoten van dit soort producten, bij elke dreun weer alle aandacht en een waanzinnig groot effect. Ik ben er weg van!
    alles kan ik vind de prijs van singel shots zoiezo altijd wel beetje twijfelachtig. We zijn allemaal wel over eens dat iets wat goed is meer kost dan iets wat slecht is.

    Singelshots zijn soms voor 3/4 euro te verkrijgen terwijl ze echt goed zijn en je hebt ze van 10 euro die niet om aan te gluren zijn. Dit setje kost 20 euro advies??? krijg je 3 dikke single shots. Katan heeft de een setje met 8 van die dingen die alles behalve slecht zijn €20 dit is dan misschien wel een stap hoger maar de prijs verhouding is totaal zoek natuurlijk! het scheelt meer dan de helft.

    Als we even uitgaan van 3 prijzen
    broekhoff 10 - 12,50 pst = 120 -150 euro voor een doos van 12
    evo 20 per 3 = 80 euro voor een doos van 12
    katan 20 per 8 = 30 euro voor een doos van 12

    Broekhoff heb ik neit gehad maar uitgaande van de reacties heb ik hier 3 goeie singleshots de ene beter dan de ander maar goed. Prijsverschil is naar mijn mening niks waar we wat mee kunnen. Waar zit nou het verschil???? Ken niet in de kwaliteit van het voetje zitten
    365 days a year pyromaniac

  6. #290
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nee daar zit het hem inderdaad niet in. De afwerking was bij allen gewoon goed. Ik had die van Broekhoff Vuurwerk, de Zena Shell Kit, The Junk natuurlijk. Buiten die van Broekhoff Vuurwerk om waren dat allemaal toppers, echt grandioos. Meer plezier in gehad dan de grotere cakeboxen.

    The Junk kostte 2 euro in Noordwolde, maar ongeveer €3,- tot €5,- in de voorverkoop doordat dit een uitlopend product was. Deze kostte voorheen uit mijn hoofd €5,50 per stuk. De Eccentric Shots in de voorverkoop €15,- per 3, ook €5,- per stuk dus. De Zena Shell Kit was in de voorverkoop ook rond de €15,- per set van 3, wederom €5,- per stuk. Laten we uitgaan van die prijs, dan zou een set van 10 stuks inderdaad €50,- gaan kosten in de voorverkoop. Adviesverkoopprijs waar ik meer op doelde zou dan rond de €70,- liggen? Ik zou er vrede mee hebben. Dan zou de prijs vergelijkbaar met de Evo Bomber zijn en is het afwegen, ik denk dat de liefhebber er ook een goed assortiment singleshots bij zou willen hebben.

  7. #291
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Volgens jaar weer een nieuwe evo single shot : Naam: Screenshot_20190106-174639_Facebook.jpg
Bekeken: 696
Grootte: 232,4 KB

  8. #292
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
    Volgens jaar weer een nieuwe evo single shot : Naam: Screenshot_20190106-174639_Facebook.jpg
Bekeken: 696
Grootte: 232,4 KB
    Dit jaar* en die was al vermeld hier.

  9. #293
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Ben Bekijk bericht
    Nee daar zit het hem inderdaad niet in. De afwerking was bij allen gewoon goed. Ik had die van Broekhoff Vuurwerk, de Zena Shell Kit, The Junk natuurlijk. Buiten die van Broekhoff Vuurwerk om waren dat allemaal toppers, echt grandioos. Meer plezier in gehad dan de grotere cakeboxen.

    The Junk kostte 2 euro in Noordwolde, maar ongeveer €3,- tot €5,- in de voorverkoop doordat dit een uitlopend product was. Deze kostte voorheen uit mijn hoofd €5,50 per stuk. De Eccentric Shots in de voorverkoop €15,- per 3, ook €5,- per stuk dus. De Zena Shell Kit was in de voorverkoop ook rond de €15,- per set van 3, wederom €5,- per stuk. Laten we uitgaan van die prijs, dan zou een set van 10 stuks inderdaad €50,- gaan kosten in de voorverkoop. Adviesverkoopprijs waar ik meer op doelde zou dan rond de €70,- liggen? Ik zou er vrede mee hebben. Dan zou de prijs vergelijkbaar met de Evo Bomber zijn en is het afwegen, ik denk dat de liefhebber er ook een goed assortiment singleshots bij zou willen hebben.
    Ik denk niet dat men er mee weg komt om 70 euro of meer voor een dergelijk set te vragen. Kijk jij en ik snappen het wellicht en kunnen het waarderen maar wat denk je als een vader met zijn zoon de 31ste vuurwerk gaat kopen. De keus uit 12 groot uitgevalle keuken rollen of een grote doos met vuurwerk. Ik hoef niet uit te leggen waar de keus van de massa ligt. Wij pyro's zijn helaas in de minderheid en denk ik niet met genoeg om een product tot een succes te maken voor een importeur.

    Kan het misschien zo zijn dat het 12 losse shots kunnen worden? dan kan het natuurlijk ander verhaal worden als je voor 5 euro een pijpie ken kopen.
    365 days a year pyromaniac

  10. #294
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Ik denk niet dat men er mee weg komt om 70 euro of meer voor een dergelijk set te vragen. Kijk jij en ik snappen het wellicht en kunnen het waarderen maar wat denk je als een vader met zijn zoon de 31ste vuurwerk gaat kopen. De keus uit 12 groot uitgevalle keuken rollen of een grote doos met vuurwerk. Ik hoef niet uit te leggen waar de keus van de massa ligt. Wij pyro's zijn helaas in de minderheid en denk ik niet met genoeg om een product tot een succes te maken voor een importeur.

    Kan het misschien zo zijn dat het 12 losse shots kunnen worden? dan kan het natuurlijk ander verhaal worden als je voor 5 euro een pijpie ken kopen.
    Maar dan speelt Evo het nu slim uit, want nu hebben ze de naam 2 inch display shells. Gezien het zoontje vast wel naar youtube etc kijkt denkt ie pap die wil ik ook die dikke shells! Toch zal het wel heel erg vet zijn van Evo als hier gewoon een 12 stuks verpakking van komt met verschillende effecten. Dan neem ik er hoe dan ook 2 verpakkingen van

  11. #295
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2012
    Berichten
    88
    Thanks
    32
    39 waarderingen in 20 posts
    Wat is nu precies het gat in de regelgeving waardoor dit wel in een single shot mag en niet in een cake? 2" 12 Schots blokje van deze single shots zou natuurlijk helemaal dik zijn! En 48 shots comppund (h)

  12. #296
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.062 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchspider9 Bekijk bericht
    Wat is nu precies het gat in de regelgeving waardoor dit wel in een single shot mag en niet in een cake? 2" 12 Schots blokje van deze single shots zou natuurlijk helemaal dik zijn! En 48 shots comppund (h)
    Vraag mij dit ook af! Lijkt me alleen maar veiliger wanneer dit in een cakevorm kan in plaats van die 'instabiele' enkelshotsbuizen.

  13. #297
    VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2015
    Locatie
    Hoge Noorden
    Berichten
    900
    Thanks
    567
    485 waarderingen in 244 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchspider9 Bekijk bericht
    Wat is nu precies het gat in de regelgeving waardoor dit wel in een single shot mag en niet in een cake? 2" 12 Schots blokje van deze single shots zou natuurlijk helemaal dik zijn! En 48 shots comppund (h)
    Hier ben ook wel benieuwd naar. Als ik mij niet vergis vallen ze ook onder F3.

  14. #298
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchspider9 Bekijk bericht
    Wat is nu precies het gat in de regelgeving waardoor dit wel in een single shot mag en niet in een cake? 2" 12 Schots blokje van deze single shots zou natuurlijk helemaal dik zijn! En 48 shots comppund (h)
    Categorie 3 singleshots zijn toegestaan met een beperking op het aantal flash. Dat is gehalveerd van 4 gram naar maximaal 2 gram flash. Dus 40 gram totaal; stijglading+effect+2gr flash. Normaal gesproken zou de burst dus harder zijn en de spreiding beter. Maar dat is bij deze singleshots al erg goed! Moet je nagaan met een echte categorie 3 singleshot.

  15. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  16. #299
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Categorie 3 singleshots zijn toegestaan met een beperking op het aantal flash. Dat is gehalveerd van 4 gram naar maximaal 2 gram flash. Dus 40 gram totaal; stijglading+effect+2gr flash. Normaal gesproken zou de burst dus harder zijn en de spreiding beter. Maar dat is bij deze singleshots al erg goed! Moet je nagaan met een echte categorie 3 singleshot.
    Dit klopt niet.
    Men mag 4gr gebruiken.

    2gr op perchloraat basis.
    4gr op nitraat basis.


    Verder is de test bij F3 op 25mtr afstand en die van F2 op 8mtr

    gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  17. Deze 7 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  18. #300
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2012
    Berichten
    88
    Thanks
    32
    39 waarderingen in 20 posts
    Dank voor de reacties!

    En het is dan in het vuurwerkbesluit zo bepaald dat dit alleen voor single shots mag en niet voor cakes in deze specificaties?

Pagina 20 van 48 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •