Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acatenango [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Deze box is afgelopen zaterdag wel geschoten in Duitsland, wat een box


    Bron: Youtube
    Deze box is werkelijk waar adembenemend!

    Comment


      #47
      Als die zo in de straat komt is het voor mij de nr 1 cakebox. Wat een gaaf ding

      Comment


        #48
        Op dat filmpje van nitraat is geschoten in Duitsland zie je niet echt blauw


        Bij deze van evolution word ik helemaal gek als ik vanaf 1.10 hee die lucht met blauw gevuld zie worden! Is dat nou bij de productie film niet goed te zien of eruit gelaten

        Comment


          #49
          Wat een gruwelijke bak zeg! Het enige wat hij mist is een lompe finale maar verder echt gewoon prachtig!
          Ik heb een kort lontje.......

          Comment


            #50
            Nog een demo film:
            Laatst aangepast door Komkommer; 28 September 2018, 12:00.

            Comment


              #51
              Netjes hoor! Dan hoef je toch niet meer te klooien met die inferieure prof blokjes? Dit is kwalitatief gewoon beter!

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                inferieure prof blokjes? Dit is kwalitatief gewoon beter!
                Ik snap wat je bedoelt Dennis, maar ik ben het niet helemaal met je eens.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Ik snap wat je bedoelt Dennis, maar ik ben het niet helemaal met je eens.
                  Ik kijk naar de uitwerking van de effecten he, niet naar hoe hard is de burst. 90% vind de burst belangrijker dan de uitwerking

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                    Ik kijk naar de uitwerking van de effecten he, niet naar hoe hard is de burst. 90% vind de burst belangrijker dan de uitwerking
                    Ik vind beide belangrijk, als de burtsknal maar niet te zwaar wordt en de effecten teveel uit elkaar gooit. Dat is het euvel wat je regelmatig ziet in Nederland maar is bij deze cake niet het geval. Het is inderdaad een beauty, maar net ff te hoog geprijst voor mij.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #55
                      120 euro (net zoals de Serenity) is toch gewoon een nette prijs in de freakactie? In feite 30 euro per waaier...

                      Comment


                        #56
                        Ja das zeker nie gek hoor, lager vind je het enkel bij de superstunters en dan ook maar met 'n tientje

                        Comment


                          #57
                          de vroege beslissers konden hem aanschaffen voor 100 euro. Ik vind hem echt heel mooi overkomen op de video’s. Ben blij dat ie dit jaar bij mij in de straat staat.

                          Comment


                            #58
                            Ik vind deze echt fantastisch zo op film. Twijfel alleen wel omdat ik heel veel bomen in de straat heb. Mochten we thuis oud en nieuw vieren, dan vraag ik me af of ik ruimte genoeg heb ...

                            Comment


                              #59
                              Erg mooi maar het tempo is bijna slaap verwekkend helaas ik zeg tempo opvoeren dan is het een super box

                              Comment


                                #60
                                Ik ben erg benieuwd op welke demo deze geschoten word en naar de filmpjes hiervan

                                Comment

                                Working...
                                X