Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Throne [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hierbij mijn straatfilmpje van deze gave bak!
    Mooie en grote boeketten en prima burst!

    Comment


      #17
      Mooi filmpje Ralfy. En wat een bak voor dat geld! Deze staat alvast genoteerd voor aankomende O&N

      Comment


        #18
        staan tekoop voor 75 euro per 2!
        jammer dat ik niet naar koekange ga anders had ik er zeker 2 meegepakt

        Comment


          #19
          Echt een mooie en afwisselende bak voor 37,50 euro!

          Comment


            #20
            --> Vuurwerkevents.nl <--

            Comment


              #21
              Dit jaar ook in de collectie, kon het voor dat geld niet link laten liggen. Ben benieuwd hoe ik hem ga ervaren in het echt
              https://www.youtube.com/@mikosjepyro

              Comment


                #22
                37.50 per stuk in de Halloween actie zie ik deze box nu werr voor voorbij komen voor wiem nog mee wil pakken
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #23
                  Nog even en ze geven ‘em gratis weg. Geen geld voor deze bak zeg. En als je het straatfilmpje zo ziet een dikke prima.

                  Comment


                    #24
                    Zeker dikke prima mooi tempo goeie burst en volle boeketten, voor een zacht prijsje.

                    Comment


                      #25
                      Dikke prima inderdaad, burst ook netjes voor 25mm en een lekker tempo!

                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        #26
                        Ik had deze box ook afgelopen jaar in de straat gezien. Voor het bedrag waarvoor ie af en toe aangeboden wordt, is het écht een goede box! Het merk is soms wat underrated, vind ik. Voordeel van de meeste FFA boxen is voor mij het tempo, wat in het algemeen flink hoog ligt. Deze bak heeft prima boeketten met lekkere uitwerking. Zoals mijn stookmaat het in de laatste seconden zegt: "Echt goed hoor!"

                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #27
                          Maatje van mij had deze op de kop getikt, als eerste de lucht in gegaan om 00:00 als opwarmer voor mijn boxen, maar deze was verrassend goed! goede spreiding en burst, heerlijk tempo! straatfilm volgt nog!

                          Comment


                            #28
                            had het zelfde, meerdere zware compounds maar deze was echt verrassend goed!
                            Biem!

                            Comment


                              #29
                              Prima bak dit, verrassinkje dit jaar! Ook in de wind deed deze het goed!

                              Comment

                              Working...
                              X