Banner Heron Fireworks
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 51 van 51
    VWC-Lid
    Thanks
    981
    Thanked 1.002 Times in 485 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Zo werkt dit niet. Als 1 vuurwerkwinkel open gaat op zondag dan moeten de anderen ook open als ze geen omzet mis willen lopen. De winkeliers die de zondag traditie willen behouden worden zo verplicht ook open te gaan.
    Buiten dat, weekend opening en vooral de overgebleven zondag, hebben een slechte invloed op extra loon voor deze dagen. Voorheen kreeg je 200% op zaterdag en 250 of 300% op zondag. Tegenwoordig mag je blij zijn met 120 op zaterdag en 150 op zondag. Het worden tenslotte normale werkdagen.

Gooi alle zaken maar dicht op zo dag. Zaterdag beperkt open. En dus ook de vuurwerkwinkel lekker dicht houden op zondag
    Is beter voor ons allema
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

2. The Following User Says Thank You to kamikaze For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Thanks
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Buiten dat, weekend opening en vooral de overgebleven zondag, hebben een slechte invloed op extra loon voor deze dagen. Voorheen kreeg je 200% op zaterdag en 250 of 300% op zondag. Tegenwoordig mag je blij zijn met 120 op zaterdag en 150 op zondag. Het worden tenslotte normale werkdagen.

Gooi alle zaken maar dicht op zo dag. Zaterdag beperkt open. En dus ook de vuurwerkwinkel lekker dicht houden op zondag
    Is beter voor ons allema
    wat was het vroeger heerlijk rustig als je op zondag de straat op ging :-D Als ik nu op zondag de straat op gaat lijkt het wel drukken dan op een doordeweekse dag al die families die opweg zijn naar een winkelcentrum. Mij niet gezien toegegeven dat de AH open is dat is wel handig maar als die dicht blijft overleef ik dat ook wel.
    365 days a year pyromaniac

VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    3.403
    Thanked 1.928 Times in 896 Posts
    Gewoon alles weer dicht op zondag wat mij betreft. Back to the 70's hahaha
    Nee geintje hoor. Het is best fijn dat er op zondag wat open is.
    December Will Be Magic Again!!

VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Thanks
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Gewoon alles weer dicht op zondag wat mij betreft. Back to the 70's hahaha
    Nee geintje hoor. Het is best fijn dat er op zondag wat open is.
    Wat ik me dan eigenlijk afvraag afgezien van een supermarkt wat is er fijn aan dat een gewone winkel open is. Ja dat je kan kopen wanneer je wil maar leven wij nu in een tijd dan dat je geen dag meer kan wachten om iets te kopen? Winkels moeten wel op zondag open omdat we 7 dagen moeten kunnen kopen maar ondertussen kopen we online en moeten we minimaal een dag wachten tot we het hebben. Dan kan de winkel op zondag toch ook wel weer dicht? Nu ik het zelf zo stel ga ik eigenlijk twijfelen of het niet alweer achterhaalt is dat een winkel op zondag open moet zijn gezien de komst van de webshop.

Vind wel een leuk vraagstuk de zondag openstelling van winkels
    365 days a year pyromaniac

VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    3.403
    Thanked 1.928 Times in 896 Posts
    Ik schreef ook dat er wat open is. Hoeft voor mij niet alles te zijn hoor. Maar dat ik gewoon mijn boodschappen ook op zondag kan doen vind ik wel heel erg prettig. En je hoeft er natuurlijk niet aan mee te doen he.
    December Will Be Magic Again!!

VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Thanks
    277
    Afbeeldingen
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Wat ik me dan eigenlijk afvraag afgezien van een supermarkt wat is er fijn aan dat een gewone winkel open is. Ja dat je kan kopen wanneer je wil maar leven wij nu in een tijd dan dat je geen dag meer kan wachten om iets te kopen?
    Beetje off-topic natuurlijk maar vooruit; als je een gezin bent met 2 werkende ouders en schoolgaande kids, dan is het wel lekker om ook zondag nog een booschapje te kunnen doen. Ik zeg niet dat het per se moet op zondag hoor, zeker ook dankzij webshops, maar er zijn zeker weken waarbij je niet alles redt op de zaterdag en dan is de zondag wel handig. Al probeer ik dat persoonlijk wel zoveel mogelijk te vermijden behalve rond de tijd van de kerstmarkten e.d. dan is het gewoon gezellig om te doen.

8. The Following User Says Thank You to leo303 For This Useful Post:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten